Zo, 3 paar nieuwe laarsjes onderweg voor mij, lange shabbies, cognac laarsjes van nelson en blauwe van schuurman. Hopelijk zit er nu wel wat bij!
@diddle: ik heb nu de jas van s&d le chic besteld, het is geen glimmende maar een zachte stof donkerblauw en er staat bij dat hij gewatteerd is dus heb de gok maar genomen hem te bestellen. Kwam bij toeval tegen hoor...heb hem maar even met afterpay betaalt. Welcome! | kleertjes.com Ben benieuwd of het wat is...anders maar terug sturen. Zo lastig dit!
even leuk. Krijg net een mailtje. Subject: Uw Tommy Hilfiger bestelling XXXX (voor mij onbekend nummer). (dus geen RE: FWD: of weet ik wat) Deze tekst: Geachte mevrouw DJ Momo, hartelijk dank voor uw interesse in de Tommy Hilfiger producten. Wij reageren hiermee op uw verzoek de terugbetaling van 3,08 euro van bovengenoemde bestelling aan te wijzen. Hierbij dlen wij u mee, dat onze vakafdeling dit bedrag inmiddels naar uw bankrekening heeft overgemaakt. Wij bieden uitdrukkelijk onze excuses aan voor het feit, dat u hierop zo lang heeft moeten wachten en sturen u ter compensatie voor al het ongemak graag een Tommy Hilfiger verrassingspakketje naar u op. Omdat wij in het buitenland zijn gevestigd, kan dit iets langer duren. Wij hopen dat wij u in deze ook voor ons zeer onaangename kwestie naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak met deze bestelling. Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan a.u.b. contact met ons op. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur 0900-5131313 (0,13 Cent per minuut vanuit het vaste net, de kosten voor het bellen met een GSM kunnen afwijken) of per e-mail naar service@nl.tommy.com Met vriendlijke groeten, Nikki Dorreboom uw online klantenservice Tommy Hilfiger
@DjMomo: hmmmm grappig noemen ze je echt djmomo of heb je dat zelf veranderd en zou dat nou komen via 'dit' roddelcircuit (zp dus) dat je nu ineens een email krijgt?
lekker!! schoenenfanaten....ik koop voor mezelf nooit zoveel tegelijk eigenlijk...nou ik had ook heel veel paar laarzen in de kast staan en kon dus best een paar jaar vooruit...moet eigenlijk nu wel eens nieuwe hebben.
daar stond mijn echte naam, heb ik even veranderd. En ik denk zelf dat mijn beklag op hun facebook pagina er iets mee van doen heeft....
Wat goed zeg MOmo! @mariomama: ben benieuwd. @lynn: mooi! School vanmiddag: ging hardstikke goed. Hopelijk morgenochtend ook.
ik ook! we zitten al te filosoferen, en noemden de stomste / goedkoopste weggeefzooi op die je kon bedenken: een tommy hilfiger pepermuntje, een tommy hilfiger kladblokje, een tommy hilfiger pen, een tommy hilfiger winkelwagenmuntje, een tommy hilfiger petje, een tommy hilfiger ballon...
Hier 2 drukke dagen gehad. Stiefmoeder was met me broertje op visite geweest en bleven een nachtje slapen. Net zijn ze weer vertrokken dus had meteen even de tijd om me nieuwe shopsels te fotograferen! Heb vandaag ook nog een paar shoesme laarsjes via marktplaats geshopt voor 15 euro. Het zijn deze laarsjes; Shoesme Babyproof black 20 - Koters Outlet kinderkleding
Jottum jurk en bolero barbara farber. 2e foto jurkje en vestje Gymp en jottum sofiela jurkje beide van mp
Kate mack jurkje ook van mp met een grote strik achterop. Een dikke miskoop. Jurkje was maar een paar keer gedragen stond er.. Het jurkje is beetje verwassen en vind hem ook helemaal niet leuk in het echt. maarja gaat gewoon aan als oma oppast. Die maakt altijd haar kleren vol met vlekken....
@minaa: ik vind Kate Mack meestal hardstikke leuk, maar dit vind ik ook ronduit lelijk. Hele oude collectie denk ik, want het komt mij niet bekend voor.