Ik ben persoonlijk (nog) niet zo van kniekousen met blote benen.....ik denk dat ik ze gewoon over een legging of maillot (met of zonder voetjes) doe en dan boven de laarzen uit.
@dj momo lavendelblauw mmm dat weet ik ook niet.. @mariomama Met blote benen vind ik ook niet mooi inderdaad! En ik heb voor Rienke 1 paar lange laarzen, met korte laarsjes lijkt me ook niet zo mooi..
Thanks, ik had het nog niet zo als combinaties gezien maar moet zeggen dat het niet allemaal mijn smaak is (valt tegen van deze merken).
bestelling hema binnen en de kleuren zijn goed! groen/blauw/zalm de leggings erbij is een klein kleur verschil maar komt door ander matriaal en er zit toch een rok/jurkje tussen heb ook nog die jurk met strepen en capucion erbij gekocht die staat toch stoer mijn man lief gevraagt of ie bij shoeby iets af wil halen vanmiddag......hihihihidat wil ie wel dus ook 2 paar kniekousen met geel en grijs erbij en nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 hele grote shopstop. ik mag tot 1 okt echt niets meer kopen voor Amy-lynn afgelopen uit
vind korte laarsjes persoonlijk wat pittiger staan die hoge laarsen voor die kleintjes vind ik iets te maar zo zie je maar! en ik hou wel van kniekousen en bloten benen smaken verschillen
Welke kleur jurkje heb je genomen? Ik heb de groene maar ik weet niet of het wat is. Mijn bestelling is nog niet in de winkel, hoop wel vandaag, ben nieuwsgierg!!! Succes met je shopstop
Met lange laarzen lijkt ze helemaal al zo groot en het is pas net een peutertje natuurlijk (nouja nog niet helemaal zelfs)
Loesjuh, hier zie ik wel wat leuke rokjes/combi's maar dat hing er bij,ons niet allemaal. Zo, ja heb eerlijk gezegd dat ze een prikje kreeg, dat het zeer kan doen, maar dat het ook mee kan vallen. Dat ik het niet van te voren weet. En dat ze het eerlijk mag zeggen als het zeer doet. toen ze de prik kreeg riep ze tegen de wvp: auw dat doet zeer hoor Mijn metingen kloppen eigenlijk precies: 98cm en 13,4 kilo...tussen de -1 en -2 lijn. Dat hadden we ook verwacht dat is eigenlijk vanaf de geboorte al. Ben benieuwd hoe T. de prik ervaart...
@ Mirell welke trui heb jij genomen? Ik twijfelde tussen die zalme en die groene! Zalm is ook wel appart en staat denk ik mooi bij mijn meisje..
de shopbyoutfits van c&o winter 2012 zijn al te zien: Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: outfit 1 bijvoorbeeld
Weet jij ook hoe je bij de outfits kunt komen vanaf de homepage? Zie namelijk alleen die via jouw linkje, verder niks?
Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Shop by Outfit | 2012 Kids via deze pagina. staan op deze pagina nog combinatie met zomercollectie, maar als je plaatje klickt, kom je bij combi's met nieuwe wintercollectie. niet alle plaatjes doen het (tot nu toe ook alleen een paar meisjes, geen jongens ) plus ik ben rete nieuwsgierig naar de dames collectie (zit vandaag in een van mijn c&o's).
thanks djmomo Hihi ze dachten vast het goed verstopt te hebben Ga nu snel kijken. Hoop voor jou dat de jongenscombi's er ook snel komen
en via deze link kom je bij een artikel. kan je ook weer laatste getal in aanpassen, ben nog op zoek naar begin en eind (en jongens en dames)