Relax zeg zo'n man..hij verklaart mij voor gek als ik vertel wat soms iets daadwerkelijk kost. Idd is toch een leuke sport om iets zo goekoop mogelijk te shoppen. Hier een rode blazer van de hema ook 86/92.Zit haar mooi. sweetbel. ok zie de foto wel een x voorbij komen.
@sweetbel, heb je wel een beetje een idee van een richting voor je onderwerp? Arbeidsrecht is best breed natuurlijk. Ontslagrecht, arbeidsvoorwaarden, arbeidsovereenkomsten, CAO's, flexibele arbeidsovereenkomsten, noem maar op. Wat misschien een leuk onderwerp is, is de zin en de onzin van de "0-uren contracten"?
Ik heb ook groep 3 en 4 nu! @zo79: wauw stoer feestje! @B&L verzendbericht gehad, morgen hoop ik binnen, krijgt ze het zaterdag aan met het groene-1-euro-hemdje
@Sweetbel...kan t morgen wel ff voor je opmeten. Heb rokje en jurkje in 98-104. Dames die brand zomer hebben...ik heb dat rode (blokken) rokje...maar weet echt niet hoe te combineren in winter. alleen rood is ook maar zo rood. Dat grijs is onvindbaar. Anders gooi k m op MP
Ik wilde eigenlijk ook een rode erbij, maar heb die al van Persival en die valt toch beter (met 1 knoop) dus die blijft. Vond die van de hema leuker vanwege de omslag maar misschien dat ik er gewoon zelf een leuk lint tegenaan zet.....
ben nou toch wel benieuwd waar je dat hemdje vandaan hebt zoek trouwens nog leuke shirts voor bij groene en kobalt blazer (bv te combineren met jeans en dan een kobalt of groene legging), iemand ideetjes?
Owja ik heb gister nog een grijze gebreide poncho gekocht bij de prenatal, hij is zoo leuk!! (vind ik dan haha). Is alleen nu een beetje donker voor een foto, dus foto komt later!
Haha dat zou dan inderdaad wel wat voor mijn man zijn ja... Maarrr ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel zo ben, als ik veel kleding voor mezelf heb gekocht, neem ik vaak ook iets voor hem mee, meestal klaagt hij dan niet
@mariomama: ter stal @glimlachje: ik combineer datzelfde br@nd rokje met dat rode br@nd vestje, dat jij alweer te koop hetb gezet, en met rode legging, grijze kniekousen en rode laarsjes of juist zilveren laarsjes.
@Lynn...ja ik vind dat dus niet mooi. Het vestje vond ik echt niks door het glitter op de rug...too much glitter en die combi dus te rood....hmmm denk dat ik m weg doe dan.
@sweetbel leuk een loungeset, zou ik ook wel willen maar onze tuin is 4 bij 4 dus gaat niet passen Jas nms maat 98/104 Br@nd breedte 23 cm en de lengte van het rokje 24 cm @babydream Nog meer kousen, haha leuk hoor.. @madeliefke leuk pippi langkous, thema is ze al heel duidelijk over. Ik vroeg vanmiddag nog wat wil je op de taart bumba of woezel en pip. En ze meteen wafwaf en pippi En groep 3 lijkt me zeker pittig, vriendin van ons heeft heel lang voor die groep gestaan maar doet nu groep 6 en vind het nu een stuk rustiger.. @mariomama toch nog omgeruild de blazer! Fijn dat K het leuk vindt op school. Leuk nieuwe auto De onze is weer net gerepareerd voor uuh veul geld! (gelukkig kan hij het zelf) @lynn 1 euro hempje das wel goedkoop.. Om half acht nog teruggebeld door de kinderarts, ze waren uitslag sneltest kwijt vandaar dat het zo lang duurde, urine is niet schoon maar het is nog niet zo erg om direct AB te starten. Wachten tot maandag dan is de uitslag van de kweek er. Ik denk ook dat er weer kiezen aan komen, ze eet haast niks, zelfs brood niet.. Zal wel weer een combi van zijn Ik heb nog setje Br@nd 98/104 in de aanbieding een een vestje..
@sandraske, he getsie vervelend. Hoop dat de blaastontsteking weg gaat zonder dat AB nodig is. Beterschap voor je meisje! Welk setje van Br@nd ga je weg doen?
Had toch een maat kleiner besteld bij hema ja, even passen, en deze zat goed. Grotere maat ging ook goed maar de schouders iets te breed. Wat heb je te koop van Br@nd? Hoop dat Rienke snel weer lekker in haar vel zit! Manlief is hier ook auto-expert en doet alles zelf en weet meestal een super goede inruil te regelen tsjah echt een hobby liefst elk jaar een andere......maar ik vind het ook wel leuk hoor, ik heb wel instemming als ik het model niks vind wordt het hem niet en ik mag meestal de kleur kiezen
B&L geshopt maatje groter alvast.. Billy & Lilly: Bottoms, Rokje Megan, Rokje Megan Star grey-white Billy & Lilly: Bottoms, Rokje Megan, Rokje Megan Stripe navy-white Billy & Lilly: Tops, Longsleeve Liz, Longsleeve Liz Turquoise Billy & Lilly: Tops, Shortsleeve Donna - NIEUW !, Shortsleeve Donna Pink Billy & Lilly: Tops, Shortsleeve Silvy, Shortsleeve Silvy Pink En dan nog roze en turquoise driekwart legging en een grijze lange.. Lange roze en donkerblauwe had ik nog liggen en die passen nog.. Vond dit setje (shirtje/rokje dus) leuk
Ach vervelend dat ze niet zo lekker te pas is, en dan nog de tandjes erbij bah. Hier ook dan weer 3 dagen super eten en dan van alles de helft. Ze heeft vananvond helemaal geen brood gegeten. Hier is 98/104 nog veuls te groot anders had ik er welbelang bij. maar alsnog benieuwd m welk setje het gaant..nee ben niet nieuwsgierig. @ auto, wij rijden ze af..mijn man heeft als hobby voetbal.