nee das niet handig inderdaad, nee veel kleuren niet mijn ding en staat rienkel ook niet zo mooi (groen/geel/oranje), paarse jurkje vind ik wel leuk!
ik heb een nieuwe baan!!???!! Ja joh...ik solliciteerde gewoon ergens op. Buurthuis met 55+ ouderen. En gisteren een gesprek gehad en mag er komen werken??!!! WAAAHHHH.... ondanks dat met me moeder hebben ze het er niet op af geketst. Wow en beter nieuws het is dan 3 dagen, nu 3 1/2,. Ik ben vrij me uren in te delen dan. Straks gaat dochterlief naar school. Ennnnnnn het aller belangrijkste is: ik kan nog doorgroeien met salaris!!!!!! YESSERDEYES!!
Zo pfoe, net nog even uitnodigingen voor de verjaardag van Z. gekocht, verjaardagsfeestje geregeld, taart geregeld, kadootjes besteld. Nu nog uitnodigingen op de bus, traktaties verzinnen en dan 2 weekjes rust tot het hele feest gaat beginnnen
@slc....yoehoeeeeee gefeliciteeeeeeerdddd. Lekker hoor. @zo79...lekker alles op tijd geregeld...geen gestress straks. @ debbyyyyyyyy....laat je zien meis. Mis je hier wel...hoop dat alles oke gaat
Een fotoshoot-verjaardagsfeestje, compleet met make-up, pruiken, glitterjurkjes, boa's en alles wat meisjes van 8 leuk vinden Ze gaan ook met hun normale kleding op de foto's, maar dus ook helemaal in vol ornaat hihi
O en thanks allemaal voor de reacties in mijn album @futuremama, als je de mogelijkheid hebt om C&O in het echt te bekijken zou ik het zeker doen. Ik vind het in het echt veel leuker en beter uitkomen dan zo op de foto's op de site van C&O!
slc, oooo geweldig..gefeliciteerd!! zo, haha cool dat feestje!! Ik denk dat ik idd ook 98/104 nodig heb, heb een jurkje 86/92 liggen wat nu te krap wordt.
@tulip, ja ik denk dat M zeker ook de 98-104 kan hebben hoor. Volgens mij zijn M en T ongeveer zelfde lengte en postuur toch? Een maat kleiner was echt net aan geweest bij T en ze gaat het nu natuurlijk nog niet dragen.
Ik kom hier nooit kletsen, maar had wel een vraagje...hoop dat iemand het antwoord heeft Ik kreeg een mail van Z8 dat de wintercollectie in de winkels liggen en vanaf 1/9 ook online. Nu zag ik nog wat kleding van de oude collectie (wat op hun site staat) die ik graag wil kopen. Financieel zal het pas vanaf de 2e week van september kunnen. Mijn vraag nu: wat gebeurt er met de oude collectie als de nieuwe op de site wordt geplaatst? Kun je het dan nog wel bestellen of wordt het dan niet meer verkocht?
@spoiled, de oude collectie kun je dan nog gewoon bestellen bij Z8 hoor, dat halen ze niet weg! Dus geen probleem om pas 2e week september te bestellen
@slc gefeliciteerd! @zo klinkt leuk dat feestje! Wanneer is ze jarig? Hier over 2 1/2 week, moet alle voorbereidingen nog doen eigenlijk... Vorig jaar was alles allang geregeld haha..