@Lob, leuk!! Zou ik ook zo kopen als ik een jongen had. Fijn trouwens om te lezen dat er meer twijfelaars zijn als het om shoppen gaat
Wat veel gekletst wederom! Ik kan het echt niet bijhouden hoor... Ik zag een enorm mooie foto van Sylvia voorbij komen. Of was dat nou het andere topic? C&O: hier nog niets geshopt. Ik wou eigenlijk voor mezelf het tuniekje. Heeft iemand die al? Mariomama: balen dat de aankopen het nét niet waren. Ik moet zeggen dat ik de grijze kleur bij je dochter niet eens zo heel erg verkeerd vind staan. Lynn: meid, balen dat je je zo slecht voelt. Goed dat je je laat onderzoeken. Sterkte ermee. Tukker: welcome back toch?? Ik had je al in mijn vriendenlijst staan. Hier: voor mezelf geshopt bij de Hema. Een groene blazer en een blauwe en gele tregging met de 15% korting van vandaag. Iedereen de blog van Sidmick van vandaag gelezen??? JUUJJJJJ!!!
Ja, das wel wat slanker dan.... Ik denk ook dat ik gewoon nog even wacht, misschien schiet ze wel de hoogte in, dat had K ook pas rond 3 jaar!
Zit nog even verder te kijken, in december vorig jaar was ze 97 cm en 12,1 kg en droeg ze nog steeds 86-92 van C&O.
Nee te strak is inderdaad niet handig. Maar C&O heeft elke collectie rokjes die heel smal vallen (ideaal voor T, niet voor Z) en rokjes die breder vallen. Meestal zijn dat de rokjes zonder elastiek in de bovenkant. Haha het lijkt nu net of ik je om wil praten maar dat is niet zo hoor
Ik heb de halve collectie van c&o in Rl gezien. Jurkje elin grey en jurkje brechtje sky zijn errug leuk. Is bij een boetiekje waar ze heel veel van bengh en vingino hebben. Is leuk hoor alles in Rl bekijken maar heul slecht voor je knip.
Lob, echt heel leuk geshopt! Dat dinoshirt is stoer! Heb hier idd ook een rokje van de zomercollectie en die is idd strak en kort. Goed dat ik het weet want wil dat rokje Florien ook nog.
Het scheelt trouwens heel veel als ze geen luiers aan heeft, rokjes vallen een stuk mooier dan. Met luier vind ik ze aan de korte kant (86/92)
Wat fijn!! Even wennen voor haar weer denk ik? Kan ze er alles weer mee? En wat een fijn nieuws van Sidmick!!!!!
Geen aandelen? Het punt is dat ik het er bij de modelletjes en bij andere kindjes altijd leuk vind uitzien maar dan zo'n passessie met E (geloof me dat tuniekje op de foto was verreweg het beste) dat staat het haar gewoon niet...... Dat is dan jammer maar om 40 euro voor een jurkje uit te geven dat eigenlijk gewoon geen goed model voor haar is dat vind ik dan zonde. Ik heb trouwens nog wel wat van vorige wintercollectie wat wel past (rokje, shirtjes en bolero/vestje) dus het zou best kunnen dat het nu weer zo is bij sommige modellen, maar als ik de maattabel zie scheelt het niet zoveel. Weet jij al wat je gaat bestellen dan?
Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Girls :: Dionne blue Toch gezewicht voor c&o.... Alleen voor c. Dit jurkje met blauwe legging. Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Girls :: Dionne blue En deze voor mezelf met legging! Ben erg benieuwd!
Jasminium, Bij willemsen mode hier in o'zaal. En een ander boetiekje met kiezeltje en petit louie is honkie tonkie. Waar woon jij dan? Ik heb idd een tijdje terug gelezen van je meisje met haar arm. Super dat ze het gips eraf heeft. Sandraske, idd met luier lijken de rokjes aan de korte kant. Lob, leuk geshopt zeg! Rokje florien is errug leuk..die wil ik ook wel.
Nee was het maar zo'n feest, als ik aandelen had, dan had ik de hele collectie hier vast al liggen Ik ben er bijna uit. Ik denk dat ik ga voor rokje Florien sky met tshirt met korte mouw sky. Daar doe ik dan een antraciet shirtje en legging onder (van V&D overigens, hoop dat de kleur een beetje hetzelfde is). Dan nog jurkje Emma blue. En voor Z dan nog de Anna sky. T. wilde zelf heel graag jurkje Elin red hebben maar die zie ik ineens niet meer terug in de lijst