Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Heeft iemand de blazers ban Billy&lilly?

2. tulip

tulip Niet meer actief

Whaha idd. Maar wordt sjaak acrobaat ofzo later;)

Mariomama, leuk geshopt zeg!! De wibra heeft soms verrassend leuke dingen.

Sylvia, nee die ken ik niet die blazers.

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Djmomo mijn meiden zijn ook helemaal weg van Disney prinsessen!!;):D

Tullip jammer! wou graag weten hoe ze vallen..

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL

gún ze dan eens dat pleziertje van een disney prinsessen legging met tshirt! Jemig zeg, elke keer dat opgedirkte gedoe! :):$:D:cool:

Enne, idd. De nieuwe Epke Zonderland (bijna Zondertand. Allemaal bloed in zijn mondje, schrok me weer een hoedje!). Maar dan heb jij nog niet gehoord wat R heeft uitgespookt... ;):p:$

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    :D:D nee dat komt er hier niet in!!;) ze mogen hier alleen die verkleedjurken van disney aan thuis en dat is het. In opgedirkte kleding voelen ze zich nl ook een prinses:p

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jeetje wat een stuntpiloot Djmomo :O
    wat zal jij geschrokken zijn!

Prinsessenkleding ofzo komt er hier ook niet in.. ze heeft een ondergoedsetje van Tinkerbell en een Hello Kitty nachthemd en dat vind ik genoeg haha..

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, wat zijn jullie allemaal streng! (Sjaak krijgt morgen zijn Bumba sokken aan. Ha!)

8. tulip

tulip Niet meer actief

:p :p :p

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Silvia ik heb hem net besteld de grijze.. Als hij binnen is kom ik het wel effe melden!

@ Sandraske leuke laarsjes en de jurkjes van C&O ook super leuk!

@ Wt beter dat je shoptegoed weer is aangevuld! Vind het eerste rokje het leukste!

@ Tukker Leuk jasje en de barret en sjaal ook erg leuk! Schoenen nms..

@ Diadeem leuk geshopt!

@ Mum to be leuke laarsjes en zilver kan overal bij ga denk ik voor Mila ook nog een paar zilveren laarsjes shoppen..

@ Mariomama leuk geshopt bij de Wibra

@ Liftrassa Leuk geshopt! Erg schattig!

@ Lynn erg leuk Ninni Vi ga er zeker ook wat van shoppen!

Iemand enig idee waar Miekje is ik mis haar!

@ Hier heel de B&L leeg geshopt voor mijn meiden teveel om op te noemen als het binnen is dan kom ik het showen!

10. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Ja! Ik heb de grijze voor Y. Maat 86/92 en valt mooi op maat! Check de Wall-of-Fame van B&L op FB voor een foto ;)

11. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Miekje is op vakantie!

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Heb ook maar eens wat besteld, jurkje van tumble & dry en kobaltblauw rokje van kiezeltje.. Heb het blazertje van b&l ook op het oog, even kijken welke kleur ik het best kan gebruiken, denk de blauwe

Future, wat heb je allemaal besteld dan!!!

Verder even rustig aan J moet een nieuw bed incl beddengoed etc

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Future en mmv2m bedankt! ik heb beide kleuren besteld, denk wel dat het goed zal zijn.

Ik heb ook nog een blauw/wit gestreept rokje, grijs rokje et brede band onder, roze en groene shirtjes voor eronder + bijbehorende leggings. Billy&lilly is weer blij met ons haha.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Futuremama: Flink geshopt dan! ben benieuwd!

@ ISe: Nieuw bed ed is ook leuk om te shoppen..

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

oh jemig, ik wou vanmorgen de mim-pi rokjes bekijken ,maar pff ben mega druk geweest.
    Alle kamers opgeruimd en veranderd en het was 1 groot slagveld :D

Vanmiddag dan maar naar de winkel :)

@tullip, whaha ja idd. Ik vind trouwens dat er tegenwoordig sowieso veel kids met overgewicht zijn. ( en dan heb ik het echt al over oudere kids) Op vakantie heb ik ook veel kindjes en dito ouders voorbij zien lopen pffffffff
    @lima, beterschap!!
    @sandraske, ja ik las idd over R ook een stuntverhaal :D
    @mariomama, onwijs leuk geshopt bij boetiek la wieb :D Jammer dat hij hier niet echt in de buurt zit.
    @liftrasa, leuk geshopt gisteren!
    @sweetbel, altijd handig die cadeautjes vast in huis hebben!
    @futuremama, leuk, ben heel benieuwd naar je shopsels :)

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wieb, kom er zo ongeveer eens per seizoen aan het begin om vooral wat basics te halen, altijd wel leuk voor erbij! Hier ook niet in de buurt maar vlakbij mijn werkplek in Utrecht zit een best grote waar ik dan even langs ga. Inderdaad kun je in de sale ook merk shoppen voor weinig (doe ik ook graag, heb gelukkig geen setjeslimiet).

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ valpartij rienke is van het traphekje afgevallen gisteren, gelukkig aan de goede kant dus niet de trap af, blauwe wang, blauwe elleboog en mama tien jaar ouder ;)

@tukker als je twijfelt dan moet je ze terugbrengen

@mariamama leuk dat rokje heb ik ook net gekocht! Leuke speltjes. Fleecevestje vind ik niet zo

@liftrasa leuk geshopt

@diadeem die laarsjes zijn wel mooie kleur. Ik heb er nog over getwijfeld om die kleur te nemen, maar ik heb veel donkerblauwe kleding dus leek me donkerblauw handiger en ja zilver kan overal bij natuurlijk

@sweetbel sinterklaaskado staat hier ook al in de kast ;)

@sylvia 86/92 was aan de krappe kant voor Rienke en 98/104 durf ik niet te bestellen want dat zal wel veul te groot zijn.. Ze heeft normaal 92/98 van bovenkleding. Leuke dingen besteld.

Ook bij wibra geweest, roze strokenrokje meegenomen en een pyama

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    #2698 sylvia111, 29 aug 2012
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
    :D:D

Ise de grijze blazer is wel een specifieke kleur die je (vind ik) alleen bij iets van bl kan dragen dus + een legging in die kleur want een andere kleur grijs is denk ik moeilijk te vinden. Blauwe is denk ik makkelijker te combineren.

Flink wat brokkenpilootjes hier! Hier vallen de meiden niet zovaak.. 1 keer Noa echt heel hard tegen de rand van het poppenhuis, dr ook was echt alle kleuren van de regenboog toen:(

Sandraske hoe groot is Rienke dan? Noa is 86 cm dus ik denk dat ze het wel kan hebben..

Ik zag ook nog leuke dingen voorbij komen van de wibra! hadden ze geen leuke kniekousen??

Future, ben erg benieuwd naar jou bl shopsels!!

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Haha dat hebben we al gezien dat dat niet werkt setjeslimiet (he Lynn ;):p:D)

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    92 cm ;)

Deel Deze Pagina