Ik herken hier heel veel in met die onzekerheid af de taalontwikkeling wel goed gaat..Wij lopen al vanaf de geboorte met R bij het audiologisch centrum ivm met verminder gehoor aan haar linker oor. Haar passieve taalschat is heel groot..ze zal denk ik iets van 30 woordjes zeggen nu. Ze probeerd wel na te praten maar ze heeft er nog erg veel moeite mee. AS maandag krijgt ze weer onderzoek..niet de echt de oren maar meer algehele ontwikkeling duurt 2,5 uur
Hier hoorde de logopedist bij het "buisjes"traject, vond het wel prettig, heb ook wat tips meegekregen. Het gaat vanaf een 50 woorden inderdaad heel snel, als ik nu zie/hoor wat rienke vooruit is gegaan sinds juni, is dat echt met megasprongen gegaan. Vanmorgen zei ze ineens mama muziek aan dansen! Ik stond even te klapperen met mijn flaporen, meestal zegt ze dat in het russisch en wijst naar de ipod Inderdaad sommige kinderen zijn snel met lopen en andere met praten etc. Ik kan me er niet druk om maken, als ze naar school gaan kunnen en allemaal lopen, praten en zijn ze zindelijk.. Huppelen wat goed zeg! Dat zie ik Rienke nog niet snel doen, das echt een motorische kluns (net als mama)! Ze ziet er wel knap uit op der verjaardag, neus kapot, ellebogen kapot en vanmiddag viel ze ook nog ff der knie kapot..
HEb geshopt op MP een heel byzonder jurkje van LCKR. Deze.. Marktplaats.nl > LCKR Jurk mt 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
IK kreeg van Happybee vandaag een jeans binnen van Noppies,maat 110.....ehm hij past prima bij mijn dochter. Voor mijn gevoel zit ze nog niet zo lang in 104....ik denk dat ik gewoon niet wil dat ze zo hard groeit... Het gaat mij veels te hard. Fotootje van d´r nieuwe set in album.
ja gaat veel te hard, zat net nog foto's te kijken van haar verjaardag vorig jaar pfff wat was ze toen nog klein en had ze heel kort haar
Nee gelukkig niet, ze kan er een gewoon gesprek mee horen. Maar alles wat qua geluid eronder hoort ze slecht. We maken ons geen zorgen om haar ontwikkeling. Maar vind zo'n onderzoek nooit verkeerd. Het grappige is dat ze wel kan fluisteren.
tukker: leuk jurkje! sandraske: ja het gaat mij echt te hard hoor. Volgende week gaat ze uit met d´r vriendinnnen
nee, volgens mij iets te ver weg... tenzij het een ENORME aanrader is (los van het gezelschap natuurlijk).
Pff heb mijn winkelmandje helemaal vol gegooit en zit nu op 192 euro, eeehm toch maar even wachten op een kortingscode
Idd gaat hard..al uit met haar vriendinnentjes..klinkt best schattig..maar ook heel groot. Thanks voor reacktie op het jurkje, jij ook sandraske.
Wij hebben het in de buurt? Maar zou er niet voor gaan rijden! Je hebt zelf al leuke merken genoeg voor zelfde prijs!
pfffff ff fotootje van vorig jaar spammen (ze had zo'n kort haar omdat ze een helmpje heeft gedragen tot 10 maanden en haartjes moesten eraf)