Sorry, korting niet van zara maar zalando, mailtjes stonden onder elkaar in mailbox, had even scheef gekeken zonder te openen..... Net bij hema gekeken voor shortje, maar het is niet het model wat ik zoek. Het leek mij inderdaad smal in de taille maar de pijpjes redelijk wijd. Ik ga op zoek naar een shortje met pijpjes die zeg maar juist wat smaller zijn onderaan, met zo'n randje met een knoopje erop ofzo. Vanmiddag naar Vd Ven in pijnacker
Even advies gevraagd, vinden jullie deze trui lars leuker in aqua of in donkerblauw? Lief Duimpje Kinderkleding (ik heb al best wat donkerblauwe capuchontruien, dat wel)
mijn laarzen zijn binnen! morgen even passen. Papa vond ze erg cool!! haha hij moest mijn pakketje weer eens aannemen,wat op mijn vrije dag eigenlijk bezorgd had moeten worden.
mariomama, ja aqua bij die blonde haartjes glimlachje, de jas is mij te glim future, nee het is idd niet mijn ding miekje, o gaaf die laarzen
jingels, dit zijn mijn donkerblauwe laarsjes voor mezelf, niet echt bijzonder hoor maar lekker voor erbij en het kleurt bij veel van mijn wintersetjes. Visions dames laars met gesp van Visions - Dames - Dames laarzen - Boot plat - Schuurman Schoenen | Dat past me wel De schacht valt mooi smal en heeft een rits, bij mij veel beter dan zonder want ik heb smalle enkels en kuiten en anders is het vaak zo kaplaarzerig. Ik zit nog te wachten op mijn camel shabbies, daar ben ik erg benieuwd naar!
Ik heb via marktplaats geboden op het gele Br@nd rokje.. althans ze wil de nieuw prijs ervoor wat logisch is.. Hopen dat ze hem aan mij wil verkopen.. Vind hem zo gaaf!! @ Mariomama leuke laarsjes!
@Miekje...supergaaf die laarzen. @Futuremama:HIj is gaaf he! Ik heb m besteld, hoop m morgen op te kunnen halen! heb ook nog gedacht aan het Roze flo rokje die mila ook heeft. Hoe valt het rokje? @mariomama...mooie laarzen voor jezelf! Hier moet ik ook weer op laarzentocht...ik heb standaard een schachtprobleem...maar slaag meestal wel bij dolcis, dus daar gaan we maar eerst kijken. En een jas voor mezelf.... heb er nu een gezien bij superstar voor 250... twijfel ff verder hoor!
@ Glimlachje hoe ga jij het rokje combineren.. Ik weet het eigenlijk nog niet! Het roze flo rokje valt op mt.. Ik heb voor Mila mt 104..
@Futuremama: ik heb het paarse shirtje van Brand erbij gekocht (heb ook het rode shirt voor de combi) en heb de maillot! HIj schijnt goed te kleuren met het gele vestje uit de zomercollectie en daarom ben ik daar nu naar op zoek.
ik heb dat vestje nog in de sale kunnen kopen! ben er zo blij mee.. heb de 110 genomen, maar hij past haar wel als ik de mouwen omsla.. Ik vind het gele jurkje ook leuk.. van br@nd koop ik wrsch 2 shirts om sets af te maken. wil niet alles lukraak meer kopen. Ik heb nu net bij shoeby sokken gekocht en 2 shirts voor naar kdv..