Thanks! Ik ga ervoor. En knap hoor 25 kilo afgevalen. Dus ook een tattoo. Wat heb je? Sandraske, die jas is echt VET..mij te duur. Was dacht ik rond de 100 te zien in de link. HEb geshopt bij de wieb. Roze sterretjes jurk met grijze legging en bolero..ach voor 8,50 een makkelijk setje erbij. En nog een mooie rode legging. Voor bij andere setjes.
Zo, eerste dagje werken zit er weer op. Wel lekker hoor, weer gewoon in het ritme. Tattoo's; ook niet mijn ding. Heb ooit in een duister verleden een navelpiercing gehad. Ik denk dat je hem nu niet meer terug zou vinden Sandraske: de laatste jas inderdaad veel leuker! Maar die prijs, mijn god!! Luvv: ik las over het grote verlies. Vreselijk.. Ik heb er geen woorden voor. Lijkt me echt het ergste dat ouders kan overkomen. Debby,Tukker,Lynn en iedereen die ik vergeten ben; succes met het lijnen! Knap vind ik dat altijd. Mirell: fijne vakantie! Enjoy!!! Hier: net sterrenjurkje met legging besteld bij Ter Stal. Ze zijn nu in de sale!
Nou ik ben vanmiddag gebeld door het zkh. Dinsdag wordt ik om 15 uur in de middAg geopereerd. Pffff ik werk nu alleen maandagochtend nog en dan kan ik rustig alles ff klaarmaken thuis enz. Dinsdag om 12 uur moet ik weg. @tattoo, hier wel. Ik heb er dus ook meerderen ,maar wel allemaal niet zichtbaar @natja, welkom terug! @mirell, hele fijne vakantie @tukker , succes met de strijd! Gaaf die tattoo @sandraske, goed afgevallen al.leuke jas zeg! @lynn, wauw veel zeg in 1 week @
Hij is inderdaad duur, maar met een flinke korting goed te doen @wonderteam spannend! Zie je er heel erg tegenop?
VRAAGJE: Komt er iemand binnenkort misschien bij de Zara en zou je iets voor mij mee willen nemen??? Ik ben vandaag bij 3 Zaras geweest in Rdam maar dus nergens meer te krijgen in die maat en ook online precies die maat eruit :x En tja jullie kennen het vast wel maar als je iets in je hoofd hebt dan moet dat er ook echt komen Dus wie maakt me gelukkig
@samdraske, ja ik ben sinds vanmiddag echt overvallen door de zenuwen. Niet goed voorde slanke lijn ,want ik ben een emotie eter @diddl, hier geen Zara in de buurt helaas anders had ik gekeken en online bestellen?
@diddle, ik kom van het weekend wel weer in veenendaal, en wil best voor je kijken hoor! Goed excuus om even te gaan . Boetiekje belde dat Feetje en Jubel aanvulling binnen is, dus dat mag ik nig even shoppen joehoeee