Ik ga de schoenen ruilen voor maat kleiner en ander groen model! Die met de sterren kan ze echt niet op lopen(snik) maar ik kan dat beroepsmatig ook niet aan zien, dus ander model met de witte ster besteld..
Daarom werk ik alleen met album! Hoe kwam je erachter? Vreselijk.. Dus dames laten verstandig zijn en alleen met albums werken, daar kan niemand bij..
Meen je niet!! Pff sommige mensen zijn echt niet goed! Hoe ben je erachter gekomen dat hij die foto op zijn facebook geplaatst heeft dan?
@futuremama schrikken zeg! Ik heb gelijk alle foto's hier weggehaald... mijn facebook is afgeschermd.. Hoe kwam hij aan die foto dan? @miekje die laarzen zijn ook leuk! was de zool te stug?
Shop: hier winkeltje dat weg gaat. Paar name it shirts voor vij euro gekocht. Een leuke en rest witte basics. Oh en mijn mama nog een leuke gekregen. Groene duitse shirt: toch weer uitverkocht in goede maat. Ga nu voor groen/witte polo
Future: brrrrrrrrr... wat een vreselijke mannen lopen er rond op deze aardbol.Bah! Hoe kwam je erachter? Melis: ik zou beide setjes doen! Maar nou ben ik ook helemaal fan van Noppies. Jasje/vestje erbij zou ik dan weer niet doen, daar houd ik niet zo van. Sandraske: hmmm. wel vreemde reden van je zus inderdaad! Ik zou het ook aan mams overlaten Wonderteam: hoe voel je je nu de operatie nadert? En hoe gaat het nu thuis met de nieuwe logé? Hier: net 2 pyjama's geshopt bij de action
bij die laars met de glitter sterren wel! daar kan ze niet mee overweg. ze heeft al moeilijke voeten.. dus daar ga ik geen 100 euro aan uitgeven om alleen voor de show schoenen te kopen. dus toch voor de andere gekozen..
Uh hoe komt hij aan jouw foto's en hoe ben je erachter gekomen dan? Is hij een vriend van jou? Ik plaats hier nooit foto's en op fb alleen voor vrienden en na 1 week haal ik ze standaard ook weg. Ik plaats ze alleen voor mijn familie in het buitenland eigenlijk.
Ik ga denk ik toch voor de rode/blauwe set en denk dat ik de roze set later in het seizoen ga kopen! (dankzij DJ momo een kortingscode voor noppies voor 15% en die winkel verkoopt op het moment alleen de rode/blauwe set). Voor degene die deze set hebben, valt de set groot of klein?
rokje valt groot! Ik heb voor rienke shirtje en blazer maat 98, legging 92 en rokje 86 en het is allemaal nog iets aan de ruime kant. Van mij mag het kouder worden, heb nog maar weinig zomerkleren die passen
@sandraske, hoe sta je zelf tegenover die mening van de kno-arts? Ja dat is idd wel een beetje vreemd van je zus zeg. @mmv2m, ja dat gevoel heb ik ook wel een beetje wat je zegt over kids kunnen ineens met sprongen gaan, dus hier maak ik mij nog niet echt druk. Alvast een hele fijne vakantie toegewenst! @xmelisx, ik zeg 2e setje @bibiche, leuk geshopt! vestje is erg schattig! @futuremama, ja las het net, wat schrikken zeg. Mijn FB was wel geheim, maar ik leer hier wel een les uit. Vanaf nu ga ik ook echt alleen nog foto's in een album zetten. @miekje, je hebt helemaal gelijk, ik ga vanaf nu alleen nog album doen @jasminum, lief dat je het vraagt logé gaat goed Ben wel erg zenuwachtig voor maandag.Hoe gaat het nu met de pols van de kleine meid?
We hebben het er gisteravond samen nog over gehad en besloten dat we afwachten wat er komend najaar/winter gebeurd, is ze weer zoveel ziek dan maken we direct een afspraak bij kno-arts. Be blaasproblemen zijn nu onder controle in tegenstelling tot vorige winter en ik denk zelf dat de vele ab-kuren daarvoor ook de weerstand ver omlaag hebben gehaald..