is zelfde shirt, maar dan in het lichtgroen hier hihihi. en hier dus echt een probleem. Gisteren vroeg mijn vent of ik het al ritueel had verbrand. Zucht. Ik moet er echt beter op gaan letten, maar alleen maar polo's, overhemden of dingen met knoopjes vind ik ook zo wat.
Ach, als je het met creditcard hebt gedaan (ikke wel) dan staat het retourbedrag er al op voordat je het hoeft te betalen. ps ik heb een ander jurkje denk ik, de alleen grijze zonder blauw, plus de tuniek met col (leek me een leuk model op een skinny), twijfelde wel maar wil samen met E in grijs met rode blazer erbij!
Dit shirt is alleen van de collectie van vorig jaar, die van jou ook? (toen te ruim gekocht, maar kleiner was er niet meer)
Dit jaar in de outlet gekocht, dus zal geheid oude collectie zijn. Sterker, volgens mij brulde een vrouw op kdv dat haar zoon datzelfde shirt vorig jaar had. *boeiuh. En hoezo, zijn latere collecties ruimer qua hoofdgat?
Ik heb dan dezelfde collectie (ben ik ook niet echt gevoelig voor), maar ik denk dat het per jaar/collectie wel wat kan verschillen wat voor model het is?
ohja, sorry was in de war. ik heb dus deze http://www.chaos-and-order.com/shop/Mrs-Els-blue-p-17194.html en deze Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Women :: Mrs Lois blue gelijk maar de legging erbij Voor el Sjakerino trouwens gaat er een keuze komen uit de Ivor Sky, Dean Blue en Red en de Giel green. Een shirt heb ik even in twee maten besteld (en zo kom je op 5).
Geen idee. Heb ook deze geprobeerd: Vingino Abban Baby ( Dark Blue ) (van mijn moeder vorig jaar gekregen) was ook een ahum uitdaging zeg maar.. Nouja, even invetten met babyolie en dan er overheen
Nou nogmaals: respect! Hier morgen weer een ander ritme: K naar school mét lunch voor overblijf en hij blijft op BSO (ben benieuwd hoe dat gaat), dan E naar KDV en dan mama gelijk door naar werk etc. Lijkt me voor mij dan wel weer rustiger dan het gesjees van vandaag maar zeker voor K wel weer heftig. E gaat inderdaad nog heerlijk slapen (Lotte al niet meer??). Ik heb haar vandaag zelfs in de lunchpauze in bed gedaan en dan K weggebracht. We gingen vanmiddag naar opa's verjaardag en anders kwam ze gewoon niet aan slapen toe. Het werkt hier wel maar het is ook weer even wennen.
Voor de mama C&O shoppers, ik heb de kobalt blauwe laarsjes gevonden die ze erbij hebben gecombineerd. Ik zal het even in het clubbie zetten waar
Zo jullie zijn flink aan het c&o shoppen! Vorig jaar had ik er voor tess 3 jurkjes van maar dit jaar sla ik over
Al een tijdje hier niet geweest, ik ben lekker druk dus vandaar We hebben in de achtertuin een prieel neergezet, deze moet nu gebeitst worden, vorige week op pad geweest voor een louncheset, dus heb ook geen budget meer om verder te shoppen Heb vorige week nog wel een paar kniekousen gekocht voor 1 euro bij de V&D! Jullie combineren dat zo leuk, dat jullie me hebben aangestoken Ik kreeg trouwens een mail van de shoeby dat nu alles voor de helft van de helft was!
Ik heb vandaag lekker een (goedkoper) setje geshopt, vond het rokje zo leuk en had gewoon zin, heb al zolang niks geshopt voor D.! setje is van prenatal, kniekousjes erbij en een maillot, kan ik afwisselen met legging.
Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Women :: Mrs Els blue vind dit echt super leuk, maar pas als al die kilo's eraf zijn
@madeliefke: dankje! ben alweer aan het werk, jij ook toch! Ik had gisteren eerste dag dat de kinderen kwamen, had een leuke klas! Hopelijk blijft het zo leuk en gezellig! Wel even wennen weer, ik heb een heel laag energie niveau (al maanden) dus ik ben savonds bekaf...
DJ momo: ben al bij arts geweest een tijd terug, vandaag weer geweest. Bloed is allemaal in orde dus ik heb nu een doorverwijzing naar een internist, omdat ik me ook vaak duizelig voel en trillerig (eng gevoel)
@diddle;Wat fijn dat je kleine meisje geen last had van de warmte! @glimlachje;Heerlijk dat je meisje zo verwend is!! @madeliefke;Bij jou ook al zo irritant dat mp! @mariomama;Wat fijn dat het zo goed gaat op school!!Geeft je al meer gerustelling..Al op de bestelknop geklikt?hihi @jasminum;hihi wat lief, ik had precies een lekker werkweekend uitgekozen @c&o;oooh ik zie allemaal leuke dingen, twijfel alleen wat..Bestel na mn vakantie wel! @bloempje;Leuk jasje! @lynn;Leuk setje, rokje vind ik erg leuk! Pff madame was hier zindelijk maar ze heeft ineens geen zin meer en plast de hele tijd de bank en alles onderZe zegt ook heel droog; nee geen zin, en kijkt me aan zo van en waag het eens wat anders te zeggen:x...Peuterpuberrrrr Heb bij de shoeby nog wat kniekousen gehaald, ik heb echt een verslaving