Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    zo, gefeliciteerd nog!

ging over een real life discussie begrijp ik van tulip? ach, wordt sowieso een beetje moe van die discussies waarin mensen zo hard veroordeeld worden bv-fv ook en kleertjes ook. lekker doen wat je zelf leuk/ goed vindt voor je kind.

hihi, ik zet zo in mijn album pasfoto's van kiezeltje van Ro die niet heel blij was met die warme kleertjes. aaaah, sielug! ;)
    Ze kreeg daarna Muy Malo zomerjurkje aan hoor!

ben er wel blij mee. het roze staat ook echt leuk terwijl ik niet zo van roze hou.... moet er aan wennen. maar dat rokje staat ook heel leuk met blauw dus dat komt goed uit met de laarsjes. kan ik zeker nog even wachten met andere kleur laarsjes tot het echt koud wordt. heb bij het blauwe rokje ook nog een grijs vestje van Little Label maar hou het truitje ook want het is wel leuk en lekker warm.

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Nog proficiat meid! 8 jaar alweer, wordt al een hele dame. Zit ze in groep 5?

3. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    @Mariomama: Mooi vest van Gap!
    @Sandraske: Mooie dag om verjaardag te vieren! Jullie treffen het!
    @Shannen: Leuk geshopt! In je album heb ik gereageerd op de foto van de bruiloft!
    @Wonderteam: Jullie ook een fijne dag toegewenst (had het via FB al wel gedaan, maar goed)! Is de man met de hamer vertrokken ;)?
    @Madeliefke: Het lijkt wel een echt PL jurkje (volgens mij heb ik dit printje weleens voorbij zien komen), maar ik denk dat het label gewoon kapot is gegaan. € 19,50 incl is nog best veel hoor, voor dat geld kun je ook een nieuw jurkje in de sale kopen bij Exota.
    @Tulip: Wat een rare opmerking en dat in een topic wat heel ergens anders over gaat. Proberen snel naast je neer te leggen!

Ik ga nog even de laatste dingen inpakken voor de vakantie en dan morgen op tijd vertrekken. Als we terugkomen gaan we als een razende de laatste dingen in ons huis afmaken en dan komt het bord in de tuin. Hebben een erg leuk huis op het oog, maar eerst moet dit verkocht zijn, want ik durf het niet aan om met twee huizen te gaan zitten. Dus ik denk dat we ook maar iets meer gaan sparen voor het nieuwe huis ;)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat een lekker weer he meiden... Ik zit heerlijk in de tuin o der mijn overkappping.. Te warm in de zon!

Zo79, alsnog van Harte gefeliciteerd met je dochter! Hoe was haar feestje?

Tulip, ik heb de discussie net gedeeltelijk gelezen, en die reactie op jou slaat echt helemaal nergens op. Daar gaat het niet eens over! Ik heb zelf overigens wel volledige bv gegeven voor 6 mnd, en daarna nog even snachts, maar Wilde dit eigenlijk niet, leek me niks. Toch geprobeerd, en het ging zo easy dat ik heb doorgezet. Persoonlijk vond ik het ook veel makkelijker Dan een flesje geven. Maar ik veroordeel er niemand om, eider zijn eigen keuze! Dus leg het lekker naast je neer!

Mmv2m, hele fijne vakantie gewenst! En hopelijk is jullie huis snel verkocht!

5. tulip

tulip Niet meer actief

Het ging om deze quot, omdat ik het over liefdevolle voeding had:

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    #4346 Lynn77, 9 sep 2012
    Laatst bewerkt: 9 sep 2012
    never mind

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Tja, dat is meer dat mensen er geen waarde aan hechten maar heus wel met liefde aankleden... Is net hoe je er naar kijkt hè. Maar dan nog, die opmerkingen zijn gewoon flauw. Alsof Tulip anderen veroordeelt om hoe ze hun kinderen kleden, dat klopt niet.
    Ach ja, bv topics had ik ook wel genoeg van op een gegeven moment....

Begin er nu zelf moeite mee te krijgen dat Ro nog een beetje bv drinkt. In de omgeving dan bedoel ik.

Oja, weg vgl week is voor werk. Maar wel leuk al zal ik de kindjes erg missen!

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    #4348 Lynn77, 9 sep 2012
    Laatst bewerkt: 9 sep 2012
    never mind

9. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Geke, top dat je dochter nog drinkt! Bij een hopelijk volgend kindje voed ik ook gewoon door als dat lukt! Nu oa door reacties in de omgeving met zes maanden gestopt.

Ik vind dat soort discussies altijd zo vermoeidend.., ik neem aan dat iedereen de beste bedoelingen heeft voor hun kindje. Iedereen moet doen wat bij hen past.

10. tulip

tulip Niet meer actief

Geke, ik vind dat je je daar absoluut niet vervelend over moet voelen, iig niet als het gaat om wat anderen ervan vinden...jij doet toch wat jij denkt dat het beste is en wat bij jullie past?

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

geke> respect! Ik werd na een jaar er gek van. Koste me enorm veel energie en ik ontzwangerde te langzaam. En bij een jaar vonden mensen het al gek. Ze blijven er zo lekker klein door he. Alleen ik kan me niet vinden met mensen die nog geven als ze op de kleuterschool zitten :-s

12. Sweetlakecity

mss zo79 die WILD gekocht heeft? Ik weet dat iemand hier kleding van WILD heeft? Ik zit maat de maatvoering namelijk.

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Miekje heeft kleding van Wild

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Vermoeiend dat soort discussies, loopt altijd uit om modder gooien en vaak vergezochte, idiote vergelijkingen. Jammer hoor.

15. Sweetlakecity

en dat is de reden dat we een topic afgesloten hebben.:x Omdat er wel meeprofiteurs zijn en zulke dingen neerzetten. Hoe gemeen!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ja, Miekje volgens mij, die heeft geloof ik rokjes ervan.
    Ik heb er 2 tops/longshirts en een legging van. Die legging valt geloof ik op maat, die shirts moet je minimaal een maat groter nemen. Hoe het met rokjes zit, weet ik niet.

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @all, thanks :)

@mariomama, ik ben helemaal vergeten een foto te maken van het feestvarken in haar feestjurk ;) Kan haar jurk dus helaas niet showen!

@madeliefke, ze zit inderdaad in groep 5 :)

@tulip, nou ja dat is echt een beetje raar. Vind het ook wel laag om dingen uit een topic die helemaal niks met het betreffende onderwerp te maken te hebben erbij te halen, en dan ook nog eens gericht op de persoon. En dan zeker ook nog eens door een meelezer ;)

@MMv2M, fijne vakantie!

@sweetbel, ze heeft haar feestje volgende week, nog even iets om naar uit te kijken dus :)

@sweetlake, nee sorry ik heb geen ervaring met Wild!

18. Hier in de stad zit een rook en waterschade winkel en daar knippen ze de labels ook kapot zodat het merk niet direct herkenbaar is.

Misschien heeft ze het wel bij zon winkel gekocht.

19. Jarige jopjes alsnog gefeliciteerd!

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloem weer thuis? Pakje aangekomen?

Deel Deze Pagina