sandraske, of een simpel jurkje dat net zo lang of net iets langer is dan het paarse vest? lastig te vinden misschien...
@jo er wordt heel weinig gekeken naar de breedtemaat. Ik was vorige week in een kinderschoenenwinkel, dan gaan mijn haren al overeind staan hoe die schoenen verkocht worden. Ik heb een cursus gehad hoe schoenen te passen nou die verkoopsters duidelijk niet.. @jingles ow das verschrikkelijk! Kindjes zal wel lekkere zweetvoeten hebben. Rienke trekt trouwens altijd meteen schoenen uit thuis en kdv (op haar groep hebben ze binnen sloffen aan of blote voeten)
ja had ik ook al aangedacht maarja welke kleur? het stipje is lichtgrijs. Ik kon inderdaad niet heel veel vinden..
Lynn; Voel je je vandaag weer wat beter?? Djmomo: haha 8 paar schoenen ben benieuwd hoeveel je er hou. bibiche: gave maillots zeg!! jingels: Leuke schoenen geshopt zeg, leuk hoor lak alleen lastig met stoten vind ik. Maar heb vorig jaar op den duur haar zwarte laklaarsjes toen gewoon gepoets werden wel iets doffer maar kon goed. geke: Ik vind de lichtgrijze laarsjes het leukst al vind ik ze wel heel besmettelijk voor de winter. mariomama: Hier draag ik graag blousen onder een longsleeve, maar op een gymdag probeer ik er op de letten dat ik het niet doe. Al is het nou niet zo erg meer zoon is al 10. Hij vind het hooguit irritant dat hij dan niet als eerste klaar is. jo79: ik had de link geplaats maar weet niet hoe ze vallen zou ze even gaan passen of heb je geen van haren in de buurt?? tullip: Wat een heerlijk kind is het ook, gaaf die jas!! En veel plezier vrijdag met winkelen. lifrasa: leuk geshopt zeg!! lob: Hier trek ze eerst haar arm uit de ene mouw en daarna de andere mouw, je moet er sowieso niet naar kijken want echt goed voor het shirt lijkt het met niet. Armen kruisen en gelijk over haar hoofd lukt nog niet. Shannen: Nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk. Sandraske: Ik zou er inderdaad ook doen met een wit blousje ofzo. Ik heb nog advies nodig. Ik heb voor mijn oudste dochter nog paarse tule rok liggen van name it die past ze nog makkelijk shirt wat erop zat is te klein?? Welke kleur is nou leuk met paars. En zoek voor mijn jongste nog een leuk betaalbaar rokje waar een kobaltblauw shirt op kan. Ze wilde ook dat konijnenshirt wat mijn oudste heeft maar de rokjes begonnen pas bij 128 dus die past ze niet, ongeveer maat 110. Dus heb alweer spijt dat ik het heb gekocht heb nou een half setje.
@Sandraske, ja, het is om te janken hoor dat advies, dingen als 'oh, maar deze schoenen moeten ingelopen worden en dan passen ze wel goed...ja, daaag! En dan meten ze bijv. de lengtemaat op, maar houden er vervolgens geen rekening meer mee dat elk merk weer anders valt, dat soort dingen. @Diadeem, nee, dat is zo balen, er zit geen Van Haren in de buurt. Bij mijn man in de buurt van het werk wel, dus ik denk dat ik ze bestel, want de bestelkosten zijn gratis, doe ik gelijk wel 2 maten en welke niet past, kan hij daar weer terugbrengen, of wie weet passen ze allebei wel niet, dan kunnen ze beiden terug. @Paars, ik vind dat leuk staan met rood, echt rood, dus niet bordeaux of dat oranjerood.
ja erg he? Ik heb pas 1 keer meegemaakt dat de verkoper de binnenmaat van de schoen ging meten met zo'n latje voor dat hij ze bij rienke aandeed..
Ja wit blousje das een goeie, heb ik niet eigenlijk.. Donkerblauw met paars? ligt een beetje aan wat voor kleur paars het is.. Rokje geen idee, ik zoek nog een donkergrijs rokje dus als iemand die tegenkomt in 92.
