@shannen ik wens je alvast een hele mooie dag toe voor morgen!! Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen vanacht
Volgens mij zocht bloempje hem!! Shannen; Een super fijne dag gewenst, ik hoop dat het weer nog een beetje meevalt!! En anders regen brengt geluk zeggen zeg.
Thnx dames voor aale complimenten, wordt er haast verlegen van Nou vandaag even terug naar de wieb. Mason zijn shopsels zijn veel te groot @bibiche, ik vind het een hele leuke winterjas! @tukker, welk bedje ga je halen van ikea? Hier ligt fay nu bijna een jaar in zo'n meegroeibed en dat bevalt super! Ik heb ook 1 persoon dekbedovetrekken en zelfs nog het ledikanten dekbed en dat werkt prima. @mumtobe, ik zie je wieb shopsels niet meer. Ja die schoenen zijn idd heel leuk @sandraske, leuek schoentjes hoor! @ikkie, ik vind zulke schoentjes al prima kunnen hoor! hadden we voor Mason ook met die leeftijd. Lekker stoer @babydream, een hele fijne vakantie toegewenst!!! @tullip, oh leuk zeg, zo duidelijk je kindjes voelen! @lob, ik herken mezelf heel erg in je kledingverhaal @diddl, ik zie geen linkje van je jas. Ben heel benieuwd @shannen, hele fijne dag vandaag. superleuk!!!! @glimlachje, jemig 6 euro is idd belachelijk.
Shannen, Van harte gefeliciteerd super leuk zeg trouwen! En dat je vandaag veel plezier mag hebben! Glimlachje, idd die 6 euro bij br@nd is echt belachelijk. Mariomama, leuk zeg je huisje weer lekker opgefleurt! WT, R krijgt een bed van ikea, de witte hemnes bedbank. Haal meteen normaal dekbed erbij en die stop ik dan onderin een flink stuk in. Mijn zus heeft die bedden ook voor de kids en heeft nog zo'n plankje over voor aan de buiten kant. Zo maar eens ff richting wieb en terstal
Net speldjes besteld bij staartjes en strikjes en stip en stoer. Ze sloopt ze de laatste tijd telkens, dus greep mis. Nu maar weer een berg besteld, staat zo leuk! Gisteren weer verwend! Was bij mijn oma, en ze heeft een lading leggins, kniekousen en maillots gekregen, en een hele gave trui bij shoeby.Trui Heather grijs | - Jilly - Jilly - t/m 122 - Folder: Roadies - In the spotlight - Meisjes - Shoeby Op de mouwen zitten okergele elleboogstukken. Op het plaatje is hij minder dan in het echt. Ik ga hem combineren met haar okergele skinny van Bomba, lekker stoer! Otm, heb je al gezien dat Feetje oa bij kinderkledingtekoop is?
@tukker zo'n plankje hebben hebben wij ook op het bed.. Heb net shirtje B&L teruggestuurd, de naad was verkeerd gestikt (schuin) dus kwam helemaal scheef uit de was plus hij was een stuk los. Krijg netjes een nieuwe toegestuurd..
@shannen: van harte en een fijne dag. Zo ik heb maar de herfstjassen en laarzen naar beneden gehaald. Kouddddddddd hier ineens.
ja brr ik ben net naar huis gelopen extra vest halen, mijn vingers zijn ijskoud.. @sweetbel leuke trui!
KRijg ik net een doos binnen van Limango, zit daar skipak in en die bestelling heb ik geannuleerd en geld ook al teruggekregen..