Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zal eens kijken of ik het voor elkaar krijg om een foto te maken als ze op de zooltjes staat maar ze is errug chagrijnig vandaag. Ze heeft ook twee verschillende voetjes..

    Ik wil ze wel meteen dragen, aangezien ze alleen de zilveren laarsjes nog heeft en die zijn nog aan de ruime kant want daar loopt ze mee te sloffen
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.555
    3.456
    113
    #5062 Jo79, 13 sep 2012
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
    Anders haal je daar toch ook een paar van die inlegzooltjes voor, vooral die van badstof aan de bovenkant vind ik fijn, die dingen die je op maat moet knippen gaan vaak rullen en vervormen in die kleine maten. Ik vind het altijd een ideale tussenoplossing.

    @B&L, voor meisjes zie ik wel wat leuke dingen, maar ze heeft al genoeg. Voor jongens niet veel. Bovendien houd ik niet van raglan shirts.
     
  3. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou gelukt, het is echt maar net een cm
     
  4. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, als je van plan bent om ze nu al te dragen dan zou ik zeker deze maat houden. Als ik nieuwe schoenen voor de dames koop dan koop ik ze ook altijd met dit aan groeiruimte!

    Leuk staan ze trouwens!
     
  5. futuremama

    futuremama Fanatiek lid

    10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Zijn ze niet te smal? Ik zou ze geloof ik wel een mtje grote nemen 1 groei spurt en ze is eruit!
     
  6. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja die heb ik nu ook in haar zilveren laarsjes zitten, zijn wel echt fijn..
     
  7. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nee ze zijn niet te smal, haar voetje zakt wat door zonder schoen, vandaar dat dat lijkt..
     
  8. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  9. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  10. Natja

    Natja VIP lid

    24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super leuk hoor!
     
  11. Diadeem

    Diadeem Fanatiek lid

    2 feb 2008
    4.378
    0
    0

    Ik vind het lastig om advies te geven je moet meer op je eigen gevoel af gaan denk! Vind ze wel erg leuk en ideale kleur kan overal bij!
     
  12. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

    Ik heb de zilveren laarsjes net ook na gekeken en daar kan ik mijn duim gewoon voor leggen en bij deze niet..
     
  13. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mij wel al 2,5 maand vrijwel niet geshopt
     
  14. zo79

    zo79 Fanatiek lid

    27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Die zilveren zijn toch te groot zei je? Dan lijkt het me dat deze precies goed zijn voor nu.

    Maar ik heb een beetje het idee dat je liever een maat groter neemt of heb ik het mis ;)
     
  15. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #5075 sandraske, 13 sep 2012
    Laatst bewerkt: 13 sep 2012
    De zilveren zijn iets te groot, daar slipt ze achter uit maar met zooltje op te lossen, als het extra zooltje passend is maar dat waren ze niet :D

    Ik weet gewoon echt niet wat ik er mee moet, mij is altijd geleerd een duim ervoor minimaal en dat gaat niet dus vandaar de twijfel..

    Vind 75 euro veel geld om risico te lopen dat ze over paar wekenweer te klein ziin..
     
  16. Jasminum

    Jasminum Fanatiek lid

    16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Ff snel... ik zag dat een gedeelte van B&L online was. Kortingscode in de club van 10% werkt nog! :D
     
  17. Diddlmouses

    Diddlmouses Fanatiek lid

    Vraagje: De jonge ouders korting uit de club werkt bij mij niet bij kleertjes kan dat komen omdat ik met een waardebon betaal?
     
  18. Madeliefke

    Madeliefke VIP lid

    19 jan 2008
    6.280
    190
    63
    Miekje, ik ben heel benieuwd hoe die strijksjablonen bevallen. Of het een beetje mooi blijft in de was enzo. Heb nl al verschillende leuke gezien ;). Leuke jurk van Vingino. Setje voor T moet ik even aan zien.


    Otm, kun je bij de HEMA niets slagen voor de twins? Lekker kleurig en niet al te duur. Heb geen ervaring met broekjes van B&L solly... :) Verder lekker crea bezig! Knap hoor!

    WT, rustig aan meid, lekker meelezen!

    Sandraske, ik zou ze zeker niet groter nemen.

    Jo, waar heb jij badstof zooltjes gekocht? Ik wil ze voor Puck hebben voor in de Koeltjes.

    Tesske, meid wat pittig zo... Hoop dat het goed blijft gaan met Tess op school!

    Braaf vs stout, hier een enorme braverik. Mama, mag ik... Zo gaat het de hele dag. Mag weleens wat impulsiever en dapperder zijn. Onzeker meiske is het... Sep kan ik nog niets over zeggen. :cool::D
     
  19. Diddlmouses

    Diddlmouses Fanatiek lid

    @ Sandraske, ik zou ook zeker geen maatje groter nemen als je ze nu al gaat dragen hoor. Ik vind ze juist perfect zo.
    Hier ook echt niet meer groeiruimte hoor, dat lijkt me echt niet prettig lopen.
    Ze lijken idd wel smal zo maar dat zal jij irl beter zien.

    Ze zijn wel echt super leuk!!
     
  20. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @madeliefke de badstof zooltjes heb ik gewoon bij nelson schoenen gehaald, scapino heeft ze meestal ook of de schoenmaker...
     

Deel Deze Pagina