Shop-a-holic-topic deel 12

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sylvia: ohh leuk!!1 hopelijk heb ik mijn B&L dan op tijd binnen! Wat gaan we doen? sms wel ff oke?

@babydream: sorry ik vind de jas niet zo, maar das persoonlijke smaak he... ;)

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@lynn & sandraske;Dat kan ;) Zelf vind ik hem helemaal super en kan niet wachten tot hij binnen is hihi

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    C&O, op zich niet echt een enorme teleurstelling hoor, ik had het al verwacht maar wilde toch graag passen om de kleuren en modellen in RL te kunnen beoordelen.
    Net de maattabel bekeken en ben er wel uit dat voor mijn meisje de kleding een maat kleiner echt niet gaat lukken. Jurk Bregje vind ik een leuk model maar gepast en de mouwen zitten bv al megastrak in 98-104. Ook het rokje Florien dat ik evt zou willen, maar maat 98-104 is in de taille al strak en 86-92 is nog 3 cm smaller.
    Voor K is het wel een fijne pasvorm dus ga dat blauw-groene shirt toch een maat kleiner proberen.

ps sorry dat ik verder weinig reageer, ik ben gewoon bekaf van det nieuwe schoolritme, en als K naar school is hangt E de hele tijd aan me, ze is ook echt uit haar doen, dus ik kom er gewoon even niet aan toe :(

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf dat de jottum jas verkocht is, dit is inderdaad heel wat anders ;)
    hier ook goede MP zaken lately :)

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @glimlachje, leuke dingen geshopt van Mim Pi! Het blauwe rokje staat hier ook nog op het lijstje. Lukt het jou goed om thuis te werken als je kleintje thuis is? Mij lukt het voor geen meter, dus ik doe het maar ook niet meer. Werk wel standaard de dinsdagmiddag thuis en als T naar school gaat ook de donderdagochtend. Dan hebben we geen BSO meer nodig. Ik vind thuiswerken echt heerlijk, ben blij dat de organisatie waar ik werk ermee is begonnen :)

@mamatobe, welkom terug. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Succes met wassen ;) En natuurlijk veel plezier in de Efteling!

@sandraske, hihi leuk dat je speldjes hebt gewonnen! En goed dat je aan het besparen bent zeg. Ik zou hier ook wel wat kritischer kunnen kijken, onze vaste lasten zijn vrij hoog. Maar ja, we zijn ook een beetje verwend hihi. Schattig die speelgoedbanaan :D

@diadeem, fijn dat het vanmorgen wat beter ging! Hoop dat ze snel helemaal gewend is en in het ritme zit. Het is ook niet niks voor die kleintjes. Ben benieuwd hoe het over 2 maanden met T gaat als ze naar school gaat! Met Z ging het meteen supergoed, die bonjourde me meteen de eerste dag al na een minuut weg met "doei mama, alle mama's gaan weg dus jij moet ook gaan. Tot vanmiddag" Stond ik daar een beetje zielig te zwaaien voor het raam terwijl zij geen oog voor me had :D Leuk geshopt!

@tukker, ik heb het kobalt sterrenrokje ook, heb er idd 21,95 voor betaald. Niet supergoedkoop maar ook niet echt duur vind ik. Ach ik vind hem erg leuk dus het geld wel waard.

@MMv2M, balen dat de C&O jurken misschien te groot zijn. Als ze heel leuk zijn kun je altijd een maatje kleiner bestellen toch?

@babydream, lekker dat je Jottum jas verkocht zodat je de Kiezeltje jas kon kopen. Heftige jas, maar ik zie D. er zo al in lopen, staat haar super denk ik!

@liftrasa, lekker zoveel pakjes :)

@madeliefke, wat fijn dat het goed ging bij het CB! Wat een lieve verpleegkundige hebben jullie! Hier trouwens wel herkenbaar gedrag hoor. Z. heeft van kleins af aan ook een soort faalangst. Ze vindt het zooo erg als iets haar niet lukt en is vaak een beetje angstig voor het onbekende. Het gaat nu meeste van de tijd heel goed (complimenten doen echt wonderen voor haar zelfvertrouwen), maar het is echt een karaktertrekje denk ik.

