@debby: oh die reacties ken ik ook wel maar heb ze eigenlijk zelf nooit als belediging opgevat, maar jij denkt ook wel heel anders over jezelf (met of zonder 25 kilo) dan ik...dus daar zal het verschil wel inzitten
Ik zoek L & 86/92 (hoewel dat meisjesjurkje in ander model ook kan en nog voorradig is, dames is belangrijker) dus ik volg jullie ervaringen met spanning! En mocht je L kwijt willen dan houd ik me aanbevolen! (denk je trouwens niet dat die veel te groot is voor jou? pas met die C&O jurkjes had ik jou max een m geschat hoor!) ps voor de mama's die een kleinere maat meisjesjurk zoeken, kijk eens bij jurkjes, er is ook een jurkje dat al vanaf kleine maatjes gaat met dezelfde stipjes.
haha ja ik voel me gewoon mezelf maar ben wel wat veranderd hoor door die 25 kilo. Vind het leuk om mooie kleding te dragen en daardoor voel ik me veel meer vrouw zeg maar. Voel me wat sexyer. Nou vind ik dat je sexy voelen niet perse aan gewicht gerelateerd is maar komt denk ik door de kleding. Soms sta ik voor de spiegel met nieuwe kleding aan en dan denk ik: wat ben ik toch een lekker wijf! haha dus ik denk nog beter over mezelf
mmmh vind ik een beetje grof ik zou vooral even kijken waar je t mee gaat combineren, en evt gewoon een paar paar bestellen, retour is toch gratis.
herken dit wel hoor maar ik heb meer fases dat ik wel of niet (nou ja, minder) om kleding geef maar dat het echt helemaal aan mezelf ligt. Soms ben ik het weer even zat en dan denk ik, wat doe ik eigenlijk moeilijk of waar maak ik me druk om, er zijn belangrijkere dingen.....
heb van C+O idd M. heb de maattabel vergeleken, en bij C+O een M is qua oksel-oksel gelijk aan Lief L. Dus vandaar dat ik die gegokt heb. Maar als het niets is, zal ik het hier melden! Aan meisjesjurkje kan ik je niet helpen
heb inmiddels donkerblauwe jochies besteld, die passen overal bij en waar het niet bij past, passen de zilveren laarsjes bij..
GAP is idd goede kwaliteit, bestel er wel altijd met flinke korting zeg maar. Van de week was alles 30% korting en 4 pond verzenden. Dan is het nog te doen.
Mmmh ik heb de heupbreedte genomen en die moet hier wel goed zijn in L...nou ja we zullen het zien, als hij voor jou te groot is zal het hier lukken en anders niet, ben heel benieuwd! C&O leek me toen ook gaaf en viel tegen, ben benieuwd hoe deze jurk nou in het echt staat!
GAP vind ik ook mooie kwaliteit vooral de (fleece) sweaters zijn hier favoriet, nog in m'n mandje gehad vandeweek
ik kan al een tijd niets leuks bij GAP vinden. althans, niet op de europese website. op de amerikaanse met moeite... Gap V-neck knit cardigan | Gap (alleen kleine maatjes..)
De Fleece vind ik zelf iets minder, heb 1 vest van fleece maar word pillig. Ik had deze: Heart flag hoodie | Gap En ook de donkerblauwe. En 2 dezelfde rode shirtjes met gap erop.
Ik heb net toch deze besteld Gap met de -30% code het is een fleece vest en die wordt hier wel regelmatig gedragen in de winter, lekker thuis of als vest voor buiten enzo. ps ik had juist een fleece vorig jaar die heel mooi bleef! vond het toch weer veel leuker dan bv H&M Die vestjes met vlag niet echt mijn smaak maar zo'n gap vestje is wel altijd handig!
oh ja en had nog een hummbeetje staan, voor volgend jaar wat name it shirts en een short voor K voor -70%
Voor meisjes hadden ze helaas geen andere meer in mijn maat zeg maar. Alleen die kerstmanvestjes haha
ballonnetjes opgeblazen, slingers opgehangen, stoel versierd, kado ingepakt, hele huis gepoetst en nu moe op de bank.. Morgen lekker feesten in het zonnetje! Nu nog kijken welke kleren we aandoen morgen maar de kast ligt vol dus moet wel lukken. Shirtje van kiezeltje gaat hem niet worden, is nogal dik en dat is niet fijn met 28 graden denk ik..