*belooft om snel te gaan kijken* Moet daar alleen echt de stad voor in. In ons dorpje wel een mini HEMA, maar daar hangt echt alleen het minimum
dat is kort het verhaal.. mocht je het hele verhaal willen lezen moeten we even vriendjes worden, heb een blog gemaakt.
@wt fijn dat alles goed is gegaan meid, jammer van die daling maar nu is alles weer oke toch? lekker rustig herstellen hoor!
pff heftig zeg maar het is op dat moment wel je redmiddel anders had je het niet na verteld sterkte meid snap dat je nog druk bezig ben met de verwerking!
Brr krijg er kippen vel van! Heftig zeg...Ben je het nog aan het verwerken..of heeft het al een beetje een plaatsje..Kan mij voorstellen dat dan bepaalde berichtjes heftig overkomen voor jou. *knuf*
@ Diadeem: Dankje, het kon idd niet anders.. het was ik of mijn baarmoeder en zonder mij heb je niks aan m'n bm dus die keuze was snel gemaakt maar het is hard omdat we toch allebei nog een wens hadden/hebben voor een 3e kindje.. @ Tukker: Nee helaas ben ik idd nog steeds aan het verwerken.. ben eerst lichamelijk aan het herstellen geweest (ingeleide bevalling ivm zwangerschapsvergiftiging van 12 uur met uiteindelijk een ks onder algehele narcose, de bloedingen die veel van mijn lichaam vergden, de embolisatie (weer algehele narcose) daarna de bm verwijdering (dus mijn ks opnieuw open) en heb nog steeds lichamelijke klachten) dus ben eigenlijk pas sinds kort geestelijk aan het verwerken.. en de kriebels die je dan hebt werken dan niet mee..
Jeetje wat heftig zeg!! Vooral omdat jullie nog een kinderwens hebben, lijkt me dat heel erg moeilijk!
@mumtobe heftig zeg pfff Net een iphone 4S geshopt bij de kpn klantenservice, moest in eerste instantie 185 euro bijbetalen, ja dat gaan we niet doen natuurlijk. Uiteindelijk moest ik voor een zwarte 85 euro bijbetalen maar als ik een witte wilde dan hoefde ik maar 50 euro bij te betalen, prima die wilde ik toch al (manlief heeft een zwarte)
Daar heb ik jouw meer over "gehoord"ik heb ook een Iphone dus ben wel benieuwd wat het precies inhoud..