@wt knap meid succes! Ik ben ook weer begonnen... @ br@nd het zijn nog niet echt dingen die ik leuk vind. Vond de zomercoll. veel leuker @reageer later verder ben aan t werk
Ik vind je ook niet te dik lijken, volgens mij ben je ook best lang? Hier: ik wil er best iets van 5-7 kilo af, maar heb er nu even geen energie voor.....wil wel binnenkort een keer de knoop doorhakken (als ik wat lekkerder in het hele school/bso/kdv/werk schema zit zeg maar) PCO, gezellig dat je er weer bent!
thnx dames @lynn, jij ook succes! @diadeem, ik denk een beetje optisch bedrog door de schoenen. Ik ben namelijk ook klein( 1,68 cm) dus verhouding lengte/gewicht is gewoon te veel. Maar vind jullie reacties wel leuk. Mensen in mijn directe omgeving geloven ook nooit dat ik zoveel weeg. Wellicht zware botten
@wt, je lijkt idd lang en oogt absoluut niet dik! Beter dit dan andersom toch hihi. Ik wil ook 5 kg kwijt, ga er na mijn vakantie aan beginnen.
@wt: zoveel kwijt je bent toch helemaal niet dik. Ik moet nog steeds 5kg kwijt maar ga never nooit lijnen. Ik sport gewoon 3 a 4 keer per week en let beetje op eten maar ga niet lijnen. @glimlachje: super br@nd. Heb gisteren bij de hema leuke maillot grijs met blauwe sterren gekocht. En net bij de wibra paar sokjes/maillot. Ik vind deze zo leuk van shoeby maar 50 euro voor haar 3 de winterjas vind ik te duur IRL is het mooier qua kleur Jack Daimy various | - Jilly - Jassen - Kleding t/m maat 122 - Meisjes - Shoeby
Betere foto https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151117155179351&set=a.10151117153724351.460091.193254894350&type=1&theater
Glimlachje, jij hebt flink ingeslagen bij br@nd! Leuk hoor. Bibiche79, Jas van shoeby, niet echt mijn smaak. Maar wel lekker vrolijk! Een x wat anders in de winter. WT, meid zij ziet er super uit. Ik zou ook zeggen van moet jij 21 kg afvallen??jij bent gek. Maar ik snap heel goed dat je het voor je zelf doet! Ik wens je heel veel succes met de strijd. *zegikdiezelfook21kgmoetafvallen* Pcotje, welkom terug. Over 9 weken krijgt R een andere kamer..haar kamertje gaat dan weg. Heb al een hele lijst bij ikea bed, matras, kast etc..wil haar kamer wel leuk aankleden. lamp, dekbedovertrek leuke schilderijtjes op elkaar afstemmen. Leuke link? Of iemand die het zelf goed kan voor een schappelijke prijs
leen bakker heeft vaak wel leuke dekbedovertrekken, ik heb overigens voor rienke gewoon eenpersoonsdekbedovertrekken (das een mooi scrabblewoord), dekens en dekbed wel peuterformaat. Het is en handiger instoppen en ik hoef straks voor éénpersoonbed niet alles nieuw te kopen. schilderijtjes heb ik zelf gemaakt, doeken en verf bij action. Plaatjes op internet geprint met carbonpapier op doek nagetekend en geschilderd.
HEb via mp nog een jurkje van Petit louie geshopt.. Komt hopelijk morgen binnen. En nu mag ik niet meer..shop stop.
http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/e971f87624218c3383201f68a2ecc523.jpg http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/50a64de956ca2db6f2998dcef6ff9774.jpg Ff kort berichtje van hier. Bedankt voor alle lieve woorden. Voel me nog niet echt top, maar wel wat beter. Vandaag lekker druk geweest in huis, alle winterkleertjes op kleur gewassen, dus dat ik lekker klaar. Ook nog even geshopt... Baal ik van. Cleasensjurkjes was wr 60 euro. En winkel geeft geen geld tertug (alleen kadobon, dus geld ben ik sowieso kwijt... Grrr). En 2 setjes van ter stal. 11 euro incl legging, toch maar eens proberen weer, en anders breng ik het weer terug (zie foto)
waarom baal je, OTM, omdat je geld uit hebt gegeven terwijl je dat niet wil, of omdat je ze achteraf niet leuk vindt?
@ WT: goed dat ik het weet dan weet ik waar ik het volgende keer weer moet proberen! zou je idd niet zeggen aan de hand van de foto dat er 21 kilo af moet.. @ Bibiche: Dat zie je niet vaak een jas aan 2 kanten draagbaar.. het is ook nms maar dat geld voor de hele collectie van jilly op dit moment. @ Tukker: je moet een nieuwe banner maken @ OTM: leuk geshopt zeg! die jurkjes van claessens zijn erg gaaf! moet er 1 van de 2 terug of? Hier ook even geshopt bij de wieb.. jassen waren hier nog niet binnen en bij t kruidvat nog 9 onderbroekjes voor 4.50 kunnen scoren! Bekijk bijlage 271095 Bekijk bijlage 271096
@otm, leuk geshopt. Ik begrijp ook even niet waar je van baalt mbt die Claesen's jurkjes. Passen ze niet? Jammer dat die blauwe met stippen niet de goede maat is, anders had ik 'm van je overgenomen. @mumtobe21, leuk geshopt! Hihi, dat jurkje heb ik dus vanochtend in het roze gekocht
@ zo79: ow echt.. hier hingen ze er alleen nog in grijs en groen.. maar groen niet in haar maat helaas.
@otm leuk geshopt! waar baal je van? @mumtobe leuk geshopt Hier ook geshopt, bij xenos nog wat verjaardagsspul en toch nog zomerschoentjes aangezien niets meer past en de teva sandalen tja leuk maar niet echt charmant Maar dit was één van de weinigen die ik nog kon krijgen, zijn van gattino