Oooh, we hebben geshopt! bol.com | Juniorbed Bopita Belle roze | Baby Peuterbedje voor onze kleine meid. Ze gaat er nog niet in hoor, maar vond m zoooo leuk!
En weet ook wat een borstontsteking is en dat is echt niet leuk idd! Wat voel je je dan beroerd! Ach, als het niet meer gaat of je wil het niet meer dan is het klaar toch? Als het maar niet is omdat je slecht geholpen wordt dat is zo jammer!
Ik vind een kindje aan de borst zo mooi!!! Dan smelt ik helemaal, bij Puck bijna 6 maanden, maar liep zo snel terug toen ik weer ging werken en bij Sep maar 5 weken, kan er nog verdrietig om worden... Meneer had zoveel moeite met productieschommeligen. Bleef maar huilen aan de borst, dan was het teveel, dan te weinig. Meneer is duidelijk geen borstenman
had een prima laktatiekundige ingeschakeld, die me ook vrij liet in mijn keuze. Niet zo opdringerig. Na BO 1 heb ik Sjaak nog een week aan de borst terug geprobeerd, maar toen had ik BO 2 te pakken, en was ik er klaar mee. Vervolgend nog 3 weken gekolfd, en op.
Hij is wel leuk!! Wij hebben nog getwijfeld over deze in het wit maar uiteindelijk heeft de levertijd de doorslag gegeven, we hadden hem snel nodig
ja precies, was wel lachen vandaag. Ze was aan het spelen dan kwam ze aangelopen in de handjes klappen en met kontje schudden dan moesten we weer lang zal ze leven zingen en daarna was ze weer weg..
Tumblendry rok - Rokken -W13/236601/midnightblue Is dit niet een leuk rokje voor bij mijn salmHEMA-blazer?
tullip: Je moet die opmerking proberen los te laten hoor, is gewoon jaloers dat het hier zo gezellig ga!! Leuke dingen van benetton zeg. wt: Leuk dat de verjaardag geslaagd was, slaap lekker en hopelijk morgen geen hoofdpijn sandraske: Super dat de verjaardag leuk was, balen van je zus proberen los te laten maar snap je wel!! sweetbel: Echt een super gaaf bed zeg!! zo79: Nog van Harte Gefeliciteerd met je dochter, ik vind het wel een hele leuke leeftijd!! Ze kan af en toe wel een grote mond hebben maar over het algemeen is ze heel gezellig en vind alles interessant en gaat overal mee naar toe. Hier speelt ze ook met iedereen of een kind nou 2 is of 12 maak haar niks uit.
Bedankt voor de reacties op het bedje. Ben er helemaal weg van. Heb m van MP af, 150 euro. Vind m nieuw een beetje te duur... Nu nog wat leuk beddengoed, denk Lief! En Pip. Baby ad borst, vond het geweldig! Zo gaaf om te zien dat ze groeide, alleen op mijn melk, dat ik dat kon verzorgen... En ook heel fijn! Ze kon alleen maar bij mij komen voor voedingen, 'hoefde' haar met visite niet af te geven voor visite. Ik heb een keer een beginnende borstontsteking gehad, brrrr. Was niet fijn, laat staan als t doorzet...
jingles, denk dat die heel leuk bij de blazer staat, vind het ook een leuk rokje trouwens. sweetbel, dat bedje..geweldig, echt een prinsessenbedje.