huh? niet hoor @ jingles volgens mij niet... @ sandraske, rokje (92) blazer en rode legging voor lisa jurkje met capuchon en rode legging voor lot rokje en rood shirt en legging voor noa en nog een rood rokje bfc, gilletje bfc en gris shirt voor noa. wilde die noppies set al vanaf het begin maar netjes gewacht op 20% korting, ik vind het knap van mezelf Alleen vergeten dat ik nog een shirtje van S&d le chiq moest hebben voor noa die ze daar ook hebben, nog maar even mailen dus..
Diddl, stoere fiets! Is de Bloom toch? Hier ook in het parelwit, heerlijke fiets Jingles, je bent shop-a-holic of niet B&L, hier past het rokje in 86/92 nog net... Door de elastiek rekt het goed mee. Heb 2 setjes in 98/104 en hoop dat die in de winter toch wel gaan passen. Vind het verschil ernorm groot tussen 86/92 en 98/104 Sandraske, heerlijk weer voor een feestje zondag!
ik vind de shirts veel te ruim in 98/104. t-shirt gaat nog wel, maar de rest durf ik nog niet aan! ik heb hier nog een broekje maat 86/92 en die past ze nog steeds.
Hier heel druk, dus reageer alleen op de laatste paar pagina's @Sandraske: Wat lief dat je zoveel doet voor je vriendin! @Fiets: Ik zag een hele mooie fiets voorbij komen! Mooi! J. krijgt voor haar verjaardag een echte Dora fiets @Sylvia: Supergave laarsjes! Helaas niet meer in de maat die we hier nodig hebben... @Alle kindjes met krentenbaard: Beterschap! Hier gelukkig nog nooit meegemaakt. @Glimlachje: Gave maillot! @Diddl: Mooie fiets! Heel veel trapkilometers toegewenst! Toch uiteindelijk maar de knoop door gehakt voor een winterjas Gisteren kwam het 1e Br@nd-pakketje binnen: de ribs jurk in navy. Staat superstoer! Alleen wil ze de hele tijd de capuchon op, dat vind ik erg jammer als haar haren net gedaan zijn, dus daar moeten we nog wel een deal over sluiten als het weer wordt om het jurkje te dragen Vandaag weer even verder met de was wegwerken en inpakken, maandag gaan we op vakantie.
Gmorgen allen.. @mmv2m...heerlijk vakantie. Hier zoektocht gestart naar geel Br@nd vestje van afgelopen zomer...mocht iemand m ergens tegenkomen in 98-104 hoor ik het heel graag!
Oh, ik had voor mijn zoontje (maar je hebt ze ook voor meisjes) van Aapies Leren babyslofjes | Babyschoenen niet zo duur en ze bleven goed zitten. Had van die gevoerde winterlaarsjes, had daar ook voor mijn dochtertje leuke slofjes van, prima kwaliteit. @Future, ik zou het zelf niet hebben bedacht, maar het staat zo bij elkaar allemaal heel stoer en leuk! @Bibiche, leuke laarsjes! Die blauwe heb ik ook overwogen, maar ik heb niet zoveel blauws dit jaar voor haar als vorig jaar. @Loesjuh, leuke laarjes ook die zilveren! @Tuttie, lief shirtje, vind het soms jammer dat sommige prints bij de Hema maar tot een bepaalde maat lopen, want die zou ik ook wel groter willen. Sterkte met de hond! Inderdaad gelukkig maar verzekerd (zijn wij ook en we hebben het er al 3 keer uit ofzo). @BL rokjes, die vallen nogal vaag qua maat. Ze had er eentje in 98/104 en nu eentje in 110/116 en die valt qua breedte ongeveer hetzelfde, alleen qua lengte is hij wel langer. @Tulip, ik zou die winterjas kopen, zo'n poncho is meer voor wat frisse herstdagen, maar buiten dat zul je het er denk ik wel koud in krijgen.
Ik zou een winterjas doen, je hebt ook een code voor 25% korting he plus nog een code voor gratis verzenden (ff googlen) en je kan de jas ook weer verkopen evt. edit, zie dat hij er niet meer in je maat was, had je de noppies actie van limango vandeweek gezien, was ook positiekleding en jassen,
Leuk, het shirt rechts met die strik heb ik ook (er is een leuke streepmaillot ook met strik erop van de hema die erbij kan, ik ga dat zo combineren plus een rode blazer)
@futuremama, ik vind het wel heel leuk. Ik houd hier zo voor de afwisseling ook wel van hihi. Zeker met dat eigenwijze snoetje erbij, heerlijk!
Shortje met bretels: niet gezien maar ik vind het juist onwijs eigenwijs staan bij die kleintjes, heb voor E ook dat soort shortjes en had ze vorig jaar ook al.
LEuk! Lekker stoer hoor. Diddl, Zo lekker ingeslagen! Leuke noppies shopsels. @ rokje, had 'm denk ik niet goed begrepen . Jingels, Wat wil je shoppen, ben heel benieuwd. Mariomama, Best leuk spul he van de hema. Ik Moet dat shirtje met strik nog ruilen, De naden aan de zijkanten lopen scheef:x. Fout van mijzelf niet goed opgelet heb hem op het laaste moment nog meegepikt. Heb die maiilot wel gezien. Ga hem denk ik wel shoppen, als ik dat shortje ook ga ophalen. Is dat niet wat voor jou dame. Ze zijn er in 86/92. En kosten dacht ik 15,95. Glimlachje, Al op MP gekeken? Lastige opgave
Zag verder nog voorbijkomen: Supergave gematchte blauwe setjes!! Echt super gaaf! Leuke laarsjes!! En verder niet onthouden haha. Ga straks even feetje irl bekijken. Ik zie wel of ik 2 leuke matching combis kan maken voor de tweeling!
@ diddle leuk geshopt!! @ Tukker ook ik vind het heerlijk eigenwijs om een shortje te dragen.. Eef heeft er ook een paar en zei is 2 jaar en 5 mnd.. Verder rest thnx meiden! En otm het is ook echt een heerlijk eigenwijsje! Gister zei ze tegen haar nichtje na 3 keer haar naam genoemd te hebben Lotte ik spreek toch geen spaans Oeps volgens mij zeg ik dat vaak tegen haar!