Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Vind deze combi ook super, dus misschien haal ik dat rokje er dan nog bij.

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ah, ik heb nog niks blauw (sowieso nog weinig voor de winter) dus vind het wel leuk.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @sandraske, roze b&l jurkje staat haar erg leuk!! Andere setje ook leuk.

C&o, vind het jullie kids altijd erg leuk staan maar ik vind het voor hier niets.

Vandaag nog een nieuw met kaartje Jottum jurk via MP gekocht.
    Ik blijf Jottum zo gaaf vinden nu mijn meisje nog zo klein is. Zal volgend jaar misschien ook wel anders zijn.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lichtblauwe vind ik mooi!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vind juist dat rood met grijs weer leuk.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    #748 Diadeem, 17 aug 2012
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
    Djmomo: een super hacker ben jij zeg!!:D:D

Ik vind die jurkjes van chaos and order goed te doen voor de prijs maar als je bijv het eerste setje zou kopen dat is dus vestje, rokjes, shirtje en legging ben je gewoon 105 euro kwijt. ;) Dat heb ik er niet voor over vind ik het jurkje van Quapi leuker denk ik.
    Alhoewel ik dit dan wel weer gaaf vind maar ook niet de kleuren voor als het echt koud is.
    Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Florien green

Sandraske: Staat haar lief zeg B&L
    Hier heb ik voor mijn kinderen echt skisokken voor de wintersport, lekker warm in hun snowboots.

Mariomama; Leuke maillot en kniekousen.

Hier heb ik juist heel graag kniekousen met blote benen, vind het geweldig staan!!

8. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Pfff, ff goed gekeken en denk dat het deze wordt:

Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids!::Dionne dgrey

Alleen dan met rode legging of grijs??

Vond die met grote kol ook wel mooi Maar denk dat m'n meisje met dr iele hekje dat niet trekt, Hihi

Vind de prijzen ook wel weer hoger of niet? 30 euro voor shirtje vind ik echt teveel...

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Erg leuk is dit jurkje vind dan wel meer een winterkleur en toch vrolijk!

10. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Oh, die Dionne is eigenlijk veel leuker! Die gaat op mn lijstje.

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @loesjuh, leuke setjes heb je op het oog. Deze keer andere keuzes dan wat ik van plan ben te shoppen, hihi.

@sandraske, ook leuk.

@meril, ik zou dat jurkje met grijze legging doen denk ik. En ja, de prijzen zijn hoger. Vorig jaar waren de meeste jurken 36,95 en een paar 39,95. Nu zijn de meeste jurken 40,50..shirtjes lange mouw waren vorig jaar 26,95, nu 30,50.

Naarmate ik er meer naar kijk, vind ik het wel steeds leuker worden. Alleen dat oranje/groen/blauw is mij iets te heftig voor de winter/voor ons, dat gaat 'm hier niet worden.

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    nadeel van die Dionne vind ik weer dat er dan weer een shirtje onder moet! Dus moet je óf een shirt van C&O erbij kopen of een ander shirt zien te vinden dat er onder past.

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal de btw verhoging per 1/10 zijn

14. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Nee, die trek ik ook niet...vind sowieso oranje niet zo erbij...neig idd toch meer naar die rood/ grijze lijn en daar vind ik die Dionne uitspringen met beetje kleur erbij...met grijze legging kan ik er nog we jurkje biJshoppen...hmmm. Eerst maar eens de maat goed checken want madame heeft kobaltblauwe jurkje nog nooit aangehad hier, door ontbreken legging. Hoop dus dat 98-104 nog goed past!

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja, dat geloof ik als het alleen om 50 cent ging (dus van 29,95 naar 30,50), maar van 26,95 naar 30,50 is meer dan alleen BTW. Maar goed, alle grondstoffen zullen ook wel duurder worden. En ze weten heel goed dat mensen toch wel kopen :p

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Die shirtjes lange mouw kun je misschien straks bij kleertjes.com bestellen met korting, scheelt weer dan.

Zo, idd je moet er iets onder doen. Misschien kan wit ook. Vind dat printje met die sterren leuk, en misschien is dat jurkje met die col iets teveel van het goede voor mn meisje. Welke heb jij in gedachte?

17. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Zat ik ook net naar te kijken maar lukt ook nog wel zonder shirt toch? Hij is toch niet zo laag? En anders is wit altijd goed lijkt me

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdorie, waarom staan er nog amper jongens op :(

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @meril, ik denk dat er wel echt iets onder moet hoor, anders hebben ze volgens mij een "volwassen decollete"

@loesjuh, ik twijfel nog heel erg. Ik vind dat rood/lichtgrijs/blauw een leuke lijn, twijfel dan tussen een rokje (fleur) met shirtje en legging of jurkje. T vind jurkje Elin red helemaal geweldig. Jurkje Emma blue en Anna sky vind ik ook erg leuk (laatste stond ook in de folder)

Deel Deze Pagina