ik kom iedere week op de markt dus kleine moeite om even langs die kraam te lopen.. thanks, ff kijken of ze terugreageert.. EDIT is dat hetzelfde rokje? Heb dit shirtje gehad van mijn koffiedrinkopdonderdag-vriendinnetjes Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kleding.nl/M6431984/Love-therapy-Shirt.jpg
@ OTM, grijs rokje maat 104 (3 tot 4 jaar) @ FM, whaha geweldig he die uitspraken. Ik lig hier ook echt elke dag wel een paar x krom van het lachen om dat soort uitspraken, vooral Lotte kan er wat van @ Glimlachje, bedankt voor het aanbod, lief! Leuke jas! @ Geke, Lot heeft idd zilveren laarsjes die kunnen er goed bij. Maar Lisa heeft alleen donkergrijze en donkerblauwe (en roze). @ Mariomama, ik vind eigenlijk de donkerblauwe leuker.. @ Miekje, gave laarzen, hopelijk passen ze!
@miekje: leuke laarzen. @fm: staat je dochter leuk die set, en wat is ze lekker pittig! @geke: heb jij nou nog uiteindelijk laarsjes gekocht?
@Sandrakse...42,95. het is een rok met lichte glitters zover ik heb begrepen. @goedkope items...die koop ik hier ook gerust hoor. heb met brand rokje ook geel/groen/kobalt hempjes an ter stal en shirtjes van Persival....maar niet altijd matchen de kleuren heel goed, helaas. @Luvv...dacht dat vorig jaar die actie niet op schoenen was... en weet niet wanneer code dit jaar komt. Is trouwens van Fabulousmama niet van de Kekk mam...misschien hun site in de gaten houden
Kijk dames: allemaal losse kledingstukken, verschillende merken en collecties: mix en match bengh vestje tshirt v&d rokje br@nd kniekous br@nd laarsjes koel4kids of diggers
@Diddle: Persival en bakkaboe @Lynn...oooh dat is idd. goed gemixt en matcht...en soms lukt dat hier ook wel..maar dan ben ik wel gericht op zoek gegaan. bv. dan heb ik al items en ga dan op zoek naar de mix en match aanvulling...maar ik doelde meer op losse blouse..losse broek...en dan niet kunnen combineren.
Ik had ze dus van persival maar die waren nu alleen nog maar in grote maten te koop. En ik heb ze van br@nd (zie foto) en le big (die is rood met sterren zie kixx)
ow echt glitters? mmm dan weet ik het nog niet, heb nog geboden op een ander grijs rokje.. fabulous mama stond geen 20% code in van kleertjes of ik heb heel erg scheel gekeken..
lynn, ja dat bedoel ik eigenlijk ook met setjes hoor. Ik kijk op het moment lang rond en koop dat iets als ik weet dat ik er ook ergens een shirtje of rokje bij heb. Het hoeft niet bij hetzelfde merk te zijn, maar dat ik al wel weet dat ik het ergens mee kan combineren.
@Sandraske...nee laatste Fab. mama niet... maar de vorige keren (zomer en vorig jaar winter) was het Fab. Mama die de korting gaf....eerder werd hier gesuggereerd dat het Kek mama is, maar dat is dus niet zo.
@tulip en glimalchje: ja inderdaad. Ik vind zommige items van een totale set niet eens leuk en dan ga ik juist op zoek naar losse items om zelf een set te kunnen maken. Zoals dit rokje van br@nd vind ik erg leuk maar vind zo een wat romantischer vestje er leuker bij (print is bloemetje van het rokje) dan zo'n stoer vest van br@nd dus daarom dacht ik ook gelijk: oh dat bengh vestje is daar leuk op!
Hier ook een mix&match mama, ik heb wel sommige setjes compleet van 1 merk maar vind het eigenlijk leuker om er mijn eigen draai aan te geven zoals Lynn ook doet, of te combineren met goedkopere items, of zodat je van 1 setje meerdere setjes kunt maken etc (ik vind het soms saai altijd hetzelfde bij elkaar te dragen). Maar ik snap je wel tulip, ik heb soms de neiging in de sale ofzo losse items te kopen die dan niet zo combineren. Maar meestal lukt het me wonderwaar wel!
MIjn schoen van Sarenza zijn binnen, maar die van schuurman niet, dat is toch wel typisch,dat iets uit Frankrijk er sneller is dan iets uit Nederland. Ik zal Schuurman wel eens mailen. @lynn: leuk gematched!
ik heb net echt even heel lomp terug gereageerd op een MP koper. verdorie andere met een goed bod trekken bod in. De hoogste bieder ziet er toch vanaf. Heb gevraagd of ze de volgende keer wat beter na willen denken als ze biedt... pff ben zo klaar met dit soort mensen. helaas komt dit zoveel voor op MP
Ik geef er ook mijn eigen draai aan! ik match ook ninni vi hoor!! maar dan met oude collectie van hun. wat ik zo tot nu toe zie van billy en lilly loop ik er niet zo warm voor! vind het gele rokje misschien nog wel wat.
nee tuurlijk niet ik heb toch een shopstop nee, ik twijfel te veel nog... grijs/roze/roze met bloemetjes...
leuk lynn, dat blauw/rood. vond dat rokje ook leuk van Br@nd. maar ik hoef het voorlopig niet te kopen want het past toch nog niet... B&L geel ziet er ook wel leuk uit! leuk bij de knofjes denk ik een longsleeve en legging in geel.