Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sandraske, leuk een kraammand! Mijn moeder doet dat altijd. Inderdaad iets voor de papa is ook erg leuk (al is het maar een slab met liefste papa.... erop).

Hema, toch de 86/92 blazer nog besteld (met 20%) ik ga nog even passen maar ben bang dat ze hier ook net tussen de maten in gaat vallen :(
    Had de 98/104 aan en nu niet over een longsleeve (zoals eerste passessie) en dan nu zag hij er wel ruimer uit.....zouden de blazers nog lang hip blijven zodat ik ze voor winter/voorjaar kan houden?

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx!!
    Dan zat ik toch goed idd, retourkosten zijn uiteraard voor mijn rekening.

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk feetje... Ik ben benieuwd naar de collectie vanaf maat 74. Ik hoop voor de tweeling nog wel eea te scoren.

O, ja bolerootjes voor alle meiden, en gewoon lekker sets shoppen zonder te hoeven kijken naar de prijs... En z8 in de sale vind ik ook nog wel leuk, en Lief! Voor de tweeling, kan ik ook nog wel een leuk setje van vinden, en die hebben ook leuke mixmatch collectie voor de tweeling..

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net 4 paar kinderschoenen bij wehkamp voor 85 euro!
    Ballerina's en sandalen voor volgend jaar en hoge schoenen een maatje vooruit voor K. Ben benieuwd!

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Zit een vakantie te shoppen. Heeft iemand ervaring met het boeken van een reis via Expedia toevallig???

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babydream, idd een prettige bijkomstigheid haha. Maar in de praktijk valt datbehoorlijk tegen. Een setje voor de tweeling, x2 ben ik dus meestal over de 100 euro kwijt! En dan doe ik echt niet gek... Ik houd zo van de babycollecties maar kan me helaas geen 2 sets veroorloven, en een ketje "gek" doen.... Kost me echt een hoop.

Het scheelt dat ze veel liggen en slapen, en ik weinig op pad ga met ze. Ben ik toch wel even wat makkelijker en heb ik veel name-it voor de tweeling. Goedkoop, mixmatch en hip.

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Zo cheap!! Beter :)

8. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyface rok | Meisjeskleding

Dit is het rokje van bfc. Hebben ze ook in het groen! Volgens mijn dezelfde kleur groen als de balzer van de hema! Zacht groen zeg maar!

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel apart trouwens, rokje is 19,95, bijpassende legging 16,95???? Beetje vaag? Vind 10 euro voor een legging nog normaal, in verhouding met het rokje. Ga er ook echt geen 17 euro voor betalen! Gelukkig wat fel gekleurde leggings van Muck liggen! 4 euro per stuk haha.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff uit mijn hoofd

Zorg dat fotos op je pc staan
    Sluit iphone aan op pc
    Start itunes
    Selecteer je iphone in itunes
    Ga naar app tab
    Selecteer de wardrobe app
    Dan krijg je rechtsonder een overzicht met documenten en kun je klicken op iets van "voeg toe" oid
    Selecteer de fotos
    Sync je iphone
    Koppel los
    Start wardrobe app
    Ga naa images (helemaal rechtsonder) dan voegt ie betanden vlgs mij auomaivh toe
    Klaar

Op wardrobeassistant.com staat ook een tutorial

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    SOrry zit op ipad mis nu wat letters her en der

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Gelukkig kwamen er vrienden langs dus niet meer achter de laptop gezeten en dus niks meer geshopt :)

Sidmick, fijn dat je er blij mee bent! Wat een supernieuws dat M. 100% donorcellen heeft! Kreeg er helemaal kippenvel van...

Otm, het is ook echt prijzig lijkt me met 4 meiden. Een beetje geluk nog dat het allemaal meiden zijn en je evt wat kunt doorgeven.

Mariomama, nou moet ik weer bij Wehkamp gaan kijken, bedankt!! :p

Natja, fijne vakantie meid!

Babydream, wat een warm weer om te werken. Zal voor kraamvrouw en babietje ook wel erg warm zijn...

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen sjaak geboren werd, was t ook zo heet. Had er oen compleet geen erg in. Sterker op een gegeven moment ond ik het buiten zo lekker koel.... 40 graden koorts was dat.

14. tulip

tulip Niet meer actief

Diddle, ja heb de jas van vorig jaar ook nog, maar vind 2 jassen toch wel handig

15. Dankjewel ga er morgen eens even voor zitten.

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @djmomo, haha, wilde net zeggen, 2 jaar geleden, eind juni was het ook zo heet. Toen werd c. Geboren, en sjaak is net zo oud haha. Toen ik net bevallen was was het 30 graden.... Pffff warrum! En in die nachten krijsste c. Elke nacht, dag en nacht. Ze had een grote zwarte bos met haar.... En had alleen een romper aan. Dr haar was zeiknat van het zweet. Maarja, bleek een huilbaby te zijn. Niet zo fijn met dat hete weer. Augustus heeft het toen zowat de hele maand geregend... Toen lag c. In het ziekenhuis, en reed ik vaak in de regen.. Time flies.

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Pff ja ik herinner mijn olifantenvoeten ook nog, ik werkte toen nog gewoon.. was geen succes met die temperaturen in de winkel staan dus eerder met verlof gegaan o.a. door het warme weer...

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

tranen prikken in mijn ogen......

omdat we eigenlijk het allemaal heel vanzelfsprekend vinden dat er een gezond mensje nu boven in bedje ligt te slapen.
    maar we door jouw levensverhaal wel allemaal met beide benen op de grond zijn komen te staan

ik durf wel te zeggen dat we dit graag gedaan hebben...

en nogmaals ik hoop dat alles weer goed zal komen
    en dat die boze droom snel aan een eind zal zijn
    en dat je dan ook mag genietten van je gezinnetje

xxx

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

mooi gezegd mirell!!!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ all zomaar even hoor, ik ging D. even opmeten, laatste keer was 2 maanden geleden, ze is nu 4 cm groter ineens! Haha ik dacht het al te zien aan haar hoor maar had zoveel niet verwacht!

Deel Deze Pagina