Ik heb het Br@nd jurkje rood/grijs geblokt (denk tenminste dat je die bedoelt). Ik ben van plan het te combineren met rood ipv grijs, tenzij ik dat grijs nog ergens tegenkom Leuk geshopt ook trouwens!
Nee dat is waar. Ik dacht dat je bedoelde dat je niet wist of ze het ontvangen had @babydream, leuk geshopt! Orange Babies sandaaltjes heeft T. ook. Zijn ideaal hoor, ze heeft er prima op gelopen in Florida @tulip, sterkte met het warme weer!! Enne, beter van die cadeaubon! Komt altijd van pas @geke, welkom terug!!
Babydream, leuk! Mijn jongste heeft die zilveren van Orange Babies ook. Ze loopt er perfect op! Geshopte hema kleertjes, leuk allemaal!! Hier is de jas van Beebielove binnen, staat erg leuk! Maar is niet echt donkerblauw, eerder paars achtig.
Babydream: leuk geshopt zeg! Ik vind de aarbei teva's super schattig Geke: welcome back! Leuke vakantie gehad?
klopt is een lastige grijskleur, maar ik heb het rode vestje van Br@nd erbij (die heeft zilveren boorden) dus daaronder dan rood hemdje en rode legging en dan weer de zilveren laarsjes, zo had ik het bedacht...
wees maar blij dat je dan niet op het endje loopt agh meid je moet maar zo denken in Afrika moeten ze ook nog in de 40 graden katoen plukken en jij mag in de schaduw fles water en beentjes omhoog of lekker naar het bos
Diddle ga je verhuizen???? waar hebben jullie wat gekocht dan? zelfde plaats of ergens anders? Zo wauw 10e keer naar Amerika!! wij willen volgend jaar beginnen in New York, Orlando en eindigen in miami, maar dat staat nu een beetje op losse schoeven gezien we mischien binnekort gaan verhuizen en dat geld dan daarin moeten stoppen. Dan zouden we het naar het jaar erop moet verschuiven, maar het staat wel als nr 1 op mn lijst! Geke welkom terug! Baby leuke dingen heb je geshopt en die teva´s zullen dr vast lekker zitten. Hier ook blazers/vestjes en bolero´s in de kast en vind ze allemaal erg fijn! Iemand ervaring met hummiebee??? En nog het sterrenvestje bij mariomama geshopt
Ja slechte, heb 2 dingen retour gestuurd en nu is er maar eentje verwerkt! Zit al anderhalve week te wachten op antwoord!!
Hier ook de "aardbeitjes" Puck loopt er prima op! OB sandaaltjes ook leuk! Linkjes van de We doen hier een beetje moeilijk... Dus zie ik als Dyoni ze komt showen
het pakket staat bij mijn mama. Zit al twee dagen heel veel in t zkh, gaat niet zo goed allemaal. Ben zelf ook fysiek en emotioneel helemaal op
Retour idd slechte ervaringen. Had iets retour gestuurd en daarvoor een nieuw artikel besteld. Na een week had ik nog niks, gemaild, en bleek dat ze het nog gewoon hadden liggen. Uiteindelijk wel goed gekomen maar toch..
Djmomo, bedankt!! Babydream, leuk setje!! Zo79, hoe oud zijn jouw dochters? USA, ik droom van een rondje westkust met kids... Zonder al ooit gedaan maar wil het heel graag nog eens doen.
he meiden, ik kom ook graag meekletsen als jullie dat goed vinden. lees eigenlijk al heel lang mee met jullie en klets ook mee in het andere shoptopic en nu mijn dochter in maat 68 zit vind ik het leuk actief mee te gaan kletsen met jullie! zag dat er meer shopmamma's nog kleine meisjes hebben en dat vind ik wel erg leuk! ga trouwens niet zo heel veel meer shoppen, heb van de week maat 74 voor straks uitgezocht en ik zit al op 25 setjes dus dat lijkt me eerst wel genoeg, heb vorige week ook nog hele schattige donkerpaarsje Uggs besteld dus die kan ze straks ook aan als het kouder wordt. @ Hummbee, hier wel hele goede ervaringen. had eens een Noppies shirtje waar een vlek in zat, kon hem kosteloos retourneren en had ook heel snel het nieuwe shirtje in huis. bestellingen worden ook heel snel verstuurd. @ Sidmick: heel erg veel sterkte met jullie zieke mannetje @ USA: vrienden van ons zijn net terug en het was hun een beetje tegengevallen. zijn in Florida geweest en het was erg duur en crimineel. zelf zou ik heel graag nog eens naar New York willen om te shoppen en naar LA/Hollywood. mag ook altijd graag The Hills zien en ben stiekem altijd wel een beetje jaloers op die meiden @ Babydream: leuke dingen geshopt!