@ Sandraske: Jij bent eerlijk.. weet niet of ik dat had gedaan Mijn meisje met haar nieuwe laarsjes! het staat alleen voor geen meter met die maillot haha Bekijk bijlage 271245
@Sandraske...eerlijk van je. Je hebt immers het geld terug gehad dan is het wel zo eerlijk om het aan te geven! @Mumtobe...hoezo staat het niet met de maillot? kan de kleuren niet zo heel goed zien en ik ben van mening dat grijze/ zilveren schoentjes altijd wel kunnen
Het is wel door mijn hoofd gegaan, zal ik gewoon niets laten horen en kijken of ze reageren maar ik kan dat niet hoor...
@ Glimlachje: Ja weet niet.. ik dacht ook dat het prima zou kunnen maar nu ik het zo zie, vind ik het niks.. hier zie je het beter Bekijk bijlage 271252
Ik vind het wel leuk staan hoor, mumtobe! Sandraske, het is inderdaad fris! Eerlijk van je om het te melden. Wel een hele domme fout!
Geen grijze maillot nee het zou op zich wel kunnen hoor, maar wat mij betreft verdiend het niet de schoonheidsprijs!
@mtb: ik vind het ook leuk hoor grijs/zilver @sandraske: had ik ook paar weken terug bij Muck. Kreeg ik bij mijn bestelling extra kleding mee. Heb ik ook teruggestuurd, ik kan dat niet he.
Leuke laarsjes hoor, Mumtobe. Ik denk bij een andere kleur maillot of legging zouden ze leuker staan, maar vind het zo niet storend. Waar heb je ze vandaan. Ben nog steeds op zoek, hier in het dorp hadden ze nog lang niet alles binnen. Hoop dat het vandaag nog droog wordt, wil nog even het dorp in, naar de braderie, mijn het regent de hele dag al pijpestelen.
mumtobe, Leuk hoor die laarsjes! Sandraske, netjes hoor om limango toch in te lichten..hopelijk word je eerlijkheid beloont. Mijn shopsels.. Petit louie via mp en terstal. Bekijk bijlage 271259
leuke dingen tukker!! sandraske, o das heel netjes van je shannen, hopelijk heb je een hele fijne dag!! mumtobe, ik vind het ook leuk hoor.
@ Mamatobe: verwarrend onze namen haha.. Ik heb ze bij Omoda vandaan, online hadden ze alleen nog mt 24 en 25 vies weer he.. morgen wordt het weer beter, jammer van de braderie. @ Tukker: Leuke jurkjes.. is het jurkje van Terstal afgeprijsd (oranje stickertje) hier helaas geen TS in de buurt en wil wel even irl shoppen.
Thanks allemaal! Nu moet echt de hand op de knip voor zeker een paar weken.. R haar kamertje gaat weg en er moet wat nieuws worden aangeschaft en wil hem ook leuk aankleden..word wel met roze miss klein beetje pip bloemige stijl. Of zou ik voor toch wat strakker gaan.. zag laast wel een gaaf dekbed set..deze. 4-Delig Beddengoed Set Roses - Slaaptextiel En met deze lamp. Hanglamp Fluweel Bloem Fuchsia Errug leuk..maar weet niet of mijn man hier mee eens is.
Dit vind ik echt niet mooi en cheapy. Hanglamp Prinses Dubbele Kap Plus denk dat Zowel ik als R er wel snel op zijn uitgekeken.. Hier dus geen thema kamer