Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook weer 2 codes in de club gezet! 1 voor kleertjes.com en 1 voor WE

2. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook raar dat je niets van Limango hoort.... nouja het is graag of helemaal niet toch?

3. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    owja, ik zag dit setje bij de WE, misschien leuk voor de dames die zo van de 'sterren' items houden:

MEISJES SET - WE Fashion

Vind het zelf zo'n leuk setje, maar helaas is mijn meisje er nog te klein voor...

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Kom straks even bijlezen...

Hier geshopt...links vest en legging we in oranje voor wat setjes af te maken cq anders te maken.
    Rechts maillots van persival

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dames....Ik ben nog steeds niet helemaal fit om actief weer te schrijven maar nu zag ik wel een leuke code van House of Shoes in de club staan die ik natuurlijk niet kan laten schieten....Maar waarom doet deze het niet bij mij???

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    basickidswear krijgt nog 1 euro van mij, hoor ik ook niets van. gek he!?

Glimlachje. Heb het tshirt ws toch gevonden (pfff)... Nogmaals dank voor aangeboden hulp!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@post.nl. echt verschrikkelijk. Ik heb zelf 1x iets niet mogen ontvangen. Ik heb een rouwkaart die juist geadresseerd was 6 wkn later ontvangen. Vorige week kreeg ik een pakketje van mijn man binnen. Die was helemaal opengescheurd en er stond op sorry bij de sortering opengeraakt.Nou om eerlijk te zijn geloof ik het gewoon niet.
    En ik ben diegene die glimlachje bedoeld idd.... Ik heb al meer dan een maand geleden een kobaltblauwe maillot gestuurd naar haar. Tot op heden is die gewoon nog niet aangekomen. Ik vind het gewoon echt schofterig.

@s&d rokje, niet veel liefhebbers zie ik. Ik ben echt helemaal gek van deze lijn dit keer. Ben benieuwd hoe die zal staan.

@otm, ik denk dat ik hem met grijs ga combineren, maar dan wel dat beetje antraciet grijs.
    @sylvia, leuk disney!!!! Nog van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!
    @futuremama, ze heeft zich zeker achteraf bedacht en niet durven zeggen.
    @glimlachje, wat super dat je zo discreet bent :) ( ik heb mijzelf even bekend gemaakt) Wat slecht dat ze nu weer een pakketje van je opgen gemaakt hadden. Leuk geshopt !! Zie nu dat je igg een blauwe maillot hebt.
    @luvv, leuke fiets!!
    @tukker, sorry kan de schoenenplaatjes niet goed zien.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier vanmorgen het kiezeltje rokje opgehaald die de winkel had besteld( hij is echt heel gaaf :D)
    Verder heb ik nog een shirtje van bakkaboe gekocht en taarten besteld voor zondag :D

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    bij B&L zijn de borgvesten te reserveren.. Weet alleen nog niet welke kleur ik zal nemen..

Iemand nog tips welke kleur winteraccesoiresn passen bij de nieuwe jas? Heb nu roze maar vind ik niet zo mooi..

10. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Hier nog nooit iets meegemaakt met Post.nl altijd goed iets ontvangen. Wat vervelend zeg als brieven worden open gemaakt.

Wat een leuke fiets zeg

@jingels: hoe vind jij die rode laarzen van Van Haren bij M? Vallen ze goed op maat en kwaliteit wel goed? Ik vind ze wel leuk. Ga anders ff morgen kijken.

11. Glimlachje

Djmomo...ooh gaaf dat je m toch gevonden hebt. Mocht je me nodig hebben n keertje. Weet je me te vinden.
    @wt....ik heb idd net van persival gekocht. En je had bedt anoniem mogen blijven. Kan de beste gebeuren.
    @melis...thanks voor de code. Setje hing hier niet, maar nu toch maar besteld.

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfew, bij mij gaat het tot nu toe elke keer goed met postnl! Al heeft 1 vage kennis in noord-oost-groningen een keer iets op de bus gedaan en dat is nooit bij me aangekomen. Maar weet niet zeker of het echt op de bus is gegaan... ;)

Glimlachje, dito he! Tshirt nota bene in duitsland gevonden. Maar ik MOET het hebben! was deze. ik <3 groen
    SevenoneSeven | Talbo 720500032 | Berden.nl

13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Allemaal leuk geshopt!

Heb hier laatst gehad dat een pakje open was. Maar nog vreemder was dat de verkoper (schuurman schoenen) er geen schoenendoos omheen had gedaan. De schoenen zagen er wel goed uit maar toch.

Billy en lilly vesten, ik vind de kleurtjes leuk maar vind het jammer dat ze niet volledig gevoerd zijn

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Oh, en ik heb vanmiddag een aantal shirts geshopt voor de meiden bij Happybee. Voor op een spijkerbroekje van de winter.
    En net haarknipjes bij de Action, met glitters. Vind ze ideaal en in allerlei kleurtjes.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ja dat zag ik netook, was hetvorige wel.. iemand nog tips voor andere borgvesten voor meisjes? (Behalve dievan z8)

16. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Glimlachje

@Billy en lilly...ik zie weer leuke kleuren hoor! Daar gaat zeker wat van komen hier.

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hier ook drama met post nl. Had wat verkocht en is ook niet aangekomen is iemand van het forum. Had gevraagd en wat nu maar diegene reageerd niet meer! Het Billy en Lilly blazertje is ook nog niet aangekomen terwijl het dezelfde dag op de bus is gegaan heel raar!

Verder nog rokje van Mimpi geshopt erg leuk met kobalt blauw blazertje van de Hema en een stoer setje van tumble en dry voor Mila allebei!

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier mn kobalt collectie compleet voor mn meiden:

Bekijk bijlage 272204

Noa Kiezeltje

Lot rokje kiezeltje
    shirt en legging prenatal

Lisa rokje kiezeltje
    vestje PL
    legging hema

Deel Deze Pagina