Hoe vallen de skinny broeken van de Hema eigenlijk, ze hebben nu toevallig een zalmroze variant. Nergens die kleur te krijgen, en nu heeft de hema notabene een blazer en een broek ervan, maar ik wil weten hoe ze vallen.... Heeft iemand die zalmrose in het echt gezien, of is het meer fluoriserend rose?
Heb net de kids even opgemeten en dochter is gewoon 103 cm en zoon 126 cm, nou die zijn flink gegroeid sinds april.
Ik haak weer in.. Ik zie dat iedereen de Hema aan het leegkopen is .. leuk hoor!! Hier heb ik al de koblat, rode en groene blazer van persival (zomer variant) maar ik denk dat ik ze weer te koop zet want ik heb voor mijn meisje toch liever een vestje... Dus iemand interesse in de kobalt en/of groene blazer van persival NIEUW? Maat 104 / 110 ... VALT KLEIN!!! reageren via pb svp De rode variant is al een keer gedragen...
C&O preview filmpje op youtube!!!!! (via hun facebook). Ziet er weer top uit, mooie, heldere kleuren. Me like.
Zo een nieuw deel alweer!! Ik hak er vanaf hier weer in, teveel om te lezen en te reageren.. Als ik werk kan ik dat toch moeilijker bijhouden, dus als ik vrij ben kom ik gewoon gezellig kletsen. Ik heb ook bij de hema besteld! kobalt en goene blazers en leggings. Ik ga vandaag wel even irl kijken maar dacht ik bestel ze gewoon alsvast, mochten ze het in de winkel niet meer hebben dan heb ik ze nog online. Nu hopen dat ze ook kobalt vestjes hebben..
Ik vond het niet een heel duidelijk filmpje, zag alleen wat mat groen en korenblauw. Even afwachten hoe de plaatjes zijn, vind het op zo´n filmpje toch altijd lastig beoordelen.
Chaos and order preview is super! Kan niet wachten! Ik heb net voor mn jongste de beebielove winterjas geshopt. Beebielove winterjas Girl Jacket | Jijwel.nl kinderkleding
@loesjuh: ik vind ´m wel leuk. Ik sla Hema over, het is niet de kleur rose die ik zoek, het is toch meer babyrose, en dat staat hier niet.
Paar dagen erg druk geweest, heb geprobeerd op iedereen te reageren maar ben ik je vergeten sorry @shannen die Mim pi jurk is echt gaaf! Setje zara is ook helemaal mijn smaak. @wonderteam wat goed zeg dat fay eindelijk doorslaapt Dat rokje is inderdaad erg leuk, is och je shopstop doorbreken ? @futuremama leuke rokjes heb je geshopt! @otm Ik vind combi 3 echt heel mooi Leuke oogst voor C heb je al! @glimlachje succes met de laatste ramadan week!! Vind het echt hel knap van je Leuk sd le chic setje heb je geshopt @pcootje hele fijne vakantie ! @loesjuh welkom terug, leuke vakantie gehad? Leuke jas heb je geshopt @blondi weet even niet meer of ik je afhad gefeliciteerd, dus bij deze alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap!! Succes met je eerste echo @dj momo leuke bermuda heb je geshopt! @mirell je tuin is echt mooi geworden! @sweetlake dikke knuffel voor jou @minaa leuk setje zo @mariomama hihi een shopcamping. Dat lijkt mij erg ideaal @zo79 dat klinkt als een erg gave vakantie @miekje nog gefeliciteerd met je kleine man @babydream leuke ter stal jurk , jurkje kiezeltje is inderdaad niet mijn ding #miskraam hier tussen Nigel en Nayomi ook een miskraam gehad. Bij 12 weken kwamen we er pas achter ( 1ste echo). Hier wist familie/vrienden ervan en heb hier veel steun aan gehad #nieuw topic, zo wat kletsen we een hoop af hier #zo een paar drukke maar leuke dagen gehad en nu weer even rust in de keet. Het zindelijk worden van Nigel gaat erg goed. Gisteren niet 1 ongelukje gehad. Trots op mijn mannetje. Iemand trouwens een tip voor rijden met een baby. Gisteren zijn we even op visite geweest bij mijn schoonouders op de camping. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug...... Nayomi heeft op de heenweg een uur geslapen en was daarna continue aan het mopperen. Op de terug weg heeft ze de eerste 1,5 uur lopen krijsen om vervolgens het laatste uurtje half te slapen/mopperen. We zijn bewust rond 19,00 uur terug gereden na een voeding. Thuis ligt ze om die tijd in bed maar in de auto ho maar..... Geen idee wat ik er aan kan doen en zie nu op tegen onze vakantie, minstens 9 uur in de auto
HEMA, ik houd van alle kleurtjes, maar ik ben nog niet zo van de blazertjes. Vind een vestje toch net wat praktischer. Loesjuh, blitse jas. Mooie details! C&O, zal zo eens kijken Jingles, volgens mij vallen de blazers klein/normaal. Anders twee maten bestellen. Je kunt dan kiezen welke het mooiste past.
Ik ben ook niet zo kapot van blazertjes. Voor mezelf ook niet, draag ik echt alleen bij een formele bijeenkomst voor mijn werk. Vind het vaak wel leuk staan bij een ander als het leuk is gecombineerd. Voor kleintjes vind ik het te volwassen staan!
@liftrase....helaas geen tips hier...We hebben nog steeds hetzelfde probleem...geen auto kinderen @madeliefke...hier wel blazers maar is toch niet mijn ding...veste is idd praktischer
Hema kobalt blazer meegenomen. Er hing er hier 1 per maat. Ook soort roze en groen. Ze leken zo klein, ik heb 98/104 dus maar genomen. Thuis gepast en zit prima! Kobalt sterrenvestje 86/92 ook even gepast en die is al krapjes (iemand interesse als hij binnenkort te klein is??). Blij dus dat ik de grotere blazer toch heb gekocht. Leggings had ik al. Heb nu blazers in kobalt, groen, rood en roze best veel maar ik vind ze erg leuk! Helaas nog weinig kans ze te dragen te lekker weer