Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nee ik bedoel die met strikjes bovenaan die groene denk ik dan

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahahha jij gezocht bij de Hema maarde zijn van de shoeby!

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Elkaar verkeerd begrepen! Ik ga vanavond even die jasjes omruilen...

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb zoiezo altijd warme voeten, ofwel zweetvoeten dus plastic zakjes zou niks voor mij zijn :D

5. tulip

tulip Niet meer actief

O voor mij wel, heb,altijd koude voeten, alleen in zwangere toestand niet.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Na mijn zwangerschap heb ik het gewoon snel warm en zweet me een ongeluk, echt verschrikkelijk irritant..

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @jingels, leuk he als al die pakketten binnen komen of je ze op kunt halen :) En fijn dat je stoelen ook werden gebracht. Wat voor stoelen had je besteld?

@futuremama, leuke setjes zeg!! Jurkje Quapi is top, staat super! Rokje van Quapi wat je nog wilt kopen is ook erg leuk.

@mirell, balen dat je Hema bestelling er nog niet is. Had je hem af laten leveren in een Hema filiaal of thuis? In een filiaal duurt altijd best lang vind ik. Volgens mij ligt dat eraan op welke dagen ze vracht binnen krijgen.

@tulip, ach zielig die prikjes! Goed dat ze haar ogen in de gaten houden. Hier moet ik volgende maand pas naar het CB. Werd gisteren gebeld dat er vandaag nog een plekje vrij was maar heb vriendelijk bedankt. Had T nog nooit dat ogentest formuliertje laten zien en dan zou ze echt niet meewerken. Heb jij M. nog voorbereid op de prik of niet? Ik heb het destijds bij Z wel gedaan, maar vraag me af of het bij T wel handig is..Was verder alles goed met M? Klopte je eigen meting en weging?

@sandraske, ik zou ook iets kopen wat je meteen kunt geven (speelgoed oid) en daarna een hele mooie set kopen. Maar jouw idee kan ook, zeker nu met de sale moet je nog wel wat dingen op de kop kunnen tikken :) Setje voor het geslacht wat je niet nodig hebt kun je dan altijd bewaren als kraamkadootje voor iemand anders. Kraammand is ook een super idee en het idee van Diddl ook. De mogelijkheden zijn legio :D

@madeliefke, kan me heel goed voorstellen dat het begin van groep 3 slopend is voor zowel de kindjes als de juf! Voor jullie het weten zit er vast een ritme in en heeft iedereen zijn plek gevonden, zeker met jou als juf moet dat goedkomen :)

@shannen, spannend de laatste dingen regelen voor de bruiloft. Einde van de maand is het zover toch?

@mariomama, ooo spannend K maandag voor het eerst naar school! Ik zie Z nog net gaan en nu gaat ze alweer naar groep 5 :$ Nog 2 maandjes en dan zit ook T op school *slik*

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @zo ja inderdaad zat mogelijkheden, ga denk ik toch een kraammand maken das wel leuk, nu nog verzinnen wat er allemaal in ga doen. Wilde morgen ff naar de stad gaan maar dat ga ik maar lijkt me niet zo'n goed plan met 30 graden..;)

Hummbee heeft eindelijk alle retouren verwerkt en nieuwe pakketje verstuurd, ze hadden 1 artikel over het hoeft gezien tijdens het verwerken van de retouren (toch apart als het in dezelfde doos zit)

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @sandraske, ach ja dat klinkt typisch als Hummbee. Fijn dat het wel eindelijk geregeld is! Heb je wel een excuus gekregen?

Kraammand is erg leuk! Misschien als je morgen gaat als de winkels open zijn dat het dan nog niet zo warm is. Maar anders misschien beter om volgende week te gaan ofzo ;)

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heb ze online gevonden zal ik ze bestellen:D

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ja en gewoon zeggen dat het kaartje bij kopen er al niet aanzat en dat toen iemand is gaan kijken voor een prijs
    werkt altijd!
    tenslotte wil je geen geld retour alleen artikel ruilen...;)

mijn jasjes en leggings zijn ook binnen
    vandaag even ophalen bij de hema

het is hier nu nog erg bewolkt mischien dat ik zo even heenfiets

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    vandaag binnen en eerlijk is eerlijk we dragen het toch nog niet;)
    we zijn alleen maar ongeduldig:p

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind 5,95 op zich niet megaduur voor een leuke maillot maar de hema wordt er ook niet goedkoper op om zo maar te zeggen

vroeger was de hema volgens mij een goedkope winkel voor basics maar dat is wel veranderd

14. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij was mijn bestelling helemaal niet doorgekomen :$
    dus vanmorgen snel opnieuw besteld
    ach je kunt het toch nog niet aan
    en ik wil ruilen maar dat kan nog 30 dagen dussss.....geen haast!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja wel excuses gekregen, weer wat geleerd niet retoursturen naar Hummbee ;)

Kan morgenvroeg ff doorrijden, moet toch naar prenatal en intertoys...

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind Hema ook aardig aan de prijs tegenwoordig! Vooral sokken (ook grote mensensokken). Witte shirts voor manlief haalde ik daar ook altijd maar die haal ik tegenwoordig bij de Zeeman of action, de helft goedkoper en na maand of 3 kan ik ze weggooien omdat ze niet meer schoon te krijgen zijn.. (ook die van de hema)

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmmmh ze hebben nog meer leuke kniekousen bij shoeby zie ik.....

(niet dat ik nog niet genoeg heb....)

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alle nieuwsgierigen heb ik nog even mijn hema sokkies op de foto gezet. Links maillot, midden 3 paar kniekousen in 1 set, rechts kniekousen met sterren.

Maar er was nog veel meer hoor, paars multistreep kniekousen, de donkerblauwe sterrenkniekousen maar dan in maillotvorm, grijze kniekousen met strikjes (maar heb al zoiets van V&D)......

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    leuk!

Combineer je inde winter dan kniekousen met een legging?

Ik moet zoiezo kniekousen halen voor de wintersport..

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ook bij hema geweest. Zag leuk overhemdje maar niet in goede maat. En een boy blazer, voor tien euro. Leek me best wijs voor op mijn mamas afscheidsreceptie, maar kleur was mwoch (lavendelblauw)

Deel Deze Pagina