Ik wilde het net zeggen heb deze tip van zo79 gekregen en klopt echt. Mijn oudste dochter van 8 heeft ook een buikje en past de rokjes zonder elastiek perfect. Ik neem wel een maatje groter als normaal, normaal heeft ze 140 en van C&O heb ik 146/152 rokje voor haar liggen voor de winter. (nog collectie van vorig jaar). sidmick: Wat fijn dat het er tot nog toe positief uit zie en wat een lieve foto en geweldig shirt! lob: erg gave jas zeg!! otzm: leuk jurkje van c&o lekker vrolijk. jasminum: Wat fijn zeg lekker het gips eraf!!
Tukker, dank je! Ga ik binnenkort maar eens shoppen in O'zaal. Ik woon in B.orne. Thanks! J vond het fijn dat het gips er af mocht. Joepie! zei ze. Ze heeft meteen de hele dag met water, zand en dus modder gespeeld en 45 minuten in bad gezeten Heerlijk kind!
Zou iemand mij de blog van Sidmick kunnen geven? Of zou ze dat niet oke vinden? Weet niet of ze hier nog regelmatig leest. Ik ben wel heel benieuwd waar jullie het nu over hebben.
@sylvia.... Oooo ik smelt echt bij je meisjes! Kan niet wachten tot die 4 van mij zo op een rijtje kunnen zitten haha! Erg leuk, b&l hangt hier ook allemaal in de kast voor de oudste 2. @jasminium, wat fijn dat het gips eraf is! Hoe gaat het nu? En toch wel van julie vakantie kunnen genieten (niet helemaal meegekregen wat je besloten had). @ mariomama, ik hebvoor mijn kleine c. Van 87cm en 11,5 kilo ook 86/92 besteld! Zelf j. Die is aardig aan de maat, ruim 102 cm en bijna 17 kilo zit 98/104 mooi, en absoluut niet te klein. @djmomo, balen van het shirt, is hij er nog in de goede maat? @madeliefke, fijn dat het toch goed ging met p. Op het cb! Wat sneu voor zoon kleine meid dat ze zich zo onzeker voelt. Hoe ga je hier zelf mee om? Hier merk ik dat hoe spannender ik het maak, des te banger/zenuwachtige j. Wordt. Vroeg me af of het ook in het karakter van je meisje zit (absoluut niet negatief bedoeld hoor! Pure interesse ) @verd, ga ik even teruglezen.... Mijn geheugen laat me weer eens in de steek.
ZO, elin red is er nog hoor Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Girls :: Elin red
@lob, ook leuk geshopt! Mooie jas! Blouse en shirt niet gehaal mijn smaak, maar heb me ook nooit verdiept in jongenskleding . @sidmick, waaaaaauuuuwww wat een goed nieuws! Krijg kippevel over heel mijn lijf! Als je dit leest, heel veel geluk en vooral gezondheid gewenst met jullie gezin! Denk nog steeds veel aan jullie. @hier, b&l maat 110/116 gaat nog even de kast in.... Grrr echt geen pijl op te trekken hoor die maten. J. heeft van sommige merken nog 98/104. Dan weer 110, dan weer 110/116 (bovenstukken) en broeken soms we 98... Nou ja, zal volgend jaar zomer vast wel passen.
Op die manier had ik 'm ook gevonden, maar ik kan 'm dan niet in mijn winkelmandje leggen...ook staat hij niet in de "line-up". Raar, misschien is er wel wat mis gegaan met de productie ofzo?
@zo, de Elin vind ik ook erg leuk, maar vind de sluiting een beetje te hoog, maar kan aan mij liggen. Eerst maar eens afwachten hoe de Dionne valt .
Klopt, ik krijg hem er ook niet in. Anders zou ik ff mailen, misschien een fout van de site. OTM, de dionne heeft echt een beetje een soort v hals. Ik heb hem ook, staat in het andere topic.
Jasminium, Als je toch een x in o'zaal gaat shoppen kom je eerst ff hier een bakkie doen..En dan eventueel samen shoppen. ik ben thuisblijf mama en heb dus vaak wel tijd Jou meisje scheelt maar 4 maanden met mijn meisje. oztm, jaah super lijkt mij dat om 4 meiden van jou ook zo op de rij te zien. Nog ff en je kunt ze alle 4 matchen in bv c&o Leuk vrolijk jurkje heb geshopt van c&o.
