@mirell, vind jij deze niet wat dan. Met rode kniekousen! Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Mara dgrey
Heeeeeel blij!! Maar heb jij al wat gezien voor sjaak? Zit hier aan tweede rosé in te kakken, haha, ook maar eens niet te laat naar bed
voor el Sjakerino vind ik deze wel tof, van het weinig wat ik tot nu toe gezen heb http://www.chaos-and-order.com/shop/images/D/ivor_skyV-01.png http://www.chaos-and-order.com/shop/images/D/gijs_redV-01.png
had ik weer niet gezien ach ik kijk maandag wel rustig, geen haast... wil wel graag matchende kleertjes kan dat?
Over koopjes gesproken trouwens, hier ook vaak genoeg een combi van onder de 10 euro (en toch leuk want als je weet wat je wanneer en waar moet kopen lukt dat best) en meer dat 30 geef ik bijna nooit uit voor een combi (zonder schoenen dan). Maar C&O is dan wel weer een uitzondering
ennnn is er een kindje van hier model voor billy en lilly er hebben er 5 bericht gekregen staat op facebook ze hebben alle namen opgeschreven en in een pot gedaan en er 5 uitgetrokken ze konden niet kiezen maar ik ben benieuwd
Mooie stoelen jingels!! @ DJmomo, leuk idd voor sjaak en echt helemaal super al die linkjes hoor!! Ik denk dat het hier kleurgroep 2 gaat worden maar, nu nog kijken voor wie wat precies
Ik kom me ook weer eens melden haha. Wat shoppen jullie toch allemaal heerlijk! En c&o weer helemaal top. Ik vind de bregje jurkjes het leukste, en nog een beetje betaalbaar! Maar ik denk niet dat ik nu al ga bestellen. Heb al zoveel klaar liggen ennn...vandaag nog even geshopt en van de week een rok voor j.van nono om een set compleet te maken, en bij billy en lilly nog eea. Vandaag broekje van feetje voor de tweeling, rood rokje bfc voor c. En voor j nog eenrokje van prenatal en van jubel. Fotos volgen nog, maar ben we ruim over budget heen helaas. Maar moet nog 2 broekjes voor de tweeling om de te kunnen combineren en dan mag ik echt niet meer tot de sale ( maar weet niet of dat lukt). Haha Complment voor djmomo voor het hacken haha! Toppertje! Moet reg om je post op fb lachen, ben momenteel niet erg actief maar lees ze wel haha. Volgens mij ben je een hele leuke meid, met een goed stel hersens haha)
Even snel tussendoor! Ben al een aantal dagen niet echt meer actief geweest hier. Heb het druk met voorbereiden van samiya's verjaardag en de laatste dingen in ons huis af te maken. Na zondag kom ik weer actief mee babbelen!
Anna sky, is eigenlijk de enige die ik een beetje leuk vind, maar dan niet met grijze legging. Maar niet leuk genoeg om er 40 euries voor neer te leggen.
kijk..handig hier. Ff chaos and order snuffelen. Denk dat het dit haar een sale actie weer eens wordt. Maarree heb me winterjas!! Ik had al een tussenjas winterjas en nu een dikke. Durf bijna niet te zeggen waarvan. Maar het is een huismerk. Maar ik vind hem leuk. C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl en alvast voor volgend jaar of weet ik veel wanneer. Voor dat geld moest ik hem kopen. Ik vond hem te leuk Mexx jas? Bestel nu bij wehkamp.nl