mariomama: Oh vind het wel een gave auto zeg, het is dat ik er niet hip genoeg voor ben want anders....... Ik heb setje in mijn album gezet wilde alleen niet echt stil staan en op de foto. Ga het shirtje toch in het rokje dragen en dan maak ik er zwarte gehaakte bloemetjes op de rand. (thanks voor het idee jingels). Maar vind het rokje super gaaf!! Op de foto zit het shirtje erover! hoe zou het het wonderteam gaan?? swlc: hoe gaat het met je moeder momenteel??
Ik kan bijna bij niemand kijken in album moet je dan iedereen als vriend toevoegen dan? Ik kom hier al jaren maar keek nooit in albums We hebben hier 2 auto's een VW Passat en een Citroen Xsara. Ik werk al 2 jaren niet maar ga hem niet verkopen. Gebruik hem maar 2 keer per week maar vind het wel ideaal een auto. Ik gebruik wel mijn bakfiets intensief dagelijks.
Bij ons dezelfde situatie. Alleen heel af en toe pakt man de auto naar het werk (als het sneeuwt ofzo) en anders regelt hij een werk-leen-auto. En als ik werk ga ik meestal met de trein. Dus 99% van de tijd stonden er dan 2 auto's voor de deur. Naar school hoef ik ook geen auto te pakken, dat is veel te druk daar, ik heb een bakfiets met huif dus als het regent zitten de kinderen ook droog. Toen de kinderen nog kleiner waren en ik niet met de fiets kon wilde ik per se een auto voor mezelf hebben maar nu vind ik het zonde als hij er zomaar staat. Dus de Nissan ging sowieso weg!
Goed bezig! Foto's? Had vanmiddag ook een leuke colsjaal gekocht bij hema, stomnd heel gaaf bij mijn leren jasje, maar ik pas hem thuis en hij kriebelt!!!! Die gaat terug!
@auto wij hebben prive ook maar 1 auto(op de saak heul veul zo veel dat we ze verkopen ), voor woonwerk hebben we de auto niet nodig, die 25 meter kunnen we wel lopen Ik probeer wel veel te fietsen, maar de verleiding van auto voor de deur is groot..
lief! jurkje is goedgekeurd door manlief! en voor de liefhebbers staat er een crappy webcam foto in mijn album. Jurkje is wel strak, had geen M moeten hebben hoor! En ik heb jurkjes die korter zijn
Jurkjes van Lief! hier ook binnen... Voor J gaat terug, past niet. Voor mij binnenkort maar eens goed met legging passen. Hij valt inderdaad klein uit. Heb een S, maar had beter een M kunnen nemen... Iemand nog interesse in het jurkje maat 86/92?? Mariomama, jij toch?
@auto's, wij hebben 1 degelijke familiebak (VW golf station) en 1 plezierkarretje (mazda mx-5.. passen maar 2 mensen ook in hihihi). ha, jasminum heeft hem ook binnen dus!
@ Mariomama, leuke trui! @ Sandraske, gaaaf! @ Melis, die 2 jurkjes heb ik ook Ohh die blazer is gaaf *wil ik ook!* Noppies set hier ook besteld. En die allstars zijn ook supergaaf! @ Tukker, leuk! Vooral het rokje vind ik echt super!! Ahh, van Alette @ Tesske, klinkt goed! @ DJmomo, staat je goed!!!!
xmelisx en bibiche heb jullie als het goed is uitgenodigd. Djmomo: Zo jurkje is echt super gaaf!! Hier ook 1 gezinsauto en manlief heeft busje van zijn werk dus ideaal!! Dus kan hem altijd pakken maar probeer zoveel mogelijk te fietsen i v m beweging.