Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat sloopt je inderdaad!

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    OTM, jeetje meid, vind het al knap dat je het dag in dag uit iedere dag het zo doet en probeert hier gezellig mee te kletsen, werkt, met je man ook nog leuke dingen doet...

Je hebt een dubbele taakbelasting van de meeste hier ;), bovendien is het afgelopen jaar, naar wat ik lees, enorm heavy geweest. Laat je verdriet er maar zijn meid. Je hebt er recht op!

Verwen jezelf goed (hier is chocolade mijn beste vriend :D), lekker even met een tijdschriftje in bad, als de kids slapen even met koopavond de stad in, een half uurtje bellen met een vriendin. Geniet van die spaarzame momentjes.

Jij komt er wel!!

PS> hier precies hetzelfde bolle billen verhaal en broekjes probleem. Ik neem veel de joggingbroekjes van Z8, Noppies en Bfc, HEMA Die zijn betaalbaar en comfi. Sep draagt ook veel jumpsuits en die rekken ook goed mee :D

PS2> Mijn kleine meisje is jarig vandaag en ik moet werken... :( Daarbij is ze ook nog ziek, al 2 dagen 39,5 koorts... Niet leuk. Hoop dat ze zondag opgeknapt is als we haar feestje vieren....

PS 3> Tesske, proficiat met jouw kleine Tess! Mag ze vandaag voor het eerst naar school?

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: ach arme Puck!! Toch gefeliciteerd met je meisje hoor!!! Van harte!

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

Je hebt zeker een nette kast maar dan heb je nog geen dwamgneurose hoor :D Je bent gewoon georganiseerd!!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Puck gefeliciteerd.met je veriaardag!!! En heel veel beterschap!!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ja dat klopt, ik hou van orde...

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel, feli voor madeliefke, knuffel voor otm, en verzoeknummertje.

8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ otm een hele dikke knuffel! Ook ik heb echt respect voor je! 4 meiden lijkt mij ook heel erg pittig en je doet het toch maar wel effe! Kom op meid je kunt het!

@ madeliefke gefeliciteerd met jullie mooie meid! En heel veel beterschap!

@ dj wat een heerlijk ventje in een stoere groene broek! Leuk!

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx voor de reacties over het kiezeltje rokje. Manlief vond die ook erg leuk en die 2 mim-pi rokjes niks aan :D
    Hier gisteren kobaltblauwe truitje van kleertjes.com gekregen. Zat er een verkeerde maat in..... De maat 86 is nu op, dus laat maar hangen dan.
    Verder gisteren nog luiers gekocht. Ik had een goede deal, 2 kleine pakken en 1 groot pak pampers voor Euro 10,70. Ik houd ook van luier sale shoppen :D

@tukker, haha idd :D Ach en gewoon eind volgende maand laarsjes erbij idd.
    @mumtobe, wauw heerlijk ventje!!! Leuk broekje!
    @glimlachje, he jammer van je bestelling. Je hebt wel pech met maillots :(
    @liftrasa, oh ernstig zeg van je nichtje. Jammer dat mensen het dan zelf ook niet zien hé.
    @loesje, ideaal als schoentjes makkelijk passen. Dat heeft Mason ook altijd en Fay heeft helaas weer een hele hoge wreef.
    @zo, ohh heerlijk 4 tickets alvast. Zal wel een flinke uitgave zijn geweest :D
    @sweetbel, fijn dat je wat extra kan werken. Dat "dood"de tijd dan toch een beetje.
    @mariomama, was er vergeten bij te vermelden dat ik dit overhemd van de zeeman heb. Oh leuk ikea! Veel plezier!
    @sandraske, netjes de kast zo!
    @lob, ja dat kiezeltje shirt is heel leuk! Heb hem gisteren zien hangen. Lekker broekje ook!
    @otm *knuffel*
    @momo, gaaaaaaf die groene broek!!!
    @madeliefke, ook hier nog even....., VAN HARTE met jullie prinses!!!!!!! Werkze vandaag!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Madeliefke, van harte gefeliciteerd met Puck! Hoop dat ze, ondanks dat ze niet zo lekker is, toch een fijne dag heeft!

Dj, aaaah, wat een leukerdje!

Wonderteam, weer een minpuntje voor kleertjes! Fijn, zoveel luiers voor weinig!

Sandraske, nette kast, mooi!

Wij gaan vandaag een dagje mee met mijn oma naar de camping. Haar vier 'nep'kleinkinderen zijn er ook, dus dat is wel leuk voor mijn kleine meidje! De jongste is een half jaar ouder, dus die kunnen leuk spelen.

11. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Madeliefke: gefeliciteerd met Puck!!!

12. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Madeliefke, gefeliciteerd met Puck, wij vieren Evi d'r verjaardag ook zondag.
    OTM, respect en een dikke knuffel. 4 kinderen is met recht een fulltimebaan.
    Sweetbell, veel plezier vandaag.
    Wonderteam, leuk rokje, maar vind Mimpi ook erg leuk.
    Momo, mooi en lekker skinny.

Gister nog effe snel de stad ingeweest, Evi heeft zelf een jurk uitgekozen. Een jurkje van Claessens met stippen met een fuchsia legging erbij. Foto komt zondag wel. Echt nog weinig nieuwe colllectie in mijn favoriete winkeltjes, allemaal sale nog. Zat eigelijk op Mimpi of Ninni Vi te azen. Daarna nog met ons viertjes lekker uit eten geweest. Lekkere afsluiting van de vakantie

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat skinny valt nog mee... moet hem nog strakker aanhalen! Maar is nog iets te groot, dus komt wel goed.

enne, input gevraagd... deze of toch de grijze!?

14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie zondag een leuk feestje hebben! Hopelijk knapt ze snel op!

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    cute!!!!!

vooral leuk met dat Onslow-hemd!

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan je niet allebei doen??? in verschillende maten ofzo?

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahha, hij was echt nét wakker en uit bed. :$:)

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    alles kan :p maar wordt wel heul erg vooruit shoppen dan :)

19. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Madeliefke, Gefeliciteerd met puck. En beterschap hoop dat ze zondag goed te pas is!

Djmomo, Broek en jas zijn bijde gaaf hoor!

liftrasa, THX voor de code heb gisteren al besteld bij herinering op linnen. Hmm als ik die code eerder wist had ik er ook een voor mijzelf besteld;).

Hier regent het en bewolkt..kan R vandaag mooi haar nieuwe schoenen aan:D

20. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    waar had je die grijze gezien en hadden ze nog veel maten ervan?

Deel Deze Pagina