Yes, drie streepjes internetverbinding, maar hij doet het! Dat wordt in elk geval B&L shoppen van de week! @Bibiche: Jurk met giletje ziet er leuk uit! @Tukker: Fijn dat je meisje zo goed haar best heeft gedaan vanmorgen! @Miekje: Waar heb je die applicatie vandaan? Evt in PB?! Welk rokje heb je van de Shoeby? Die met de streepjes aan de zijkant? Die had ik voor J. besteld, maar stond 'r niet zo leuk. @DJMomo: Haha, nieuwe vriendjes Leuke laarzen! @Wonderteam: Nog lekker even geshopt zie ik! Heb net op FB een berichtje voor je geplaatst. @Bedjes: J. slaapt in een steigerhouten bed (door papa gemaakt) en eigenlijk zouden allebei de meiden een ander bed krijgen als Y. uit het ledikantje gaat, maar ik denk dat we dat nu maar even doorschuiven naar het nieuwe huis. We hadden een bedstee in gedachten onder het schuine dak, van steigerhout ook en dan met luikjes ervoor. Manlief is timmerman / meubelmaker, dus als ik iets anders wil, geef ik een plaatje en maakt-ie het voor me
Wonderteam: Leuk jurkje zeg heeft mijn zus ook geshopt, alleen dan met paars shirt en maillot!! mm2vm: Handig zo'n man zeg, ik vind die bedden super!! Djmomo: Super gave schoenen zeg lekker voorraadje!!
diadeem, was nodig ook.. 3 van de 4 paar die je hier ziet is vervanging voor afgedragen paar... vooral de ballerina's zijn te genant voor woorden :"> pff, mijn verfie zit in te trekken, zo irritant altijd die 25min wachten...
LEuk makkelijke modellen die je langer aan kunt..zijn over 2 jaar nog leuk. Wt, kleertjes nms. Poeh baarmoeder eruit..Heftig hoor. Heeel erg veel succes en sterkte morgen. MMv2M, Gaaf zeg dat je man dat soort dingen kan maken! Scheelt een hoop geld zeg. Hihi 3 streepjes zodat je b&l kunt shoppen..shop a holic of niet. Hoop dat deze maand zo mooi blijft dat ik echt pas per 1 oktober haar garderobe omruil en zomer opruim. Hoe doen jullie dat? Alles ligt hier nog met kaartjes in een bak onderin haar kast.
precies, hoop hier wel even mee te doen. Alleen de hoge laarzen draag ik wel veel, daar red ik vaak maar 1 of 2 winters mee... hier ligt altijd alles direct in de kast. Zodra het gekocht en goedgekeurd is, gooi ik het in de wasmachine om op de stapel te leggen.
@ DJMomo *vind ik leuk* @ Mmv2m, super zeg zo'n man *wil ik ook* @ Tukker, lastig he, ik was ook van plan pas 1 okt. te wisselen maar nu weet ik het niet meer... Alles ligt hier ook nog ongewassen en al ingepakt in dozen. Het leek mij wel handig pas in het nieuwe huis (1 okt. dus) te wisselen maarja als het nu echt slechter weer gaat worden.. Het zal wel aan mij liggen maar ik kan het rode hema jasje niet vinden op de site? Zit te denken om die er voor Lot nog bij te nemen. (babymaten)
@wt heel veel succes morgen! Ik ga mijn zus zeker nog op aanspreken, maar moet alleen nog even een geschikt moment zoeken. (hoog) zwangere vrouwen kunnen niet zo goed tegen kritiek Kleertjes nms @tukker succes op de weegschaal morgen! Hier liggen alle kleren in de kast omdat ik gewoon verder geen kast meer over heb. @miekje leuk, volgens mij heb ik zelfde setje van shoeby @dj momo nou toch vier paar! @diddl Urine was goed, niets bijzonders. De dierenarts denkt dat ze gewoon incontinent wordt/is aangezien ze ook weleens lucht laat vliegen (das echt heel smerig) dus geen goede controle over de kringspieren. Schijnt heel veel voor te komen na sterillisatie van teefjes dus ze heeft nu tabletjes. @mmv2m fijn zon handige man! Veel plezier nog!
Ik heb bericht terug van Schuurman... de schoenen kunnen op één of andere manier niet geleverd worden.... Moet ik dan wel zelf achteraan mailen...blijkbaar kan er niet een bericht van hun kant vanaf. Niet zo klantvriendelijk. Ze beloven wel ze zo snel mogelijk te leveren.... Met andere woorden,ze zijn mijn bestelling gewoon vergeten of ze zijn de order kwijt geraakt...vermoed ik. Als ik niet gemailt had, had ik niets gehoord. Erg slecht van Schuurman.
Tucker, gelukkig was je dochter lekker aan het spelen. Snap nooit zo goed dat ze het niet strak plannen met kinderen... Diddl, dat bedbankje is ook echt heel erg leuk! Hebben! Ik wilde eigenlijk ook de witte, maar zag deze, en vond m eigenlijk ook wel leuk.. Als ik het toch te roze vind, kan mijn man hem overspuiten. (hij is schilder geweest en heeft een verfspuitmachine). Dj, heerlijk, zoveel nieuwe schoenen. Basisbehoeften zijn dat!
@jingels dat is zeker slordig! @iedereen, thnx voor jullie reacties Ik ga nu naar bed. Misschien kom ik morgenochtend nog even aanwaaien en anders in de loop van de week