Thanks! Ja, met het uitzoeken van zijn schoolbeker en 'koffie drinken' in zijn favoriete fastfoodketen was het erg goed te doen
Nou ja het was ook zijn dagje met mama dus hij mocht best kiezen van mij. De McFlurry Twix was best lekker! Maar dat Sapriesty, weet je vanaf welke maat dat gaat toevallig? 104 toch of wel vanaf 92?
Mariomama: helemaal niet gek! Futuremama: hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten. Vandaag met de kids Hema pakket opgehaald. Het jasje.... helemaal top, is echt een mooie zalm en geen fel rose. Staat goed! Ik heb een 110-116, prima voor van de herfst en winter. Kan er nog een blousje of shirtje onder. V&D pakket ook opgehaald, leuke spullen voor in de box voor volgend jaar. En als klap op de vuurpijl werden mijn nieuwe stoelen gebracht, helemaal blij mee
Iedereen bedankt voor het opzoeken van leuke jurkjes! Zaten een paar hele leuke tussen! De jottum jurkjes waren super schattig en het gymp jurkje was ook heel lief! Kate mack is ook zeker een merk om te onthouden... Hmm nu nog kiezen! @ Mariomama leuk geshopt zeg! Korte broekje is lief
Jingels, hier nog in een grote hema geweest waar zalm jasjes en broeken waren, en hier was de broek exact de kleur van het jasje hoor! Die ik vandeweek had gezien (er was er nog maar 1) was echt een andere broek in een fellere kleur / coating erop ofzo, maar die skinnys zijn dan dus ook jouw kleur (ik zeg: doen!) (ps kreeg je een mail dat je pakje er was? krijg ik dus nooit, zo vaag....)
@ Mariomama leuk zo`n dag met je grote zoon op pad! @ Jingels leuk ook die zalme blazer heb er ook nog over getwijfeld maar ze hebben allebei nu al 4 blazers misschien een beetje teveel van het goede.. Hier nog wat foto`s van de meiden in de passessie Bekijk bijlage 268137 Bekijk bijlage 268138
Bekijk bijlage 268141 Moet voor Eef nog roze koel laarsjes kopen maar ik dacht ik pas ze effe met Mila haar laarsjes..
jingels: Super zeg dat alles goed was vandaag wat je besteld had!! Minaa: Succes met uitkiezen zal vast nog lastig worden met zoveel keus. Future: Wat gaaf gelukt zeg die setjes echt super. Oh nou wil ik die jurk van quapi ook!! Valt hij goed op maat?? En waar is dat gave roze rokje van??? Je heb echt knappe meiden, die gaan de mensen door elkaar halen als ze straks ouder zijn.
Thnx diadeem! Roze rokje is van Flo.. Ga daar echt nog meer van bestellen echt een super merk! Jurkje Quapi heb ik in mt 98/104 genomen voor Eef en Eef is gewoon gemiddeld dus ik denk dat het gewoon normaal valt!
futeremama erg leuke sets gemaakt! waar zijn die sokken van?? ook leuk... welke maat heb jij de jasjes nou genomen? ze lijken best nog ruim
vind de bovenste het gaafst met de kortere laarsen staat wat pittiger jurkje staat haar heeeeeel mooi! zou ik dan toch een keertje om gaan voor chaos and order..... of is het een ander merk???
@ Mirell blazertje is voor Mila 110/116 maar stond zo te twijfellen.. Ze zijn nog ietwat ruim maar vind het niet storend.. Jurkje van Eef is van Quapi.. Ik vind het idd met de bovenste ook het leukstlekker pittig ja maar ik vind het voor netjes met die koel laarsjes ook leuk..