Jingels, Dat setje wat je hebt geshopt van benneton Erg leuk..ik weet het late reactie, maar schoot mij tebinnen. Das een koude douche voor schuurman. Sweetbel, we moesten bij een pedagoog, audiloog en logepedist zijn..3 vershillende mensen..De onderzoeken zijn heel speels hoor..lekker spelen.Of opdrachtjes met puzzels en tekenen etc. En had makkelijke tussendoortjes voor haar meegenomen. Cracker en rozijntjes. En genoeg koffie in de automaat
@tukker: niet het resultaat wat je wil, maar zoals je het beschrijft en jullie ermee omgaan, top! Een gelukkig kind, is het allerbelangrijkste, en dat het geen Einstein is... je moet maar zo denken, daar was er maar 1 van. @bezigbijtje: misschien is dit een leuke site voor je, en heel vriendelijk geprijsd: www.soliver.nl Dit vind ik bijvoorbeeld echt een heel leuk babyshirtje: Longsleeve in de s.Oliver Online Shop kopen
tukker: Ik vind 1 oktober een mooie tijd hoor om de kast om te gooien. Ze geven nog wel redelijk weer op en met een zomerjas kan het prima hoor. Hier echt nog geen laarsjes aan pas als het koud word!! jingels: Slecht zeg van die schoenen, ook super balen!! Enneh bedankt voor die link ahum nou wil ik weer wat hebben.
WT, sterkte! ik vind vooral het H&M jurkje wel leuk, had hem al online gezien maar in het echt zijn de kleuren erg leuk! Kast omgooien, ik heb al langzamerhand het een en ander aan zomerdingen eruit gehaald (wat te kort is ofzo en hoogzomer) en er hangen al blazertjes en doordraagdingen in. Ik heb wel zin om om te gooien maar tegelijk denk ik dat ik beter nog even kan wachten en/of een beetje geleidelijk doen. bv wollen shortjes/ echt winterdingen die ga ik voorlopig nog niet aandoen. Momo, bij K doe ik het trouwens ook zo als jij, op 2 of 3 gebreide truien na en een skibroek ligt alles al in de kast, straks gaan hooguit de longsleeves naar voren en de tshirts naar achter.....oh en de shorts ergens achterin ofzo.
thnx iedereen Ik heb amper geslapen pffff, woelen woelen en nog meer woelen Kinderen en vooral Mason zijn mega van slag. Wel sneu hoor. Maar ja het is maar even door de zure appel heen bijten. Half 12 brengt Rudy mij naar het ziekenhuis.
Qua sterkte heeft ze hem eigenlijk niet nodig, maar ze heeft een behoorlijke cylinder afwijking aan beide oogjes Je bedoeld dat de brillenpootjes niet tegen haar slaap aan moeten zitten?