Hier ook ballerina's te klein met mooi weer teva's of sandaaltjes aan en anders laarsjes! Ik ga m'n zechinno laarzen verkopen. Ze kan er niet op lopen. Ik heb de groene shoesme's besteld daar loopt ze goed op!
Ja! Heb keer geen zilveren laarsjes. Maar roze, rode en groene Link kan niet op telefoon. Heb even geen internet op werk ivm verhuizing
@miekje: klinkt leuk, roze rode en groene! Ik wil als het even kan alle kleuren wel maar doe het maar niet. Moet zeggen dat dochter zelf steeds de zilveren kiest dus het is oke...
Vanochtend 2 kindjes naar groep 2 basischool en psz gebracht. De oudste moest huilen, de jongste wuifde mij weg. Wat een wereld van verschil. Zometeen mag ik ze weer halen
Hier is mevrouw echt heel ernstig en echt jarig geweest . We hadden dit jaar wel iets minder visite gepland. Normaal is het veel en veels te druk, dus nu alleen familie en naaste vrienden. Ze heeft een Duplo trein gekregen, Oilily parfum , puzzel van het Zandkasteel, klei en knutselspulletjes, een Vtech kindercamera, dvd van K3. Ze was ook overal blij mee. Hadden een Pippi langkous taart en dat was toch ook wel echt pret Lynn, fijn dat je iets opgeknapt bent! Miekje, welke laarsjes heb je van Shoesme? Hier passen alle schoenen nog, de groeispurtjes zaten vorige winter, nu al ruim een half jaar in dezelfde maat. Bibiche, leuke sokken ed! Tesske, je meisje zag er erg mooi uit op haar verjaardag! Heel stylish! Echt een mooi poppetje is het met die blonde krulletjes! Geke, ik vind de laarsjes van Don't distub het mooist. Mirell heeft die in het rose. Vallen geloof ik ook smal. DJmomo, jij shoe-a-holic !!!! Jingles, goede schoenen, maar wel netjes, hier trouwens al wel laarsjes met een kniekousje en dan juist blote beentjes. Shannen, proficiat! Je bent gewoon getrouwd! gaaf hoor! Ga je nog op huwelijksreis? Debby, veel plezier vandaag op de shoot, waar is het voor? Tulip, heerlijke foto!! Liftrasa, fijn is dat als je zo lekker kunt inslaan! Leuke spulletjes hoor!
Shoesme laarsje - Kinderschoenen - CR210731 - A - BOS GENZIANA 83 | Shoemixx.nl deze? deze vind ik wel gaaf trouwens.... tis maar goed dat mijn geld op is
Ach gos..., fijn als ze er straks dan weer zijn, maar ook wel lekker een hele ochtend voor je zelf als ze beide naar school/psz zijn.
@Jingels, haha, ja hier ook twee totaal verschillende typjes daarin. R. vindt alles prima hoor, op het kdv en de psz was het ook al nooit een probleem, kusje en doei, ze was me alweer vergeten. De jongste gaat momenteel even nergens heen meer, want hij was steeds ziek en daarnaast gilde hij in de auto al als we de richting van het kdv op reden 'mama, ik wil niet naar K...'! Afscheid ging vaak ook met veel tranen, zich vastklemmen etc. Hij staat nu ingeschreven voor de psz, hoop wel dat er snel een plekje vrij komt, is bij R. op school, dus misschien wat vertrouwder zo. Ik ga zo ook weer naar school, daarvoor nog even snel boodschapjes doen, anders hebben we alleen maar oud brood . @Shoesme laarsjes, leuk! Ik vind Shoesme sowieso veel leuks altijd hebben. Mijn man gaat straks in de pauze even die laarsjes van Van Haren halen, ik heb het e.e.a. aan maten opgemeten en doorgegeven. Dit jaar voor mij dus wel zilveren laarsjes, aangezien ze altijd makkelijk combineren, dat miste ik vorig jaar nog al eens. Al heb ik ook leuke blauwe en rode laarsjes gezien, maar ja, vanaf volgende week houdt mijn tijdelijke baan ook weer op, dus ik kan niet alles kopen.