ik vraag mij altijd af waarom dat is dat er meteen dingen in de nieuwe collectie op staan?? Zoveel mensen kopen toch niet verkeerd zeker, en als je het nieuw met kaartje hebt kun je het toch ook terug sturen als het niet past??
@Miekje.... Hij is zo goed als nergens meer te krijgen, hoop dat op MP die nog komt te staan. Hier koop ik nu alleen nog maar in setjes! heb echt teveel losse dingen! waar ik dan elke keer weer dingen bij moet kopen! Lukraak kopen doe ik ook al niet meer.... maar mag mezelf wat meer gaan afvragen of ik het echt te gek vindt... Heb nu 3 Brand setjes en een jurk..ninni vi 1 setje gekocht... hoop dat t past anders gaat het retour. En nog wat billy en lilly als ik zo naar de kleuren kijk. Heb wel veel doordraag dingen...van de zomer ligt er niets meer in de kast dat past, dus het is maar goed dat ik wat items heb aangeschaft die najaar gericht zijn en ook nu al aan kunnen.
@Tulip...ik zag net een tekst bij iemand staan die zij misschien kan ik iemand er blij mee maken anders gaat ie retour... denk dat mensen op een of andere manier proberen er een slaatje uit te slaan. Bijv. de maillot die al heel snel uitverkkocht is, nu aanbieden voor 60 euro, ding is 25 euro! Ik heb dan zoiets stuur retour dan bestellen ze het daar toch weer opnieuw.
glimlachje, ahh vandaar, want anders verlies je er alleen maar op denk. Ik koop ook alleen nog maar in setjes hoor, anders heb ik allemaal losse dingen die niet gedragen worden.
Miekje, gave laarzen! Heb net even wat besteld bij GAP, voor de meiden een vestje en shirtje. Vind die logovesten altijd wel grappig.
shirtjes en jurkjes die een plaatje op de voorkant hebben mogen niet terug gestuurd worden naar br@nd (ivm zelfgekozen plaatje, vind ik eigenlijk best raar maar goed) en idd die maillots die staan erop omdat men dan niet de goede maat heeft, maar er op mp meer wordt geboden dan als hun het gewoon retour sturen, dus proberen er idd denk ik een slaatje uit te slaan waarom bij de sportrokjes erop staan weet ik niet, gok hetzelfde als bij de maillots...
Dit is om mensen de verzendkosten te laten besparen!! het kost je bij br@nd 5,95 voor verzenden en dan 2,00, dus dat scheelt. Ik denk dat mensen er geen slechte bedoelingen mee hebben.
o van die plaatjes wist ik ook niet, gek eigenlijk, die kunnen ze toch zo weer compleet verkopen zou ik denken??
ik koop niet per definitie in setjes...ik kan heel goed een los item later matchen met iets anders...alleen als de kleur heel specifiek is (zoals nu de kleuren van ninni vi) dan wel een setje. Maar ik probeer er gewoon via de non merk winkels bijpassende hemdjes en maillots/leggings bij te scoren hoor....ga geen 25 euro voor een maillot of legging betalen...
nu lees ik zoiets: super rokje van br@nd nieuwe collectie 2012/2013 nieuw met kaartje. gewone br@ndprijs + verzendkosten anders gaat het rokje uiterlijk vrijdag retour naar br@nd dan kun je hem toch beter gewoon terugsturen als je hem voor de normale prijs wil, is toch wel veel moeite om het dan op mp te zetten??
ik wil dat grijze rokje wel heel graag hebben van Brand maar ik ga er niet meer voor betalen dan de winkelprijs..
Ja dat lijkt mij ook maar denk dat het syseem van de website dan aangepast moet worden en denk dat ze daar geen zin in hebben Brand for Girls kijk maar eens hoe dat werkt met bestellen... ik vind die plaatjes trouwens helemaal niet leuk dus ik hoef ze toch al niet....maar je kan ook voor een assecoire kiezen en ik schat dat dat een broche is?
ach en volgende week is er op de br@nd site weer een aanvullig hoor meiden dus dan is alles wel weer te bestellen denk ik... zie dat de paarse en rode rok in 98 nog te bestellen is nu...dus snap niet waarom hij ook op mp staat in die maat...
Ow Lynn ik had de sterrenmailliot gehaald maar kwam thuis tot de ontdekking dat er een gat in zat bij de voet dus ben weer teruggegaan maar hij had geen andere meer in die maat dus wordt volgende week
@sandraske, oh geeft niet lief van je en dank voor alle moeite! Dat br@nd rokje kost op de site 42,95
weet iemand wanneer er een kortingscode van kleertjes.com komt? Is toch altijd in september? Wil laarsjes bestellen maar wel even wachten op die code. Scheelt toch weer.