Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Belle dgrey begin. alleen meisjes online dus.
Ik heb het foldertje van c&o nu bij mijn tijdschrift kinderen zitten. Kek mama shopping event begint 3 sept, maar kan geen spannende kortingscodes vinden?
als ik een meisje had, wist ik het wel hoop dat een paar van die items ook bij de dames terugkomt, een van de rokjes bijv.. Al ben ik bang dat die collectie donkerder is, gezien plaatje in folder.
Nee, valt een beetje tegen he? Was de kleertjes.com code daar ook niet altijd van of staat dat er los van?
gevonden! Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Winter 2012 - Boys :: Alle baby artikelen jongens
Ohhh Momo, superrrr! Zit op mn foon en bat bijna leeg, balen!! Straks thuis verder gluren, you' Re the best! (Moet dit niet in clubje?)
ik heb die met groene streep en rose bovenstuk en die jurk die bij hema.nl helemaal onderop staat met rode capucion is uitverkocht online ja net mijn laatste 2 dingen binnen mijn 2 paar kniekousen shoeby en de stop gaat NU in maar ik heb ook al alles......al zou ik niets meer kopen de hele winter lang dan nog heeft ze genoeg
die ik heb is een andere die jij bedoeld vond ik zo breed(lijken) ik heb die met blauw gestreepte rode capucion valt echt mooi smal heb niet die legging erbij genomen die vond k echt te(niet mijn smaak) maar met donkerblauwe legging en rode koel4kids laarsjes
@mirell Mijn bestelling is er nog niet, wel bij hema geweest maar ben blij dat ik besteld heb. Er hingen nog 2 blazers en die jurkjes hebben ze niet binnengekregen.. Dat jurkje is wel leuk ja! passessie B&L Rokje (shirtje is van H&M) en jurkje. Deze maat is wel goed, maat groter daar verzuipt ze nog in, dus die gaat terug. En rokje br@nd binnen (die wilde ze niet meer passen) De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen EDIT sorry voor de wazig foto!
@sandraske, leuk dat Billy en Lilly! Roze jurkje staat echt super! @mirell, succes met je shopstop @c&o, ik moet zeggen dat ik wel eens enthousiaster ben geweest over de collectie. Desalniettemin heb ik wel een paar dingen gezien die ik wil hebben (en dus erg leuk vind ). Maar het wordt niet meer - zoals het dit seizoen was - moeilijk kiezen tussen wat uit welke lijn. Denk dat ik uit ga komen op hooguit twee jurkjes en misschien een setje (rokje+shirt) voor T en 1 jurkje voor Z. Scheelt weer geld
DJmomo thnx voor het uitzoeken. Ik heb nu 3 setjes geselecteerd, die ga ik maandag meteen bestellen. Van de week wil ik dan ook het Quapi jurkje bestellen dan heb ik 4 jurkjes om de winter mee te beginnen. Van Nono haal ik nog leggings+ shirt, die passen dan weer goed bij de Vingino shorts die ik heb. Gisteravond heb ik wat shirts op kleertjes.com uitgezocht, die wil ik dan bestellen met 20% als die code nog komt. Dan ben ik voorlopig voor de oudste klaar.
welke setjes ga je bestellen? Ik heb twee favorieten: (de rest vind ik mwah) http://www.chaos-and-order.com/shop/product.php?productid=17168&cat=347&page= http://www.chaos-and-order.com/shop/product.php?productid=17176&cat=347&page=
In eerste instantie de Belle dGrey met grijze legging. De Lieke dGrey met shirtje Lea red en rode legging. En de Belle blue met blauwe legging.