Thnx dames voor jullie reacties Ik had deze vd week in rl gezien en vond hem erg mooi. Heb hem net besteld. https://www.kleertjes.com/sd-le-chic-rok-1007431886.html @otm, wat ontzettend lief Eg!
@hardlopen met evy. Ik wou ook deze week starten ,maar doe het toch maar niet. Vanaf dinsdag mag ik 6 wkn niks doen. @sandraske, heftig zeg van je vriendin @loesje, goed bezig! @geke, hier ook nog volop blauwe leggings.
@tukker haha, nee geen tweeling, maar ook nog een zoon. Dus 5 kinderen. Echt een boerenvrouw. Weet van aanpoten, zeurt nooit en is altijd paraat! Eigenlijk nooit ziek oid. Verder een heel fijn gezin, waarvan iedereen eigenlijk leuke dingen doet met de kinderen. Dus voorlezen, knufflen, bij de dieren kijken, leren fietsen, echt van alles.
@WT...rokje nms. Sterkte met de operatie en hopelijk knap je snel op. Bij KKTK is het opvolgend merk van Barbara Farber te koop, nl. Ariana Dee.. vind het in geen enkel opzicht op BF lijken. BF was leuker.
@glimlachje ik heb de bestanden maar ik weet niet meer waar ik vandaag heb, ik kan proberen ze te zippen en te mailen? @wt nms
@glimlachje, ik heb even gekeken maar vind het wel degelijk hun stijl hoor! Wat ik nu gezien heb dan. Alleen maakt iedereen tegenwoordig dit een beetje na... En die prijzen?! 89 euro voor een jurk? In geen 89 jaar!
@glimlachje, zag bij de advertenteis dat je je br@nd jurkje en bengh jurkje weg doena. Wat zonde! Blauwe jurkje is hier edenk ik voor j te klein en voor c te groot.. Jammer. Wel gaaf jurkje! Ik kan niet wachten tot c. De jottumurkjes met shirtje lange mouw kan gaan dragen! Wordt echt colorblocking!!
@wt: rokje nms. Vind SD le chiq winter echt tegen vallen dit seizoen. IK had hele hoge verwachtingen. Ben heel benieuwd hoe het je meisje staat. Succes met de ok, en rustig aan doen! Ik ben geslaagd : Noppies jeans, Mexx shirt en Desigual ( wat ik normaal nooit zou kopen) effen shirt in zeeblauw. Als het binnen is maak ik een foto.
@Otm...ik heb ze te koop gezet maar ben nog wel in twijfel...verwacht ook niet dat ik reeele biedingen krijg hoor dus vooralsnog hangen ze hier in de kast.
Hey!! ik haak vanaf hier er weer in! Ik ben net terug van 3 dagen Disney en daarna gelijk Daan dr verjaardag. Net nog even 40 traktaties zitten maken voor Danique en Luna voor naar school.. Nog wel geshopt! een rokje+jurkje van br@nd bij Glimlachje, een geel Br@nd vestje en mijn b&l pakket binnen geahad. Helemaal leuk! Foto;s volgen nog. Ik weet dat meerdere van jullie het bengh jurkje knofje 3/4 mouw hebben, hoe bevalt die? niet snel pillig? ik wil die graag bestellen, maar wil voor dat geld eerst wat ervaringen weten..
Otm, wat lief dat je de Russische kids wat helpt met kleding ed. Volgens mij heb jij een heel lieve GO, Wij ook , zo'n fijn gevoel! Sandraske, wat ben jij een schat!! Jij bent echt een fijne vriendin! Helpen met de administratie, kleertjes inzamelen... Krijg er gewoon kippenvel van... Sylvia, welcome home!! Hoe was Disney (beetje domme vraag natuurlijk ) Wt, ben benieuwd naar het rokje bij Fay. Zal haar vast mooi staan! Jingles, ben benieuwd wat je in de club gemikt heb, zal eens spieken Glimlachje, wat heb je een mooie dingetjes te koop staan *gaat op haar handen zitten* denk dat je die toch wel zo kwijt bent hoor! Hoe is het verder met je? Mag ook via PB als je het hier niet wilt posten. Rennen, hier alleen achter Puck aan , mijn lijf is niet gemaakt om te rennen, te grote boezem, slechte motoriek, noem het maar op
Meiden welke mt hebben jullie voor br@nd wil graag het gele rokje. 98/104 staat nu oP marktplaats! Maar ben bang dat het Mila niet past..
Futuremama, ik heb 98/104 en is hier nog te groot maar denk dat ze het volgende zomer wel past. Denk dus dat Mila dat wel past al. Sandraske en otm, echt lief dat jullie zo helpen! Glimlachje, zit ook op mijn handen hoor bij jouw advertenties Maar heb besloten dat ik echt echt echt op moet houden. En als mijn schip met geld binnen vaart volgende maand nog wat voor mezelf. Ro krijgt dan nog roze laarsjes en Jo een Bomba boys shirt. Ik heb nog Kiezeltje geshopt nl. Dus nu is het wel op. Laat wel zien als het binnen is. Sylvia, welcome back ook weer en wat een werk hè verjaardagen! Maar wel leuk Lob, op zich is conditie niet mijn probleem, ik fiets heel veel en ver. Maar motivatie is een ding
@ Silvia leuke verjaardag gehad? En Disney was Zeker helemaal geweldig?? @ wt leuk rokje van S&d maar niet voor hier!
Iemand van hier interesse in Z8 legging, longsleeve jurkje en vest? Had het verkocht via marktplaats maar ze stuurd dat ze het geld krijgt terug gestuurd en dat ze nu niet meer wil! Heel raar!
Ik draag hier 98/104 van br@nd. past prima!! ik vind het een topcollectie. kun je gerust bestellen rokjes vallen mooi aangesloten. S is 96 cm
Dames die Br@nd en Ninni Vi hebben....vinden jullie dat de rokjes dezelfde pasvorm hebben? Ik vind een setje van NInni vi heel gaaf en wil die via de winkel reserveren maar twijfel over de pasvorm. @Dank voor de complimenten op mijn adv. Het Br@nd jurkje ben ik al kwijt. Ik heb nl. die van de nieuwe collectie in Kobalt besteld, dan wordt het teveel van het goede. @sylvia: ik heb de knofje 3/4 mouw gehad...niet zozeer pillig wel loslaten van de naden, op de rug, mouwen en schouderpand. Ze zijn wel heel gaaf, en vallen ook weer erg klein hoor qua maat! Gister kreeg ik mijn Br@nd maillot binnen...was het pakketje gewoon echt opengemaakt. De postbode is de vaste postbode en die bracht m en gaf aan dat hij die zo had meegenomen van het Distributiecentrum. En niet alleen het doosje was open, maar ook gewoon de verpakking van de maillot zelf... Pffff!