Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Miekje die is ook erg gaaf die jij hebt! Ik show morgen een foto heb er ook een rokje van tumble en dry bij gekocht maar die is echt voor van het najaar antraciet kleur..

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ tulip, als je de jas gaat bestellen vergeet dan niet de code 1304 erbij te doen. Heb geprobeerd en hij pakt hem;)

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Linkse shirt vind ik niet zo de rechter vind ik erg leuk!

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie zoveel leuke dingen nu! Verlanglijst wordt lang..

6. tulip

tulip Niet meer actief

ja die zat er idd bij. Had ipv de code die hier gepost werd er 1 gevonden voor 25%, maar nu zie ik dat de jas er alleen in maat m of groter is, grrrr daar zwem ik in.

7. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    pff hier ook zo`n gaaf rokje van Bomba gezien maar kvind dat tovh wel erg duur hoor 70 euro..

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    strokenrokje van tumble en dry?

9. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Welke?

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik heb het vorig jaar helemaal uitgezongen in een poncho en als het extra koud was een vest eronder. Tis goed te doen hoor. Van al die hormoontjes heb je vaak wat warmer dan anders ;)

Future, zo'n vestje moet je aanzien ;). Dan vind ik het vast lekker hip, op zo'n plaatje loop ik er nog niet warm voor.

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga nog even naar de Hema morgen voor jumpsuit! En ik wil langs de shoeby voor een blauw gaaf rokje!

12. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Mag ik even inbreken met een vraagje? Mijn meisje is nu een paar maanden oud en ik wil voor haar babylaarsjes (van die leren zachte slofjes zeg maar) bestellen voor het najaar (dus nog niet winter, dan is er wrsch alweer een andere maat nodig). Welke kleur zouden jullie bestellen (wil ze bij roosjes.eu gaan bestellen en daar kun je zelf kleuren kiezen)? Ik zat te denken aan lichtgrijs (met zilveren of witte details), maar misschien wel weer wat saai? Helemaal zilver vind ik een beetje heavy en donker(grijs) is misschien gelijk weer zo winters en niet baby-achtig. Wit is weer zo besmettelijk/zomers en kleurtjes als paars neem je weer de gok dat het niet bij alle kleding past. Kortom............ ADVIES NODIG!!! Wat zouden jullie doen?

13. tulip

tulip Niet meer actief

ja daar twijfel ik nu over...moet wel onze dochter 4 keer per dag heen en weer van school halen lopend.

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Diddlemouse, echt geweldige aankopen!!

Luvv, jasje is niet helemaal mijn ding.

Mariomama, leuk zeg! Vooral dat groene setje.

Melis, staat idd schattig.

Jo79, jasje is niet mijn ding, hou niet zo van zilveren jasjes. Setje van je dochter vind ik wel leuk.

Futuremama, leuk!

Ik heb vanmiddag toch het gevoerde vest van Z8 gekocht, voor 1 van mn meiden. Ik wil ze voor allebei maar twijfel of ik ze allebei antraciet doe of 1 roze erbij. Wat zouden jullie doen?

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Tullip ik zou voor de jas gaan en als je hem niet mee rnodig hebt vekopen op mp.. Best vraag naar dus ben je hem zo weer kwijt.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Nou ik had het echt zooo koud afgelopen winter, niks warmhoudende hormoontjes hoor!

@ FM, dat is idd een boel geld voor een rokje!

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Sandraske/babydream of iemand anders.

Dat grijs/blauw gestreepte rokje van Noppies dat valt groot toch??
    Lisa draagt normaal 104 zal ik daarvan een 98 moeten nemen?
    En die noppes blazer hoe valt die weten jullie dat ook?
    En hoe is de kleur rood, echt rood rood net als de leggings dus?

18. tulip

tulip Niet meer actief

ja maar hij is er dus niet meer in mijn maat helaas. Als iemand nog een s tegenkomt een voordelige dan houdt ik mij aanbevolen.

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Ik zou een rose doen, denk ik.

Diddl, ben normaal ook een kleumpje maar in mijn zwangerschap ben ik net een lopend vuurtje :D

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja heel groot! Ik heb 86 voor rienke en die is net zo groot als brand 98/104

de blazer valt op maat, ik heb voor rienke 98 en die draagt ook 92/98 van bovenkleding.

Deel Deze Pagina