@DJMomo, balen van die kras over de print van het C&O shirt!

@futuremama, gefeliciteerd met je man!

@mariomama, ik vind het grijze jurkje E eigenlijk wel leuk staan. Het is alleen een beetje groot. Shirt van K vind ik hem echt super staan!

@sylvia, fijn dat het zo goed ging op school met Luna! Superfoto's van je meiden!

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef die jas is mij te heftig!

Net voor mezelf jurkje gepast, wel cool hoor! Toen begon sjaak te huilen. Ga zo huis vriendin luchten en daar ondertussen verder passen

Ja was wel een shirt dat ik leuk vond! Heb c&o maar direct alvast gemeeld...

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mariomama, dat is waar mijn onderschrift loopt alweer achter ;)
    Oei dat zal wel wennen zijn voor K dan!
    Houdt ie het wel goed vol zo?
    Sterkte voor jezelf, voor jullie ook even wennen natuurlijk!
    Jammer dat alles niet naar je zin was van C&O!
    Hier draagt Lisa nog 98/104 van C&O dus kan me wel voorstellen dt het voor E veels te groot is.

@ Glimlachje, leuk!
    Ik snap je helemaal waarom je het nu al koopt.
    Hier toch ook al gezwicht voor wat Kiezeltje setjes (en ja, ik moet er wel 3 kleden ;)) want merk dat sommige maten er nu al uit zijn. En ik ben gewoon ook geen goede sale-shopper...

@ Tuttie, :) Thx :)
    Maar ik ben niet de enige met 3 kindjes hier natuurlijk en het is echt wel goed te doen hoor!

@ Mama2be, welkom terug en veel plezier alvast ;)

@ sandraske, leuk :D
    Knap zo bezuinigen! Lijkt me wel lastig boodschappen doen met een vast bedrag want tja je moet toch eten. Maar ben het wel met je eens dat er onwijs veel geld naar de boodschappen gaat.
    Ik hou sinds kort wel precies bij wat ik uitgeef, scheelt ook al ;)

@ Diadeem, leuk!
    Ik heb idd ook zo'n roze stippeltjes blazer maar eigenlijk nu al spijt van.

@ Madeliefke, fijn dat het zo goed ging op het CB :)

@ DJmomo, zooo dat is balen zeg, zit je je er op te verheugen en dan niet goed...

@ Futuremama, gefeliciteerd!!

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat Lisa nog 98-104 draagt ja, maar mijn meid is een tikkie steviger ;) dus dat gaat dan in de breedte niet (het modelletje wat ze hier aanheeft leek me dan wel geschikt maar vind de kleur haar niet leuk staan)

9. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke jurk had jij ook al weer, 1 met blauw? Dat lijkt me achteraf wel leuker!

10. tulip

tulip Niet meer actief

sylvia, o leuk je meiden zo...wat een rijkdom he;)

babydream, vind de kleur onwijs gaaf..het glimmende niet zo, maar das mijn smaak he.

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Djmomo, balen van de kras! Zullen ze wel netjes oplossen neeem ik aan :)

Mariomama, wat jammer dat het het allemaal net niet was met C&O. Jurkjes op de knie klinkt voor mij wel interessant. Heb nl niet van die prachtige benen ;)

Sylvia, wat een knapperd is Luna. Superfijn dat het zo goed is gelopen!! Heerlijke foto's. Daar worden we allemaal (behalve OTM en Diddl ;)) heeeeeel jaloers van :D

Future, proficiat met manlief!

