En voor Lot nog een kiezeltje rokje met blazer of sterrenvestje Andere rokje kan ook met kiezeltje shirt en Lisa dr persival giletje van vorig jaar Bekijk bijlage 272206 Bekijk bijlage 272207
en voor Lisa nog deze set erbij. Bekijk bijlage 272211 tja wat mist hier dus nog... kobalt laarsjes... maarja ze heeft al 3 paar en dat vind ik eigenlijk genoeg. (onee dat zou ik genoeg moeten vinden)
Dilldl, echt super leuk!! Mooi hoor. Borgvest van b&l vind ik die rood oranje juist mooi. Maar ik haal hem niet. Wil voor R nog laarsjes en nog wat leuke shirts om bij een spijkerrokje te dragen. Glimlachje, leuk geshopt. Waar is dat rood oranje van?
@Diddle...kei gaaf hoor die combi's. Ze gaan er vast weer als prinsjes uit zien! @Tukker is van de WE
@ wt, rokje nms, sorry. @ luvv, gaaf fietsje!!! @ glimlachje, leuk geshopt! hier nooit last met de post eigenlijk.
@ Didl echt heel leuk! Dat blauwe blazertje heeft mijn dochter ook... Aangezien ik de jassen dit jaar erg vind tegenvallen op zoek gegaan op mp en dit wollen jasje gevonden.. Vind m wel leuk. Kleur is in t echt wat feller paars/blauw. Capuchon kan eraf. Dat vind ik ook wel zo prettig. Nu hopen dat ze m past, want hij kan wel eens wat te groot zijn..
Bah balen zeg! In RL shoppen is niet altijd even handig met een pittige dreumes/peuter. Maar dit ook niet..je mag weer routeneren.
Ohh balen is dat Sandraske, scheelt ook nogal Hier vd week ook nog roze laarsjes voor Lisa gekocht: Bekijk bijlage 272221
@b&l de vesten zijn niet mijn smaak. Verder vind ik de kleurtjes er wel top uit zien. @mariomama, nee ik heb dat shirtje van de wibra nog niet gezien. Hing het bij de peuter? @diddl. helemaal top al die setjes! Wat zullen de dames prachtig matchen. Gaaf die laarzen! @loesje, oh ja dat is ook wel erg vreemd zonder doos. Ja action heeft altijd ook leuke knipjes voor weinig. @futuremama, pff bij jou gaat het dus ook niet goed met post.nl Welk rokje van mim-pi heb je geshopt? @luvv, jas nms. Kleur wel mooi! @sandraske, ohhhh balen zeg van die laarsjes
grrrrrrr, ik weet het niet meer hoor. Ik wou eerst het kiezeltje rokje met Fay haar verjaardag aan doen, maar het wordt 26 graden. Dan vind ik het echt te winters ogen. Misschien s&d rokje, maar iets met korte mouw antraciet lijkt mij nu heel moeilijk. Dan misschien nog een mooie jurk van deze zomer ,maar ja dat vind ik dan weer niet zo origineel. Of overdrijf ik? Jullie nog tips?
Ik zal mijn foto nog een keer toevoegen, dit is de babylijn tot maat 86. Het lijkt een beetje donker op de foto maar is dus echt antracietgrijs (op de tweede foto wat beter te zien, legging daarop is zwart) Het hartje is een randje los kant zeg maar heel leuk.
Misschien is het 's morgens nog een beetje fris? S&D rokje kan dan wel toch? En dan evt 's middags nog een zomerjurk? (als je de hele dag visite hebt is dat sowieso wel handig, ze zit vast onder de taart ofzo
@mariomama, oh ja ik weet het weer Die is idd leuk denk ik daarop. Ik ga morgen gelijk nog even kijken. thnx voor de tip