Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hoofdpijn is echt super vevelend! Hopelijk helpen de nieuwe medicijnen

Leuke slofjes:)

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Thanks voor je antwoord effe wachten tot 1 okt en dan ga ik bestellen.:D

madeliefke: vervelend zeg dat je zo'n hoofdpijn heb hopelijk helpen je nieuwe medicijnen.

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Madelief beterschap!!

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik ben net bij de hema geweest. Ze hebben echt enorm leuke spijkershorts!! echt top met van die bretels.. maar gelijk weer meegenomen. Moet toch wat spijkerbroeken gaan vekopen.

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik wens je heel veel succes en dat het snel raak mag zijn! Ik ga duimendraaien voor jullie.

@ WT, Super om te lezen dat je er goed door bent gekomen. Denk aan jezelf en doe rustig aan. Beterschap en hoop dat je snel hersteld.

@ FT, Had je bij de andere 2 ook al een vermoeden dat je zwanger was? Byzonder he? Heel veel succes an dat alles goed mag gaan. een goede echo en dat je een gezond broertje of zusje voor de meiden er bij mag krijgen.

@ Madelief beterschap!!

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Fm: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Sandraske: Wow spannend weer, hopelijk is het snel raak!

@ WT: Fijn dat het vaginaal gelukt is.. wel even heftig van die saturisatiedaling..
    nu alles onder controle?

Even slikken al dat nieuws bij elkaar voor mij (begrijp me niet verkeerd, gun jullie het van harte) maar de combinatie ligt bij mij erg gevoelig aangezien ik nog een kinderwens heb en mijn baarmoeder er vorig jaar, 3 weken na de bevalling van mijn jongste, met spoed is uitgehaald vanwege een slagaderlijke bloeding...

7. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje meid dat is niet niks:$
    Logisch dat alle blije berichtjes dan niet zo leuk zijn voor jou!
    Hoe kwam die slagaderlijke bloeding dan?

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf, gefeliciteerd!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow heftig zeg! Dan snap ik dat de berichtjes hard aankomen!

@all dank jullie wel, we beginnen net en ik ga er niet vanuit dat het direct gaat lukken. De zwemmertjes van manlief moeten nog gecontroleerd worden en als die weer slecht zijn, moeten we zoiezo door naar ivf of icsi..

@madeliefke beterschap!

Ben bezig om een nieuwe foon te krijgen bij kpn voor minder geld, maar ze werken nog niet echt mee :x

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn ninni vi order gecanceld. Ik heb al heel veel ninni vi,dat ik ga doordragen! maar het gaat nu echt groter vallen met huidige collectie, dus geruild voor sportjurkje Paars van br@nd.

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf zeg!

12. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Sandraske Fijn dat jullie ook weer mogen beginnen zeg! Hopen dat jullie snel een posi test in jullie handen hebben!

@ Mumtobe Wat vreselijk zeg ik snap heel goed dat het je een dubbel gevoel geeft!!

@ Miekje Wat een stoere set voor jouw binkie zeg!!

@ Madeliefke beterschap meid hoofdpijn is niet fijn!

@ Natja en Sweetbel leuk dat bedje zeg!!

Bedankt meiden voor de felicitaties! Ik ga van de week even de gynocoloog bellen en ben benieuwd wanneer ik mag komen voor een echo! Na de echo mag iedereen het weten ben benieuwd hoe de meisjes reageren..

13. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Wt jeetje meid, fijn wat van je te horen! Doe rustig aan en laat je heerlijk verwennen door manlief je kindjes en overige familie!!

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Is ook leuk!! Al moet ik zeggen dat deze collectie van Ninni Vi ook erg leuk vind! Maar als het voor S nog groot is, dan zal het voor Puck ook nog te ruim zijn denk ik

15. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik had 110 besteld, omdat 104 eruit was in wat ik wilde hebben. 104 past wel denk ik.. maar begon ook wel te twijfelen, omdat ik de grijze zomer set nog heb en het blauwe jurkje van de zomer. Deze wil ik gewoon gaan doordragen.. dus nu de paarse br@nd jurk.. deze ga ik combineren met een rode legging.

S is nu denk ik 98 cm

madeliefke je moet echt naar de Hema. De spijkershorts zijn echt super met de bretels een echte puck item..
    Ik heb voor T ook zo'n broek.. leuk voor het matcheffect.

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Leuk miekje jurkje van Br@AND..

Ninni vi vind ik ook erg leuk! Ben zelf heel erg zoekende op het moment kwa kleding voor die meiden.. Kkan ineens niet meer combineren..

Heb nu een knal geel knofje rokje van Bengh kweet toch niet wat ik erop moet doen!

Heb net nog wel een shirtje van Bomba geshopt rokje van van de ven Koblatblauw met sterren en de meiden hebben allebei een shirtje uitgekozen.. Ook wel weer een keer leuk!

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @futuremama: wat lees ik nou in je onderschrift??? gefeliciteerd!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Natja: Ik ben 10 oktober vorig jaar dmv een ks bevallen van mijn jongste, 3 weken naderhand verloor ik weer helderrood bloed
    en heb ik in een week tijd meerdere flinke bloedingen gehad die ook weer ophielden, op een gegeven moment ging de kraan
    open en niet meer dicht, ben met de ambu naar het ziekenhuis gebracht en de volgende ochtend zou ik een curretage ondergaan.
    bij curretage niets gevonden en terwijl ik onder narcose lag hebben ze mijn vriend toestemming gevraagd om mijn ks weer open te maken
    om te zien wat ze daar aan zouden treffen en als dat nodig zou zijn mijn bm te verwijderen.. dat hebben ze teon nog niet gedaan
    maar ze hebben me ge-emboliseerd (bloedvaten dichtgepropt) dat was geslaagd (vrijdagochtend) en met mobiliseren ging zondagavond
    weer de kraan open en toen ging het helemaal mis..
    ben toen met spoed geopereerd en tot op de dag van vandaag snapt de gyn nog niet hoe die slagader is gaan bloeden..
    lag namelijk niet in de buurt van de ks en als die geraakt zou zijn bij de ks had ik meteen gaan bloeden en niet 3 weken nadien..

@ Sandraske: De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;) hopen mag altijd!

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Thnx Lynn!

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de gele knof ook nog! ga hem combineren met cobalt blauw sportvest van br@nd. of met roze en dan een gestreepte malliot eronder. sterren rok is ook erg leuk...

Deel Deze Pagina