Wat leuk! Hoop ook dat ze je bod accepteren. Geloof dat 150 euro wel een beetje het gemiddelde is waarvoor ze weggaan. En als je de witte echt niet leuk vindt, schilder je hem toch?
Echt waar!! Is ze er gewoon uitgeklommen? Olivia loopt nu pas sinds een paar weken, dus ze is er nu nog te klein voor. Zat zelf te denken zo rond 2/2,5 jaar... Wat zielig voor jullie hond, sterkte!
Ja dat scheelt echt! Mijn man is ook heel handig, dus die doet dat dan ook zelf. Ben benieuwd hoe het gaat worden bij jullie! Futuremama heeft ook zo'n bed voor haar dochter, Ben er helemaal weg van! Onze dochter blijft ook nog wel even in haar ledikant hoor. Mn moeder zei dat ik en mn zusje voor onze tweede verjaardag over waren, klommen het ledikant uit... Haha.
sandraske, wat sneu voor se hond! Ik heb een weekje mn ouders hond te logeren, een golden retriever die volgende maand 13 wordt, en die zie ik echt ouder worden. Echt naar. Gelukkig heeft ze geen pijn, en is heel vrolijk.
@ DJ momo, maar Mp bij jongens valt dat dan niet tegen? Ik heb echt altijd van die onzin biedingen, dat ik denk dan stuur ik het liever naar Afrika. Ga jullie toch voor een sjaakjr!! Ben wel benieuwd naar jou meidenstijl...
Rienke klom eerder uit bed dan dat ze liep Met bijna 15 maanden zat ze al op de rand zonder slaapzak dus slaapzak weer aangedaan en toen was het ff over maarja dat duurde maar een paar weken dus.. Rienke is een echte klimmer hoor, die klimt overal op..
@miekje... goed gelezen! ssst maarre, tot nu toe heb ik dus nog nooit iets op marktplaats verkocht. Ja, een oude koelkast
bezigbijtje: He wat doe je onze prive foto's online onder je link. Als we in de club kijken kunnen we ze zien, bedankt voor je link weghalen. Nu jasminum nog!!
luvv: Ik heb het jasje net gezien is echt roze in het echt, vond de stof alleen niet zo mooi maar dat is persoons gebonden!! Ik vond de rode houtje touwtje jas wel mooi in real life!! Wilde eigenlijk dat rokje en vestje met hart kopen maar ben bang dat het gaat pluizen!! Jingels:erg leuk setje van benetton!
Leuke bedjes zie ik voorbij komen! K ging met ruim 2 jaar naar peuterbed. Bij E mag het nog wel even duren van mij, maar als het zover is schuiven we K zijn bedje (ikea wit bedje) door en krijgt hij denk ik zo'n halfhoogslaper van sloophout ofzo. Dat pipobed ziet er heel gaaf uit! MP, koop ik niet zo vaak (kleding) en dan alleen nieuw en liefst uit de buurt. Wel fietsjes en speelgoed etc maar ook eigenlijk alleen ophalen. Ik verkoop soms maar alleen nieuw met kaartje eigenlijk anders gaat het naar mijn zus. Hema jasjes, die houtje touwtje zijn leuk! Met sterren! Maar ja iedereen zal er wel mee lopen en ik ben al goed voorzien. Bezigbijtje ik ga even foto's bekijken weet alleen nog niet waar maar zoek wel even.