@Sylvia....mooi die foto. Staat je meiden leuk die jurkjes. En superleuk gematcht! @babydream...fijn dat de jas verkocht is. Hoop dat ik m hier ook gauw kwijtraak. En jas van kiezeltje is GAAAFFFF, zou hier niet staan die kleur maar voor jou meisje PRACHTIG! @Zo79: Thuiswerken gaat hier boven verwachting goed. Ze slaapt smorgens tot 10 uur, half 11. Ik begin al om 7 uur. Dus heb er tegen tijd dat ze wakker is al min. 3 uur op zitten. Dan gaat ze rustig aan ontbijt en spelen.... dan maak ik nog wat uurtjes en ze slaapt smiddags nog dik 2 1/2 tot 3 uur. Dan heb ik er al ruim 7 uur opzitten en dat laatste uurtje deel ik in, wanneer het me uitkomt. Als manleif thuis is en bezig is met het eten en kleine bezighouden rond ik t verder af. Gelukkig kan ze momenteel lekker "alleen" spelen, wel diversiteit bieden, dan een dvdtje, dan een spelletje, dan de poppen... Ik vind thuiswerken ook echt heel fijn. En ook zoveel productiever. @Diddlmouse...hier idd ook geen goede sale shopper. Kom in de sale soms nog wel eens dingen tegen waarvan ik denk ja eigenlijk ook wel leuk..dan koop iki het nog wel. @Diadeem...net wat je zegt online slaag ik veel beter. Verder alleen bij benetton en bijenkorf dat ik in RL kan slagen.... @Djmomo..jammer van de kras....wordt vast goed opgelost. @Otm...goed gedaan...geshopt voor jezelf! Hier in afwachting van billy en Br@nd even niets voor de dame shoppen. Ga volgende week een dagje voor mezelf shoppen..nieuwe winteroutfits scoren.
Otm heb je nou een kinderjurkje voir jezelf? Ik heb pas-fotos van mezelf van co. Had blauwe jurkje met gestreepte onderkant. Dat wit tekent heel erg Grijs rokje met blauw vestje. Rokje leuk, vestje matig. Legging nee. Zit groot logo net onder je knie Andere legging zit vetvlek in. Wil ik dus ook niet.
@loesjuh, gelukt! Via de foto's winter 2012 krijg ik 'm wel in mijn mandje Maar ga voor de zekerheid wel even mailen, voor hetzelfde geld is hij er helemaal niet of wordt hij later geleverd! @glimlachje, super dat thuiswerken zo goed gaat met de kleine erbij! Lekker dat ze nog zoveel slaapt inderdaad. Hier spelen ze ook goed alleen, maar ze slapen niet meer hihi. Ideaal dus als ze straks allebei op school zitten. Thuiswerken is inderdaad een stuk productiever. Maar toch zou ik mijn kantoordagen niet willen missen. Dan mis ik de aanspraak toch weer hihi.
@zo79, ja idd. Maar ik heb iets met knoopjes... Houd er niet zo van (1 van mijn vele jeugdtraumaatjes denk ik haha). Maar kan mijn idee zijn hoor. @loesjuh, ik ga ff kijken! @tukker, haha, matchen in c&o haha, mag ik wel vast sponsors gaan zoeken haha. Ik denk dat ik toch voor "niet matching" ga. De tweeling wel natuurlijk, maar j. En c. Dan weer compleet anders en onderling ook niet gematcht. Is voor mijn gevoel nodig, vanwege eigen identiteit (tja... Als 2lingmoeder ben je daar nogal mee bezig, zeker omdat we toch echt vemoeden dat ze 1 eiig zijn) en ands krijg ik steeds de vraag of we 2 2lingen hebben haha)
@Zo79: Nee ik zou de kantoordagen ook niet willen missen. Idd die aanspraak en daarbij heb de aansturing over 2 assistentes....dus moet me gezicht wel laten zien.....
Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: Women :: Mrs Els dgrey @djmomo haha, neeverkeerd gegaan. Heb bovenstaande jurk voor mezelf besteld! Balen dat het bij jou niet naar wens was. Is voor mij ook een probeersel hoor .
@Damessssssssssssssssssssssssssss met C&O aankopen.....jullie zijn aanstekelijk........... heb dit besteld: Tuniekjes voor mij en kleine dame.... ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuul benieuwd! Ga t hier ook combineren met rood...of gewoon zoals de damesversie met een skinny....