gaat inmiddels nog maar om een paar euro (ipv de 250 euro van eerst), maar vind ze gewoon reteasociaal dat ze niet reageren of doen.
asociaal zeg van sommige webshops dat ze met retour zo moeilijk doen. geke: Ik vind deze ook erg leuk voor de winter!! Frendz Broek V&D Voor mijn zoon heb ik er meestal ook 2 zandkleurige per seizoen maar het zijn vaak wel de eerste die sneuvelen want zijn wat kwetsbaarder als jeans dus ik zou er persoonlijk geen 50 euro per broek aan uitgeven. Ik koop ze ook graag bij Jola hebben ze vaak ook mooie zand zijn daar 25 euro ongeveer, soms 35 maar dan is het een merk bijv cars!! Enneh bij V&D je favo broek afgeprijsd!! Mexx Broek. V&D hier hou ik ook erg van maar dat is meer een tussenseizoen broek heb ik er hier ook 1 van minimaal in deze kleur. Twinlife Broek. V&D
Dat is ook asociaal! Hummbee heeft inmiddels ook al drie dagen niet gereageerd, dus net nog een keer verstuurd..
Over hummbee gesproken, ik wacht al 15 dagen op mijn bestelling. Toen ik wou bestellen deed de site raar dus na wat telefoontjes had ze de bestelling handmatig doorgezet. Ik direct het geld overgemaakt maar er kwam niets. Vorige week vrijdag mail gestuurd maar geen reactie. Uiteindelijk dinsdag gebelt, waren ze de bestelling kwijt. Tis dt ze zo goedkoop zijn maar jeetje, wat een slechte webshop zeg
ok nog even heel vlug Bedankt voor al jullie lieve reacties en vakantiewensen Best raar , deze tante was de zus van mijn moeder. Mijn moeder is met 60 jaar overleden en mijn tante nu op 64 jarige leeftijd. Vind het wel heftig ,2 zussen allebei zo jong al overleden. @bloempje, wij zitten op kustpark texel @mirell, ik ga even zwaaien @diadeem, Mijn tante had een zeer ernstige vorm van dementie ( ziekte van pick.) 2 wkn geleden heeft ze een tia gehad ,maar herstelde er goed van. De verpleging had tegen mijn nicht gezegd dat ze rustig op vakantie kon gaan. Helaas toch niet. @slc, oh wat erg zeg Ook voor jou veel sterkte! @madeliefke, zulke 1e dgn zijn dan idd slopend. Hopelijk zit je snel in het ritme @diddl, leuke laarzen!! @tuttie, lekker geshopt!! Spannend de 1e keer naar de opvang ,maar komt vast helemaal goed. @mariomama, hé balen van je broek @geke, fijn zo'n geslaagde vakantie! Hopelijk slaapt ze thuis snel weer goed @djmomo, wat slecht van die site!! @futuremama, haha ik zie het al helemaal voor me met de wintersetjes @sidmick, over hummbee lees ik idd vaker slecht. wel balen zeg Nou tot volgende week
Zoek je gewone vestjes of echt borgvestjes (gevoerd). En waar hou je van tuttig, stoer?? Dit van de hema bijv HEMA) is heel sportief?? Dit vind ik ook leuk Vestje Nicole Marine - Vest Dit is wat tuttiger maar ook erg schattig!! Product Detail | H&M NL Dit is echt een borgvest maar wel weer erg duur als je er twee nodig heb jacky peach pink z8 baby winter 2012 Sidmick: lekker irritant van die bestelling!! Wonderteam: Een fijne vakantie gewenst ondanks alles!
Zo, net terug van een ochtendje naar de stad met mijn zoon Zus was extra dagje naar KDV, gaat vanaf volgende week 2 dagen dus even wennen. Dus wij namen het er nog even van voor de 'vakantie' voorbij is! Van alles teruggebracht maar niet met lege handen teruggekomen. Bij We even broeken wezen passen met hem en een super skinny jeans gevonden die goed zit plus een rode broek. (is nu tweede jeans halve prijs, helaas paste er maar 1 en ook voor meisje geen goede want voor haar zijn ze dan weer te smal, maar ik had nog een 20% kortingsbon dus alsnog korting gescoord) Verder een longsleeve van H&M met zo'n bloesje eraan en boxers met auto's van hema (hemd hebben we al). En hij mocht zelf een tweede schoolbeker uitkiezen, het thema is................... Ben vooral blij met de broeken want dat is dus zo lastig hier, nu heb ik wel een stapeltje om het shooljaar mee te starten.
Verder zag ik van alles voorbij komen, leuk! Over de schoenen twijfel ik zelf ook nog heb nog niet betaald maar zoek wel zoiets met klittenband vanwege school. K heeft een jas die hierop lijkt: Frendz Jack V&D Dus daarbij leken bruine schoenen me wel leuk maar bij de kleurige kleding vind ik het eigenlijk minder.....
mariomama: Erg leuk geshopt zeg, heerlijk weer 2 broeken die passen!! Moet er wel om lachen hoor dat je zo blijf twijfelen met die schoenen, is toch prima voor jongens ik zou het zo laten. Maar als je blijf twijfelen moet je niet doen. Zoiets is iets hipper heb je dat in je hoofd dan?? Bruine Shoesme enkelboots JA211001 - Omoda.nl
Thanks voor de reactie! Zoiets (iets hoger) had ik vorig jaar, ja die waren erg hip, maar ik denk niet dat hij die zelf aan en uit kan doen en dat vind ik dan zo zielig voor de juf En die stootneuzen van de timberlands zijn ook heel handig voor het schoolplein. Maar meer dat ik bruin niet echt een superleuke kleur vind, voor de jas wel maar de schoenen moeten natuurlijk niet alleen bij de jas maar juist bij de kleding ook staan....
Ik vind deze veel leuker, inderdaad veel hipper!! Ik zou die andere niet doen als je blijft twijfelen
die rode broek vind ik echt gaaf! ik zit daar ook heel erg over te twijfelen. Op een of andere manier vind ik een (gekleurde) broek bij oudere jongetjes leuker staan dan bij mijn mannetje. Maar misschien dat ik er toch wel eentje koop, blijf het zo leuek vinden als ik dat nu ook weer zie.
@ Madeliefke, thx Tja het was ene beetje een rot-timing maarja je hebt het niet voor het zeggen he wanneer je huis verkocht wordt. @ Melis, thx @ geke, klinkt als een heerlijke vakantie! alleen wel jammer van het slapen.. Nee, vind je de laarsjes niet mijn stijl? Wat vind je mijn stijl dan? Ik heb wel vaker dat soort laarsjes voor Lisa eigenlijk. Nog geen foto met laarzen Lisa wilde ze gister al niet meer uit, maarja onder een zomerrokje was het nou niet echt fotowaardig @ Futuremama, ohhh balen zeg ben zeeeeer benieuwd naar de fotos!! @ Wonderteam, zo dat is zeker heftig allebei de zussen zo jong overleden. @ mariomama, gezellig even alleen met je zoon op stap! En leuk geshopt weer
de site is nu niet online die gaat pas de lucht weer in na 3 september www.sapriesty.nl ze zijn m aan het vernieuwen wel heel lief van die vrouw ze heeft jurkje meteen opgestuurd met goed vertrouwen dus ik heb het al binnen ze heeft me ook allerlei stukjes stof meegestuurd 6 kleuren met die stoffen worden de nieuwe winterjurkjes gemaakt leuke kleuren en de geel is echt mooier dan op de kleine foto