Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Diddl, ik zeg het eerste shirtje..je hebt al best veel blauw.
    Ik vind die kleur ook prachtig.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind de laatste twee shirtjes het leukst. Die effen rode wil ik ook nog...

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb net even voor gehouden (ze was toch nog aan het huilen :x meteen het nuttige en het aangename gecombineerd) en hij is hier lang genoeg hoor. E is ook nog 'maar' 89 cm en het is voor onder een blazer. Die tuniek is trouwens wel kort maar dat had ik al verwacht, die gaat bij een tregging ofzo.

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL

Shirtje is van de wibra, ik heb hem ook!

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde meegemaakt met K. Incl. het laat / nasaal praten. Hij is er net een beetje overheen, maar nu met school......nog geen twee weken op school en hij had al én buikgriep én zijn hele hoofdje vol snot :(

6. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk!! Vind dat rokje ook erg schattig!

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    DJ, vroeg jij nou aan mij of vd ven nog meer leuke jongensdingen had?

Ze hebben heel veel leuke jeans, ook 1 met van die leren bretels (echt stoer maar lijkt me voor K niet handig met naar de wc gaan op school). Verder heel veel longsleeves en capuchontruien en van die vestjes met v hals en kobalt en andere kleuren jeans en welke maat heeft Sjaak? Nog 86? Ze hadden ook gave houtje touwtje jassen maar ik denk t/m 86, donkerblauw met ruitvoering :) moest gelijk aan jou denken

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mariomama, leuke dingen van Bakkaboe! Ook maar eens kijken bij Tuunte, denk zaterdag ofzo even.

Wonderteam, gave laarsjes!

KBS, heb ik al opgeshopt denk ik. Vandaag nog even 5 spijkerbroekjes voor M. besteld bij de Zara. Die passen als enige.

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Tukker, ik zou trouwens voor de effen gaan. Anders word het zo druk vind ik.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de 24mnd consult bij KA op CB was het geen reden tot doorverwijzen. Hij zei toen een woordje of 20 denk ik. Maar vanaf vlak daarvoor/dat moment zagen we wel redelijk wat progressie. Ook interesse die er opeens wel lijkt te zijn (aankijken als jij wat zegt, klanken nabootsen ed). Maar arts wilde wel echt bij 2jr 10mnd al zien, ipv vanaf dan pas gaan inplannen, ook ivm hele slechte ogen in de familie, en oogtest bij volgende consult. En we moesten het een beetje in de gaten houden, en als we geen progressie zagen, dan aan de bel trekken. Heb daardoor sinds die tijd bijgehouden hoeveel woordje die kent, en sinds het weekend is dag 50. Bij woordenschat van tussen 50-100 woorden heb je genoeg om te gaan combineren, dus ik wacht nu op 2woordszinsconstructie. Ben er wel wat obsessief mee bezig (in de zin van bijhouden wat ie kan, niet zozeer in de zin van extreem pushen), kan het moeilijk op zijn beloop laten, merk ik.
    Ennieweej, nu 50 woorden is redelijk laat, maar meestal vanaf dan gaat t wel snel (en zo snel dat je op een gegeven moment denkt: ja ho, nu is het wel genoeg hoor!).

Vind het ook moeilijk om te zien dat vriendinnen met kindjes zelfde leeftijd of zelfs jonger, er al hele verhalen afgemaakt worden (boekjes), liedjes gezongen, of zelfs tot 10 geteld... Nouja, Sjaak kan al heel goed springen, en sinds gisteren huppelen, denk ik dan maar.

Sorry, beetje lang (ego)verhaal.

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Gaaf!
    Ben meteen gaan kijken op de site, maar kan ze niet vinden:(

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, el Sjakel zit inmiddels in 92. En klinkt tof, mss toch eens heen.

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig! :)

14. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk toch:)

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heel gezellig dat ie in 92 zit ;)

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Erg mooi!

17. xmelisx

xmelisx Bekend lid

28 jul 2011
    584
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooow net ook even bij de collectie van Noppies gekeken, vind echt dat ze leuke dingen hebben! Vind dit jasje zo leuk:

Welcome! | kleertjes.com

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    jup, noppies is zo leuk!

19. Natja

Natja VIP lid