Babydream, dit is een gevalletje van; moet het even aanzien bij Dyoni (de jas). Denk dat ik hem wel leuk kan vinden, al ben ik ook niet zo van de glim. Lengte van Puck (95cm) was op de -1 lijn. Geloof dat ze gemiddeld 98 cm zijn met 3 jaar. Maar Puck is altijd wel een ukje geweest (geboorte 47cm en 2830gr), alleen met 2 jaar zat ze even op het gemiddelde.

Zo, wat een supermooie en lange reactie! Vind ik leuk! :)

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    sandraske: lekker zeg dat je meer thuis ga werken!! Sorry H&m jurkje niet meer gepast.:)

djmomo: zo chaos and order is altijd zo snel binnen!!Balen van het shirt je krijg vast wel ander denk ik.

tukker: Zo dat is al lang 7 aar konijnen mijn dochter van 8 wilde het al zo lang en oma had kleine konijntjes dus vooruit maar!! Zoon is allergisch maar buiten kan wel dan.;)

babydream: Ik vind deze jas beter bij jou shopsels passen als die paarse jottum jas, gaaf istie!!:D

lifrasa: leuk zeg c&o in de opruiming geshopt!!

madeliefke: Leuk zeg een vlaamse reus gaat in dit hok niet passen hoor.:D Fijn dat het gelukt is met Puck!!

glimlachje: keurig 1 legging geshopt zeg maar volgens mij kan jij online veel beter slagen!!

mariomama: Ik vind dat jurkje van je dochter niet geweldig, moet ze ouder zijn denk ik zou nou een ander modelletje kiezen. Je zoon staat dat shirt geweldig vind ik!!

Sylvia: Geweldig zeg wat een mooie meiden, zo schattig bij elkaar afgestemd!!

Zo79: Nou ik hoop maar voor jou dat de jongste ook fluitend naar school ga, mijn middelste deed dat wel gelukkig. De oudste wil ik niet meer aan denken heeft meer dan een half jaar elke dag gehuild, maar was toen ook echt een heel lief verlegen jongetje.:(

Diddlmouses: Zonde van die blazer zeg, hij is echt heel leuk hoor weet zeker dat hij lisa gaaf zal staan!!

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Baby bedankt!Fijn dat die jottum verocht is en die jas vind ik echt helemaal dyoni!! zal haar echt leuk staan!

Lynn BL levert echt wel snel hoor! en we smsen wel even idd.

Mariomama herkenbaar verhaal over je meisje sinds je zoon naar school gaat. Hier had ik dat ook met Luna toen Danique naar school ging, ze wist gewoon niet wat ze nou moest doen. Ze had al snel wel haar draai gevonden hoor maar Danique als oudtse bepaalde eerst meestal welwat ze gingen spelen enz. En nu moest zij dat doen voor Noa haha. Straks zal het voor Noa wel helemaal raar zijn..

Net een mail gehad van Limango en binnen 3 dagen krijg ik mn mimpi bestelling binnen!! ben echt heel blij dat het niet in mijn vakantie binnenkomt.

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Madelief en diadeem bedankt voor jullie lieve reacties!!

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net mim-pi jurkje (kant-opdruk blauw met strokenrok) maat 86 (nog te groot voor E valt echt als 92) verkocht aan een moeder van een kindje van 9 maanden! Ze dacht dat het al wel zou passen! Beetje op de groei denk ik ;)

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mariomama hoe groot is E.?

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

meiden ik lees slecht terug momenteel.
    Pb me even als je proefkonijn wil zijn.
    Ik geloof dat iedereen wel eens emotionele ondersteuning kan hebben.
    Zal je per pb meer vertellen.
    Als je al weet dat je wilt pb me dan je echte naam met geboorte date en woonplaats.
    Thanx!!
    Mirell jij hebt pb. Jij bent klaar :p

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

en tulip kan nog steeds kijken of je een jongen of meisje hebt ermee :) GRIN>

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sylvia: klopt ik verwacht het vrijdag wel binnen te hebben hoor! B&L levert meestal snel ja!

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Thanx meiden voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina