Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

#3661 Glimlachje, 5 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2012
    Dames...voor interesse in 20% korting op schoenen vandaag bij House of Shoes heb ik een code in Club gezet. & een code voor korting bij V&D

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ninni vi! valt heel smal en klein! kijk maar in mijn album voor de pasvorm.. ninni vi is te vergelijken met bengh. shirts vallen wel lang en smal.

3. Glimlachje

@Miekje...dank je! Ik ga gelijk reserveren.

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mijn knofje 3/4 is wel prima, geen losse naden etc. Valt inderdaad wel klein! Maar wel supergaaf.

Glimlachje, wat raar zeg!! Gelukkig zat wel alles erin!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Echt PostNL moet eens iets aan zijn medewerkers doen, onbeschofte harken. Wie maakt er nou een pakketje open wat niet voor een ander is..

Wij hebben het al drie keer gehad, dat er een pakketje is opengemaakt daar en helaas wel de inhoud eruit (carkits)...

6. Glimlachje

@!Sandraske....Ik werk met een doelgroep waarvan er heel veel bij Postnl werken...Mensen met grote ..zeer grote financiele problemen die heel veel zullen doen voor een beetje extra geld....

Hier wacht ik al een maand op een brievenbus poststuk wat geleverd moet gaan worden. Geen twijfel over mogelijk dat het verzonden is door desbetreffende persoon...maar heb het nog altijd niet mogen ontvangen.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Postnl is om te janken joh! Ik ben echt voorzichtiger geworden hoor, ook met dingen van hogere bedragen bestellen als het door Postnl geleverd wordt, ze jatten regelmatig als de raven en ook gewone brievenbuspost raakt kwijt of wordt opeens maanden laten nog bezorgd.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Futiele ik zou zeggen dat het al verstuurd is. Zou dr Echt niet mee akkoord gaan. Je bent geen jojo...

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren claessens jurkje binnen gekregen hij is heel erg leuk!

En donkerblauwe laarsjes voor mezelf, die blijven ook!

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Die is leuk he..waar kun je hem nog bestellen??

En blauwe laarsjes! Leuk ff aankopen showen;).

@ postnl..ik mag het afkloppen..nog nooit geen problemen gehad. Zowel met iets krijgen als versturen.

@ glimlachje, Dat gele bengh jurkje...*moetophandenzitten*'

@ br@nd, ik vind dat blauw rood gestreepte jurkje echt vet..die was ook heel snel weg:(..en staat ook niet meer in hum webshop.

Heb al 3 paar schoenen in mijn mandje, waaronder 2 paar rode voor R en een paar zwarte enkellaarsjes voor mij:D.

@ de zwarte vinden jullie die leuk of oudbollig:)

11. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Oeps kleine plaatjes...Srry.

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tukker, ik heb hem besteld bij Dreumes01, met 1,95 verzendkosten. Heb het vanmorgen even snel gepast met veel gepiep dus geen foto, sorry! Maar zag er ongeveer uit als Rienke van Sandraske ;)

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hummbee: gisteren retour gezonden, vandaag al verwerkt. ha, redelijk uniek geloof ik?

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn retour is nog steeds niet verwerkt na uuuhhh week of 6? Mijn nieuwe artikelen heb ik wel inmiddels maar krijg nog 12 euro..

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij werken ze met: wat als laatste binnenkomt behandelen we als eerst :)

Ik raad je aan even een heel duidelijk mailtje te sturen waarin je het precies voorrekent en dan niet al te aardig geformuleerd....

16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    waardeloos sandraske!

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja heb ik gisteren gedaan, heb paar keer lief gemaild maar ik krijg geen reaktie terug. Was al blij dat ze de artikelen wel toegestuurd hebben, nu is het nog maar 12 euro...

Vanmiddag ff mailen alweer

Limango ook nog niets van gehoord, ze willen hun pakket niet terug denk ik..

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113

Deel Deze Pagina