Leuk! Shirtje heb ik vandaag ook geshopt. HEb dat broekje ook zien hangen..maar ik twijvelde en heb hem niet gekocht omdat ik 'm te wijs vind voor R. Wat vinden jullie van zo'n type shortje voor een mesije van net 2? jo, Ook leuke winterset/jas zo zeg! Heb bij hema 2 shirtjes/longsleeves geshopt met bijpassende maillots. Spam vanavond wel een foto
Er had iemand toevallig iets op ZP over geplaatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/383783-h-and-m.html
@ Jo erg leuk setje plus winterjas ik begin ook steeds meer aan de glim te wennen! @ Wonderteam dit is het rokje van Mimpi: https://www.pucksonline.nl/Mimpi-725-rok-p-21486.html Setje tumble en dry kom ik wel een keer showen de kleuren van het plaatje zijn niet echt mooi! Het jasje wat ik heb gekocht vinden jullie denk ik allemaal niks behalve Miekje die houd er wel van denk ik!
Dit is het vestje van tumble en dry Kinderkleding vind je online bij Woods l Bakerbridge Scotch Bengh
even een vraagje, wat zouden jullie doen. Ik zit ff met de komende winter en mijn dikke buik. Ben een ontieglijke koukleum, dus jas alleen open is geen optie. Nu heeft h&m een mooie winterjas die met kortingscodes op 37 euro komt, of een poncho die 50 euro kost, maar ook na de zwangerschap te dragen is. Maar zitten wel gaatjes in dus zal er nog een dik vest onder moeten denk ik.
Toch wel had ik niet verwacht eigenlijk! Hij is voor de helft of hoe zeg je dat zo`n half jasje vind hem ook echt te wijs heb hem voor morgen klaar liggen met een sporty rokje van flo eronder wit shirtje en legging van de hema met allemaal kleurtjes.. Ben benieuwd hoe het staat!
@ Mariomam, jaaa thx 2 Meril @ Melis, leuk zeg!! @ Bibiche, goed zo, leuk!! @ Luvv, jammer dat de jas nu nog niet past. @ Wonderteam, lastig dus een verjaardagsoutfit. Zou denk ik toch voor het rokje gaan en dan nog even goed op zoek naar een shirtje voor erop. Ik vind het altijd wel erg leuk om iets nieuws aan te trekken als ze jarig zijn. @ Tulip, ik zou denk ik lekker voor de jas gaan hoor maarja ben dan ook een enorme koukleun @ Tukker, leuk @ FM, stoer!
er bijna niets meer in die maten, alleen nog lelijke dingen. Het wordt nog wel aangevuld zei de verkoopster, ik vraag wanneer dan? Ja dat weet ik niet *zucht*
Future, Leuk zoals je dat in gedachte heb..Ben heel benieuwd dus FOTO! Tulip, Zou voor de jas gaan..Nog ff en dan echo, en als alles goed is met de beeb. Hopen dat ze dan het geslacht goed kunnen bepalen. WT, Ik zou ook wat bij dat lieve rokje van gaan shoppen. Hebben ze nog een mooi bijpassend shirtje en legging in die lijn? Je hebt nog 4 dagen succes. Diddl, je hebt je hoop al gevestigd op otm en momo.