Ik zie heel erg op tegen januari als mijn zoontje 4 wordt, maar door hoe jij praat over je kindjes krijg ik er toch een beetje vertrouwen in . Nu maar hopen dat de juffen hier ook zo lief zijn.
Ben het met de dames eens Madeliefke. Je hebt het mooi omschreven! Ik vind het ook knap van je. Wel grappig dat er binnen ons vak, zoveel verschil zit qua voorkeur en talent.
ja heb de groene nu in 2 maten hahahah maar hij is zo leuk!(en voor 10,00) en het gele jurkje is hetzelfde merk ook sapriesty die heeft ze al voor me gereserveerd ze komen de 1e week september weer online
ik vond de groen en zalm ook anders in denhelder dan julianadorp maaaaaaaaaaaaaaaar toen kwam ik erachter omdat ik met het jasje op mijn arm liep dat het onder die ronde lampen anders kleurt waarschijlijk is dat het dus de leggings in het vak leken anders groen dan het jasje maar naast elkaar toch hetzelfde waarschijnlijk is dat het dan
1e keer dat ik het leerde kennen was via koekeloereonline dat rode jurkje later bij hunzelf online de groene 110/116(maar die is echt voor 5/6 jarige(mijn nichtje past m en die is 6 dus nu voor 10,00 toch maar maat 98/104 erbij geshopt heb er ook een overslag jurkje van in het rood met bijpassende legging nu gele dus alvast besteld en ik heb hier alle kleuren stof liggen die ze voor de winter collectie gebruiken (lief vond ik dat ze stuurde allemaal staaltjes mee
Dat is zeker leuk. IK vond dat groene jurkje van hun zo leuk,maar de juiste maat was er helaas niet meer. En wat voor kleuren worden het deze winter naast dat okergeel, want dat is echt modekleur deze winter.
welke maillot was dat dan? en hier die leuke sokken die futeremama heeft ook niet kunnen vinden getverrrrr
nou van die koel4kids laarsje ga je echt niet vrolijk worden denk ik jemiggg maar nu doe ik boterhamzakje om haar sok heen en hupake
@ Mirell welke sokken bedoelde jij? Die groene zijn namelijk van de shoeby! Die andere wil ik wel effe voor je kijken hoor vanavond? Zijn 3 paar voor 5,95 grijs net sterren die blauwe en roze... Ik hoor het wel!
nee tuurlijk niet!! die trek je toch zo kapot door de zijkant van de rits heen lijkt me een zweeterig voetje worden maar dit word dus geen schoentje voor kdv of schoolin ieder geval
in de wibnter met de kou deden wij vroeger altijd zakjes om onze sokken heen voelde je niets van en warme voeten