Hier lief binnen! Jurkje voor ons is leuk! Maar voor mij meer een tuniek. Aangezien ik erg lang ben. Ik ga er een broek onder dragen!
Ik ben zo benieuwd!!!! Heb je een foto? Hebben jullie enig idee of je ze bij de liefwinkels misschien kan kopen?
Broekenweken bij Duthler (3 halen 2 betalen) dus Ik een nieuwe jeans en voor Rienke twee broeken, skinny van name-it en een broekje van royal rebel (is iets donkerder dan op de foto)
Ongelooflijk, mijn GAP trui is al binnen! Zondag besteld. Een heel leuk fris kleurtje. De grijze van vorig jaar is maat toddler 4 jaar en deze is 4-5 jaar en iets groter. Komt wel mooi uit.
ja vond ik ook, weer eens wat anders dan een spijkerbroekje, wilde eigenlijk een gekleurde jeans maar ze hadden niet veel in 92, één roze maar die was niet zo mooi van kleur..
@miekje, ik ben benieuwd naar het jurkje! @mariomama, wow dat is zeker snel. @sandraske, leuke broeken. Nou ik lig geduldig te wachten op een heerlijke 1 persoonskamer (vind ik wl ideaal)
pff wonderteam je zal nou wel aan de beurt zijn hopelijk knap je gauw weer op!! natja: Dat bedoel ik inderdaad! Jingels: Hier ook naar de stad geweest en toch weer wat geshopt nou jah het is bijna 1 oktober. mariomama: goeie service zeg van gap.
Ik had aanvulling gekocht voor mij het kobalt konijnenshirt, dus een gaaf plooienrokje, maillot en zwart vestje. Vond het weer eens wat anders zo of moet het rokje zwart zijn??
Wat stom dat je zo lang moet wachten WT! Gelukkig heb je hier wat afleiding! Leuke broekjes Sandraske. Miekje, ben ook benieuwd hoe de jurkjes staan. Ik was helaas te laat. Mariomama, wat snel zeg! Idd, Hennes zou er een voorbeeld aan kunnen nemen! Vanochtend het bedje opgehaald, en het is in het echt ook zoooo leuk! Nu nog maar even wachten tot ze erin kan!
@diadeem:ik vind blauw/zwart niet zo´n geweldige kleurencombi,maar das persoonlijk. Ik zou denk ik wel iets zwarts op het rokje doen, leuke bloemapplicatie ofzo, anders is het te blauw-blauw- denk ik. @mariomama: dat is zeker vlot, heb je een foto? IK doe een set in de verkoop van mijn zoon 116-122. Drie truien: 2 Esprit,1 Tuble´n Dry (ongedragen) en een Frendz jeans ( 2x gedragen). Bij belangstelling graag pb voor de foto´s.
@sweetbel, nou ik sta er voor 15 uur op, dus valt nog mee dat wachten haha Maar ik hoor net dat ik nu ga. Toedels!
Wt, dat is lekker vlot. Zet m op meis! Diadeem, ik vind het wel een schattig setje hoor! Zwart rokje kan ook, het kan beiden wel, denk ik! Wil shoppen.... Maar net weer een brief van de belasting dat ik ruim 130 moet terugbetalen en ik moet hardloopschoenen. Shit!