Hihi, deze kon het wel waarderen (nogmaals, hij is van de andere kant) en kent me al wat langer dan vandaag. Meestal lachen ze zich kapot om mij. Zelf zijn ze natuurlijk allemaal zo politiek correct als de pest (maar ondertussen.... )
@sweetbel lief van je dankjewel! Het zit inderdaad ff heel hoog, nu weer koorts al drie dagen dus ik loop weer de hele dag met thermometer te zwaaien. Vandaag niet gedaan met heel veel moeite, alleen toen ze naar bed ging
Sandraske, ik kan me je angst wel voorstellen. Sjaak is tussen 1 en 2 ook veel ziek geweest, stuk of 8 oorontstekingen, zelfs met buisjes. Zeker omdat hij nu net ei-nde-lijk een beetje begint te kletsen, ben ik bij elk niesje weer bang dat hij verkouden wordt, en dat dan weer op zijn oortjes slaat, en hij daardoor weer geremd wordt. Hij heeft al zo'n achterstand (deels door erfelijke belasting overigens).
Sandraske en Dj Momo, gelukkig blijft het nog eventjes lekker weer, dus hoop dat jullie kindjes lekker gezond blijven! Ik duim mee!
tukker, ach arm kind sandraske, dikke knuffel wonderteam, gave laarsjes!! jingles, schoenen zijn nms lynn, haha danique heeft goede smaak wbt de jassen
heb nog even jullie advies nodig, onderstaand noppies rokje heb ik al in huis, maar toen waren de longsleeves daar niet in haar maat. Welke zouden jullie er mee combineren? Er komen 3 opties Bekijk bijlage 272492 Bekijk bijlage 272493
ik heb ze ook in huis maarreuh ons prulleke weigert ze in te nemen.. Heerlijk zo'n eigenwijs kind Loopt hij zoveel achter dan? Rienke is bij een logopedist geweest, die vond dat ze iets achter liep maar niet schrikbarend. Pas nog teruggeweest en nu liep ze voor dus kan snel gaan.
Jammer genoeg hadden ze niet zoveel leuke herenkleding Ik vind de dames ook erg tegenvallen daar trouwens, echt een beetje ouwelijk ofzo....